Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
37784
View
372
Reply

Datin Seri Nur Shahida Failkan Penceraian? Datuk Aliff Syukri Kata 'No Komen'

[Copy link]

Author: Straya       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-3-2020 09:23 AM | Show all posts |Read mode





Kredit foto: Soya Lemon



Harian Metro semalam melaporkan, Datin Seri Nur Shahida, isteri kepada usahawan Datuk Seri Aliff Syukri telah memfailkan penceraian di mahkamah.


Walau bagaimanapun, ketika dihubungi, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid tidak mahu memberi sebarang komen mengenai perkara itu.

Bab rumah tangga, saya tak nak komen. Minta maaf ya," katanya kepada Harian Metro.


Pun begitu, apabila ditanya mengenai anak-anak, dia menjawab semua anak-anak berada dengannya.



Sementara itu, Aliff apabila dihubungi Harian Metro enggan memberi sebarang ulasan.

"No komen," katanya.





Kredit foto: Instagram Aliff Syukri Terlajak Laris



Tinjauan di Instagram kedua-dua belah pihak tidak menunjukkan sebarang bayangan mengenai berita terbaru ini. Datin Shahida memuat naik gambar anak-anak, manakala Aliff banyak memaparkan aktiviti berkenaan kerja.


Tidak lama dulu, pasangan suami isteri ini dilihat tidak lagi mengikuti akaun IG masing-masing sehingga menimbulkan tanda tanya pada peminat.


Spekulasi mengenai rumah tangga mereka menjadi bertambah hangat apabila Aliff muncul dengan single terbaru 'Cuba Bahagia' yang mengisahkan seorang lelaki dahagakan kebahagian dan kasih sayang daripada orang disayangi.


Semoga semuanya baik-baik saja. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:26 AM From the mobile phone | Show all posts
DRAMA..sorrylh klu dato ni mati sekalipon lantak dia lh.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Drama.............
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:39 AM | Show all posts
Lntak korang la.
Org dok sibuk pasal kesihatan sedunia skrg ni.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Eh. Drama!
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:45 AM From the mobile phone | Show all posts
So? What's so interesting? Nak cerai, cerai je la..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Klau betul2 cerai, syukur sgt. Elok talak 3 teruih. Sbb dah muak dgn drama tinshit n tok alip ni. Berapa kali create controbesi nk cerai tp x cerai2 jgk. Asal nama dah malap mula lah nk cerai lps tu elok balik
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:46 AM | Show all posts
Mari kita ramai2 doakan di hari jumaat ini ... ini bukan drama tapi betul. Drama makan diri.....

Dulu drama konon ada masaalah .... tup tup keluar single. top top meletopp


Dulu si Haqiem hakiki pun drama konon depression.... tup tup keluar single. top top meletopp
Kena kecam terus meraung2 nangis .... sampai kena jumpa loctor mental.



Korang rasa si Dtin shahidah boleh ke lepaskan rumah villa bangalow ..... kalau tak kerana si laki lembut dia dtin shahidah zero

Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Boleh gila kalau dapat laki macamni.... baiklah cari kebahagiaan sendiri....
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Nak create kontroversi lagi ke?

Lepas tu keluar single

Takpun lancar produk baru???????????
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:49 AM | Show all posts
emmmmm... si datuk aliff ni pun 1 perangai....jelik sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:52 AM | Show all posts
mencarik rezki cara tak berkat

create drama yg bukan2
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 09:53 AM From the mobile phone | Show all posts
rumah tangga org no komen.
tp personally aku rasa meluat dgn belut letrik ni.
x tau knp.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 10:04 AM From the mobile phone | Show all posts
hoii org sibuk covid korg suami isteri nak berdrama tak abes abes...selagi takde gambar kat mahkamah pakai spek hitam jubah hitam iolss tak percaya!
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 10:06 AM From the mobile phone | Show all posts
umbut replied at 20-3-2020 09:47 AM
Boleh gila kalau dapat laki macamni.... baiklah cari kebahagiaan sendiri....

Betul..  Aku tak rasa tinshida berdrama..  Tinshida pun tengok jenis independence women.. Dia dah x harap toklip tu..  
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 10:06 AM From the mobile phone | Show all posts
sebab apa orang dapat gelaran datuk atau datuk seri?
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
m2506 replied at 20-3-2020 09:49 AM
emmmmm... si datuk aliff ni pun 1 perangai....jelik sungguh

Tinshida pun dah lama bersabar... Sampai bila boleh bersabar.. Malu dengan perangai suamii...  Kalu aku pun, aku angkat kaki bawa anak2..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 10:16 AM From the mobile phone | Show all posts
kaseh80 replied at 20-3-2020 09:47 AM
Nak create kontroversi lagi ke?

Lepas tu keluar single

Atau anak baru
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 10:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku ngan dia ni lantaklah ko. Drama lebih. Apa2 yang keluar dari mulut depa ni, terus langsung tak percaya.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2020 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
MatDeghem replied at 20-3-2020 09:46 AM
Mari kita ramai2 doakan di hari jumaat ini ... ini bukan drama tapi betul. Drama makan diri.....

...

dia boleh je duduk situ bersama anak2 sbb harta spencarian juga
takpon duduk rumah lain dorang kan byk rumah. biar aliff tu duduk banglo villa mewah besar gila tu sorang2 baru tau kensunyiannn.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list