CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 3196|Reply: 28

DJ Radio Jilat Tong Sampah, Mahu Dijangkiti Covid-19

[Copy link]
Post time 11-3-2020 12:16 PM | Show all posts |Read mode
Berbeza dengan tindakan mementingkan diri segelintir individu yang mahu menjangkiti orang lain dengan Covid-19, seorang wanita dilaporkan mahu dijangkiti virus itu.




Kredit foto: CEN/Daily Star




Menurut Daily Star, tindakan Lea Inderbitz yang juga penyampai radio dari Switzerlad mendapat kecaman hebat daripada orang ramai selepas mengumumkan mahu dijangkiti virus berkenaan.




Kredit foto: CEN/Daily Star




Difahamkan, dia memulakan kempen itu apabila dilihat menjilat tangan pelawak Switzerland, Hazel Brugger di  Swiss Music Award, baru-baru ini.




Kredit foto: CEN/Daily Star




Wanita itu kemudian dilihat menjilat mesin tiket, pelbagai butang dan pemegang di dalam bas awam.




Kredit foto: CEN/Daily Star




Lebih jijik, dia juga menjilat tong sampah hanya untuk dijangkiti wabak berkenaan.




Kredit foto: CEN/Daily Star




Bagaimanapun, orang ramai tidak merasakan perbuatannya itu melucukan.

"Kamu menjijikkan! Saya berharap kamu dan syarikat radio kamu dihukum.

"Apa yang anda lakukan benar-benar menjijikkan. Lebih jijik apabila orang lain terpaksa menyentuh permukaan yang telah kamu jilat itu," komen netizen di saluran YouTubenya.


Lea kemudian mendakwa ia hanyalah video palsu. Malah, dia telah menyahjangkit semua objek itu sebelum menyentuhnya dengan lidah.


Menurut laporan, tindakan bodohnya itu menimbulkan kemarahan ramai ahli politik yang kemudian menggesa kerajaan menghukum syarikat radio terbabit. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-3-2020 12:21 PM | Show all posts
hantar dia gi wuhan je la...
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:24 PM | Show all posts
Saja cari publicity ke ni kalau betul elok dia sahut cabaran saintis UK yang nak bayar sesiapa yang sihat tapi sanggup untuk dijangkiti untuk tujuan perubatan
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
pergi saja china ..duduk di jalan minta ummah prc bagi bersin di muka berjemaah...kan mudah ...
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:31 PM | Show all posts
Ingtkan dj radio pelawak kat Msia..
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya, hantar ke wuhan. Tengok dia meronta tak kat airport
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:46 PM | Show all posts
kucingitam replied at 11-3-2020 12:21 PM
hantar dia gi wuhan je la...

kannnnnn...senanggggggg...abis citerrrrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:47 PM | Show all posts
Bodoh bertingkat2.  Apply la jadi nitizen Wuhan....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-3-2020 12:54 PM | Show all posts
pengotor dan bodoh.
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:56 PM From the mobile phone | Show all posts
orang sakit punyala nak sembuh. kau pula jadikan ini  kontolbesi murahan.
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak sangat kan.. tolong hantar pegi Italy.. dekat sikit dr wuhan tu..
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 01:01 PM | Show all posts
bodohnyaaaaa macam ayam pee esh
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 01:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Pengotor dan menjijikan
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Knpa x jd volunteer utk kena corona dpt gak belas2 ribu...
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Budusss...
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 01:26 PM | Show all posts
tak lama kagi kena la tu. dah kena meroyan minta bantuan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-3-2020 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Pergi UK jadi labrat la klu nak sgt...blh dpt duit..mkn dan tempat tinggal...siap mungkin berpeluang jadi sejarah dunia klu vaksin terhasil dgn tindakan volunteer tu..

Tp yg ni?jilat tong dah sebijik macam hanjgggg je peel ko ni..euwww~
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
jgn dia pembawa virus tu sudah... kang org lain yg kena jangkit drp dia
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 02:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah kenapa dia ni? Otak dah mereng ka? Nak sgt kalu, p la italy sana, dkt je pun. Biar kena jangkitan betul2 pastu takyah rawat. Nak sangat mati gamaknya
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 02:07 PM | Show all posts
Boomibulat replied at 11-3-2020 12:31 PM
Ingtkan dj radio pelawak kat Msia..

tu la
ingatkan DJ2 pelawak tu sume
baru ckp cakap alhamdulillah semoga lekas mampos
rupanya DJ kokesen
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 03:24 AM GMT+8 , Processed in 0.100826 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list