CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 8011|Reply: 37

Tak 'Cabut' Tudung Lepas Pulang Umrah, Ayda Jebat Kekal Berhijab?

  [Copy link]
Post time 11-3-2020 11:00 AM | Show all posts |Read mode
Nampaknya Ayda Jebat sekali lagi meraih perhatian netizen apabila dilihat memuat naik foto namun dia tidak pula menanggalkan tudung setelah baru sahaja pulang menunaikan umrah beberapa hari yang lalu.



Kredit foto: Carian google

Perkembangan pelakon dan penyanyi tersebut juga dikongsi oleh penerbit drama terkenal, Sheila Rusly di laman instagram.


Foto tersebut memaparkan Sheila Rusly bersama Ayda dan dua lagi rakan mereka di hadapan restoran dim sum miliknya.


  



Penampilan berhijab penyanyi lagu Temberang itu disambut baik warganet dan rata-rata komen meluahkan rasa syukur di atas penghijrahan tersebut dan berharap agar Ayda terus kekal istiqamah.


  

  



Semoga terus kekal Istiqomah!



Tak 'cabut' tudung lepas pulang umrah, Ayda jebat kekal berhijab?



Comel juga pelakon drama Cindai itu kalau berhijab. Manis orangnya! Moga Ayda Jebat teruskan usaha untuk berhijab secara kekal!- CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-3-2020 11:09 AM | Show all posts
We'll See...
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 11:14 AM | Show all posts
cantik mak dia
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Xyah pakai la makin xhelok ghuper
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Betul2 pikir yachhh ayda.. jgn nanti menyesal di kemudian hari.. ujung2 bg statement x nak hipokrit.. nak jd diri sendiri katanya..
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 11:25 AM From the mobile phone | Show all posts
So saje tarik gimik lelucon gitu sbb nk bg org perasan ko dh btudung?
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Lawanya mak dia.....
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 11:31 AM | Show all posts
hijab apo br je jumpa dia kat the curve semalam dgn boyfren dia nabil, elok je freehair.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-3-2020 11:35 AM | Show all posts
NickiMinaj replied at 11-3-2020 11:31 AM
hijab apo br je jumpa dia kat the curve semalam dgn boyfren dia nabil, elok je freehair.

Berhijab dalam ig jer kot
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
NickiMinaj replied at 11-3-2020 11:31 AM
hijab apo br je jumpa dia kat the curve semalam dgn boyfren dia nabil, elok je freehair.

Baru je nk komen cantik bertudung,moga istiqamah, baca lak ni. Kensel terus komen tu. Mak dia lagi cantik dan nampak muda.
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 11:58 AM | Show all posts
pakai tudung tp duk buat lawak lucah pun tk guna jugak dekk...

#donekecam


Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:00 PM | Show all posts
toksah la bagi limelight retis nak bertudung ni..
esok2 dia salahkan netizen konon pressure pastu taknak hipokrit bila bukak.
padahal sendiri yang awal2 mintak attention...
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:14 PM | Show all posts
mieymiey replied at 11-3-2020 11:35 AM
Berhijab dalam ig jer kot

teringat si bibior juih beria pakai tudung demi pujian igers last2 tudung terbang janji TAK FAKE kekdahnya..huhuuhuhu

Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
rosnah mat aris in the making...
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:45 PM | Show all posts
harap jangan gedik2 lagi
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Apsal aku tgk dia ni macam bibik indon je bila pakai tudung? Btw mak dia mmg lawa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-3-2020 12:48 PM | Show all posts
muka ayda jebat dah macam muka umur mak dia hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 12:56 PM | Show all posts
NickiMinaj replied at 11-3-2020 11:31 AM
hijab apo br je jumpa dia kat the curve semalam dgn boyfren dia nabil, elok je freehair.

ummah ig yg tak baca forum tak tahu. hohoho
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 02:10 PM | Show all posts
chicozinn replied at 11-3-2020 12:14 PM
teringat si bibior juih beria pakai tudung demi pujian igers last2 tudung terbang janji TAK FAKE k ...

Tu lagi dahsyat, lepas terbang tudung kesundalan sheols semakin menyerlah.
Reply

Use magic Report

Post time 11-3-2020 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dah pakai tudung, tak leh perform lompat2 mcm dulu lagi....
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

24-3-2023 03:16 PM GMT+8 , Processed in 0.151756 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list