Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
21796
View
455
Reply

[Tempatan] Bukan berita politik: Saksikan video menyayat hati, ibu murid paksa ustazah merangkak dalam kelas disaksikan murid lain. Ustazah dapat offer ke Jepun & link gambar ibu murid #1

[Copy link]

Author: I.am.PH       Show all posts   Read mode

Post time 25-2-2020 03:17 PM | Show all posts

Nape

Aku nampak macam CT Kasem, Nobita, Tony Puiii jah yang merangkak tu?


Kene gi cek mata satgi..

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 25-2-2020 03:17 PM | Show all posts
ayah aku kalau tau anak2 dia kena denda kat sekolah, kitorang jd bahan gelak ade la. ustazah tu denda anak dia mcmn sampai ustazah dimalukan mcm tu? kecederaan ape yg anak dia kena?
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Dengar kata nak kena saman
Sat lgi mak budak tu akan buat permintaan maaf..tunggu je la
Dah leh hafal dah skrip nya.
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Xsedar,menitik jugak air mata nengok ustzh disuruh merangkak... Dan syabas ank2 murid yg turut merangkak, mngkin sebagai sokongan n simpati pada ustazh mereka..
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak puas hati dengan guru bukan pegi sana puaskan hati kau. Gi belasah guru. Tulis aduan hantar guru besar, balai dan KPM

Ustazah mungkin buat silap jg, salah manhandling ni. Menyebabkan kecederaan semua tu kurang beretika. Tapi mak murid lagi irresponsible
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
cth makpak melahirkan tuan..bongok btl mak bdk ni..

i respek bebdk yg ikut merangkak sekali..moge bdk2 tu berjaye dlm hidup.
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Naper ustazah tu ikut ckp wanita berkenaan...??? Diancam ke???
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:25 PM | Show all posts
bengong betul mak budak tu..

memang minta dikecam je..
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:26 PM | Show all posts
lepas ni anak makcik tu harus dipulaukan oleh murid2 dan guru2 lain
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:28 PM | Show all posts
kenapa ustazah tu denda anak murid merangkak at the first place. kalau aku pun marah ingat anak binatang ke apa..
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:28 PM | Show all posts
diss69 replied at 25-2-2020 03:19 PM
Xsedar,menitik jugak air mata nengok ustzh disuruh merangkak... Dan syabas ank2 murid yg turut meran ...

sama..saya pun sedih tgk ustazah tu merangkak dan anak murid mengikuti je ustazahnya..
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:28 PM | Show all posts
BIADAP SUNGGUH,
pihak skolah patut senarai hitam parent mcm ni....

aku kagum dengan anak murid dia sanggup merangka sekali,
kalau cikgu tu perangai mcm setan mesti anak murid dia pun x ingin ikut....

Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:29 PM | Show all posts
Madel replied at 25-2-2020 03:18 PM
Dengar kata nak kena saman
Sat lgi mak budak tu akan buat permintaan maaf..tunggu je la
Dah l ...

bolehlah tengok muka maknya..hehhehe
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:30 PM | Show all posts

Ai Sampe Edit Tajok Nampak

Teroskan usahe menyediakan tred2 'bukan politik' khas buat mahacai supaye mereka lekas keluar gua..
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:30 PM | Show all posts
bakingsoda replied at 25-2-2020 03:17 PM
ayah aku kalau tau anak2 dia kena denda kat sekolah, kitorang jd bahan gelak ade la. ustazah tu dend ...

katanya lutut anaknya luka masa nk amik wuduk di sekolah..

lpstu anak dia mengadu pada kawan..tp kawan yg ada bukti tu xhadir sek rasanya..

apa yg sy faham lah bila tengok video tu.
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:31 PM | Show all posts
semoga semua anak pompuan hanat ni tak menjadi..
terseksa la ko sampai mati membela anak-anak..
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:33 PM From the mobile phone | Show all posts
siti_kus replied at 25-2-2020 03:28 PM
kenapa ustazah tu denda anak murid merangkak at the first place. kalau aku pun marah ingat anak bina ...

citizen pon lupa budak tu manusia ,bukan binatang.tu bela sangat uztazah tu.
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:34 PM | Show all posts
ni yg aku dapat info..
"Sebelum ni ustazah tu denda anak dia merangkak smpai melecet teruk lutut. Ustzah ni memang dah byk kes, cuma mak bapa byk diam sebab skolah kampung, skolah ni ramai pelajar berenti sebab ustazah ni guna emosi wktu mengajar, cubit smpai lebam, dan lain2....daripada byk kelas, skang tinggal 1 kelas sja. Budak dh trauma nk dtg skolah, sekadar pencerahan ibu budak tu bukan jenis manjakan anak, dia seorang yg tegas dgn anak2. cuma kali ini ustazah ni bertemu buku dgn ruas".....


walahualam.
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon dato alif syukri buat interview dan viralkan mak budak ni pulak...
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:36 PM | Show all posts
yang perempuan pakai tudung maroon tu sapa? awat dia tengok je..

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list