Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1021
View
29
Reply

[Gambar] [PARA ISTERI,JAGA]

[Copy link]

Author: Laracrop    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-3-2020 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Adakah perkara sebegini akan terjadi?? Minta d jauhkan. #suamistayathome
Screenshot_20200322_203609.jpg

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 08:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada la tu bujang single handsome yang menyelit
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 09:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Xde plak tgk bapak org y hensem..mostly muka stress n perut bulat jah
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 09:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Waaa..ni yg riso..
My man tu jenis 'sedap' segale..
Haishh
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-3-2020 09:21 PM From the mobile phone | Show all posts
ellez replied at 22-3-2020 09:06 PM
Waaa..ni yg riso..
My man tu jenis 'sedap' segale..
Haishh

So.. Lepas ni bkn ketua rumah yg kene keluar, penolong ambil alih.. Huhu
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 09:43 PM | Show all posts
ellez replied at 22-3-2020 09:06 PM
Waaa..ni yg riso..
My man tu jenis 'sedap' segale..
Haishh

Wah! Corona tak saja berupaya meragut nyawa tapi boleh meragut cinta juga. Bagaimanakah para isteri harus mengendalikannya?
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 09:46 PM | Show all posts
ellez replied at 22-3-2020 09:06 PM
Waaa..ni yg riso..
My man tu jenis 'sedap' segale..
Haishh

Wah! betapa dahsyatnya penangan si Corona, tak saja meragu nyawa ttpi juga meragut cinta. Bagaimanakah para isteri harus mengendalikannya?
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
nolya replied at 22-3-2020 09:46 PM
Wah! betapa dahsyatnya penangan si Corona, tak saja meragu nyawa ttpi juga meragut cinta. Bagaiman ...

Hi..sis..
Kalau sis pula bagaimana pandangan ya?
Kalau dipihak sy,dah bagi yg terbaik rasanya dari segi layanan dan jugak apa kehendak dia dari sy,rasanya dah sy berikan pd dia..
Jika masih beralih arah,xde apa sy blh buat tu..
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Laracrop replied at 22-3-2020 09:21 PM
So.. Lepas ni bkn ketua rumah yg kene keluar, penolong ambil alih.. Huhu

Gtulah npknya..
Hihi
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 10:11 PM | Show all posts
ellez replied at 22-3-2020 10:01 PM
Hi..sis..
Kalau sis pula bagaimana pandangan ya?
Kalau dipihak sy,dah bagi yg terbaik rasanya da ...

Kita harus yakin kpd qada' dn qadr-Nya. Kita tak akan selalu mampu untuk mengekang ujian dn musibah. Cuma kita usahakan sedaya upaya yg terbaik untuk kesejahteraan hidup berumahtangga. Sering sandarkan harapan kpd Yg Maha Esa kerana kunci bagi segala kejadian ada di tanganNya. Kalau nak terjadi, anytime boleh terjadi.  Melepaskan suami membeli barang2, berpesan2lah semoga dia selamat balek membawa barang2  ttpi jangan bawa pulang cinta terlarang.
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
nolya replied at 22-3-2020 10:11 PM
Kita harus yakin kpd qada' dn qadr-Nya. Kita tak akan selalu mampu untuk mengekang ujian dn musiba ...

Setuju dengan pandangan dan nasihat sis nolya..
Itulah yg sy selalu pegang sis..
Sejujurnya semua sy serahkan pd Yang Maha Kuasa untuk melindungi HAK saya,disamping sy sendiri berusaha menjaganya semampu saya..tidak hanya bertawakkal semata..
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn dilupa pd para gang kunyit ya uols. Kuasa menggoda dorg pun blh tahan. Sambil bergroceries sambil menggoda. Peluang dorg kata. Buat suami yg x kuat iman dot dot dot
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 10:39 PM | Show all posts
ellez replied at 22-3-2020 10:25 PM
Setuju dengan pandangan dan nasihat sis nolya..
Itulah yg sy selalu pegang sis..
Sejujurnya semu ...

InsyaAllah,  keberkatan hidup kita tetap ada pada kalimah Basmallah yg kita baca selalu dan lafaz inna solati, wanusuki, wamahyaya, wamamati, Lillahi rabbil 'alamin. Usaha dn petua sudah pun diamalkan, berserta doa yg sama2 diiringkan hendaknya akan menjadi perisai terakhir memagar segala petualang. Pesankan juga secara  berseloroh......."Abang...belilah barang2 untuk rumah kita tapi jangan beli madu untuk saya, OK" (gurau je).
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-3-2020 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
LH76 replied at 22-3-2020 10:34 PM
Jgn dilupa pd para gang kunyit ya uols. Kuasa menggoda dorg pun blh tahan. Sambil bergroceries sambi ...

Ye ke?? Xdpt bayang cara mereka menggoda.. Suami lara rajin p gym.. Dia kata.. Skrg xberani nak mandi kat gym, geli tgk lelaki memerhati
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 10:47 PM From the mobile phone | Show all posts
nolya replied at 22-3-2020 10:39 PM
InsyaAllah,  keberkatan hidup kita tetap ada pada kalimah Basmallah yg kita baca selalu dan lafaz  ...

Hihi
Baiklah sis..
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 10:48 PM | Show all posts
LH76 replied at 22-3-2020 10:34 PM
Jgn dilupa pd para gang kunyit ya uols. Kuasa menggoda dorg pun blh tahan. Sambil bergroceries sambi ...

Ala... dlm masa 14 hari, takkan selama tu akan bertemu dgn geng kunyit melulu.  Dlm masa 2 minggu berbelanja, sekali-dua berjumpa mudah benor ke tergoda? Bukankah sudah diingatkan harus menjaga jarak, dari jauh pun nak kenyit2 mata ke. N also dlm masa yg singkat berbelanja barang, bukankah mata tu harus mencari item2 keperluan, ada masa ke matanya melilau2 nak tengok orang?
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 10:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Laracrop replied at 22-3-2020 10:42 PM
Ye ke?? Xdpt bayang cara mereka menggoda.. Suami lara rajin p gym.. Dia kata.. Skrg xberani nak ma ...

Sebbaik kami ada mini gym kat rumah..
Cuma kdg pegi jugak residensi or clubhouse punya sbb lbh complete equipments.
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2020 11:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Laracrop replied at 22-3-2020 10:42 PM
Ye ke?? Xdpt bayang cara mereka menggoda.. Suami lara rajin p gym.. Dia kata.. Skrg xberani nak ma ...

Yg jns berupa sajat, sotong kita tahu cara dorg menggoda. yg jns maskulin tu yg x tahu. iols dulu pnh keje dgn sorg ni, npk normal maskulin. rupanya ada nafsu sesama jns
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 12:04 AM From the mobile phone | Show all posts
nolya replied at 22-3-2020 10:48 PM
Ala... dlm masa 14 hari, takkan selama tu akan bertemu dgn geng kunyit melulu.  Dlm masa 2 minggu  ...

Dorg x goda terus. ada step dia. tambah2 yg jns maskulin. x tunjuk dulu dorg dua alam. mula2 saja bertegur sapa sembang kosong. klu hati dia berkenan dia mta phone nbr. nk erat silaturahim katanya. para suami yg lurus bendul pun bg
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2020 12:13 PM | Show all posts
ya Allah  ke situ pulak ye


i could see how the minds  ( masya Allah and borderline astafghfurullah  jugak lah ) work in te midst of adversity

subhanallah...

so stayhome...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list