Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
6855
View
85
Reply

Linda Rafar Hilang Semangat Tanpa Orang Tersayang, Katanya Terkena Sihir

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-2-2020 03:50 PM | Show all posts |Read mode










"Ye Tya, akak makin down dan down. Sedih je tak tahu kenapa! Mungkin Allah nak akak berhenti dengan dunia dan fokus pada-Nya. Doakan akak ya."


Pengakuan Linda Rafar pada Tya, isteri pelakon Shukri Yahaya diluahkan di laman Instagramnya menjelaskan semangat yang makin hilang dipercayai terkena sihir sebulan yang lalu.



Merasai sudah tiada tempat mengadu membuatkan Linda memuat naik video bersama arwah anaknya, Memen dan arwah ibunya.

Ig




"Mak.. Linda tak sihat dah sebulan mak. Mak tak ada, tak tahu nak mengadu kat siapa..jika mak tau keadaan Linda..mak tolong doakan Linda mak,"

L


Luahan tersebut turut disertakan dengan sepotong rakaman video yang mamaparkan dia bersama arwah ibunya, Rasimah Abd Rahman yang ketika itu sedang sakit di hospital.


Perkongsian Linda itu mendapat pelbagai respons dalam kalangan pengikutnya, termasuk Tya Adnan.


Pada masa sama, ramai pengikutnya memberikan sokongan berterusan kepada isteri pelakon Syed Aiman itu agar terus kuat mengharungi dugaan hidup.


Terdahulu, Linda mendakwa dirinya terkena sihir selepas merujuk kepada seorang ustaz kerana berasa sangat gatal dan badannya dinaiki bintik-bintik merah menjelang maghrib.



"Saya sebenarnya tengah sakit. Tanya ustaz dia cakap ada sihir yang dihantar menerusi angin."
Ig



Justeru itu, Linda turut bertemu doktor dan disahkan tidak sakit.


"Kalau saya tanggalkan solekan ini orang akan nampak perbezaan. Muka saya cengkung dan berat saya turun banyak. Dia bukan kurus tapi kecut macam makan diri."

Buat masa ini, Linda masih belum berubat dan melawan kembali dengan mendengar ayat suci Al-Quran.



Semoga Linda cepat sembuh ya. - CARI


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Propa ke btol ni?cashhhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 03:55 PM | Show all posts
mudahnya claim terkena sihir. awak beragama Islam. solat lah.  mohon doa.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 03:59 PM | Show all posts
Edited by AshkieLa at 27-2-2020 10:09 AM

dah tanya ustaz.. kata sihir angin...
claim plak berat susut, muka cengkung...
pastu hujung2 masih belum berubat pulak...
aduhh pening aaa dia ni...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 04:01 PM | Show all posts
errr dh tau sebab tapi masih belum berubat
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 04:08 PM | Show all posts
Buat masa ini, Linda masih belum berubat dan melawan kembali dengan mendengar ayat suci Al-Quran.


dengar je ke sis, baca la skli
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 04:09 PM | Show all posts
semoga dijauhkan segala kemudaratan dan hasad dengki.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Bkn ke ada suami ke...agak2 la...artis ni klu tgk balik ppst post diaorg xde rasa malu ke eh...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
cupu replied at 26-2-2020 04:11 PM
Bkn ke ada suami ke...agak2 la...artis ni klu tgk balik ppst post diaorg xde rasa malu ke eh...

Kan.. komen cam laki x wujud..
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Depressed ni. Live life like theres no tomorrow masa muda2 dulu. Then diduga kehilangan anak. Mak. Lelama layan perasaan, dikejar wayang2 lama, jd down mula la depressed. Hope akak linda p la ek cek clinically kot2 ada isu lain. Sihir2 ni berubat juga ya kak.

Byk typo ha edit
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 05:01 PM From the mobile phone | Show all posts
So...???? Nak netizen tolong ubatkan ke? Kang salah serve ko, ko viral mcm kes nurse hari tu....ko rawat je la sendiri2
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia dah cerai dah ke? Ngadu kata xde sapa nak mengadu, mcm laki ko dah ceraikan ko pulak.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 05:13 PM | Show all posts
mcm tgh depress je...sabar k kakak linda...dh la cantik...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
aik.. bru jer kat tv sheolss lancarkn tudung.. xkn alih2 jd gini plak..
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 05:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm depress.. maybe sbb dr muda pon da mcm2 masalah..
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Kerana mulut badan binasa.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 05:47 PM | Show all posts
Aku yakin dia tak solat.


air muka dia bila tengok mcm nak beri  sepakan harimau melaya  setelah mendapat tendangan percuma depan pintu gol!!!!!



minah  kotor dgn gambar bogel bergentayangan ...apa ko fikir orang sudah lupa???

mmg patut ko depress sampai mati.

ko hanya memalukan bangsa sahaja!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 05:47 PM | Show all posts
Sistur da SENDURINA tetiba bagi claim kena sihir.. apoooooo????
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Depressi ni benar.
Semoga lekas sembuh. Berusaha berubat.. mengadu dengan org yg dipercayai.. dan dapat rawatan dengan pakar.
Semoga Linda lekas sembuh.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 06:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Org yg dah meninggal dunia (mak linda) bole doakan org yg masih hidup (linda) ke?
Gatal2 time maghrib sampai ke subuh tu mungkin gegata acik linda..
Bukan sebab org santau ke, kena ludah jin ke tapi ada alahan. Mungkin secara tak sedar terkena punca alahan. Ambil masa jugak nak pulih ye.
Utk penyedap hati, sakit itu utk cuci dosa2 kita.
*Tetiba ai teringat gambo atas sofa..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list