CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 5476|Reply: 41

"Bye Bye PKR, Bye Bye Anwar" - Zuraida Dan Penyokong

  [Copy link]
Post time 25-2-2020 02:11 PM | Show all posts |Read mode
Nampaknya pemecatan keahlian Zuraida Kamarudin yang merupakan Naib Presiden PKR oleh parti itu semalam tidak memberikan kesan kepadanya.


Zuraida dilaporkan mengucapkan 'bye bye' (selamat tinggal) kepada parti itu, memetik laporan MalaysiaGazette.


Kredit foto: bahnews




Dikatakan beliau juga ucap bye bye kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk Seri Wan Azizah dan Nurul Izzah.


Ucapan selamat tinggal itu dirakam oleh Zuraida bersama para penyokongnya.





Difahamkan pemecatan Zuraida bersama Azmin ada kaitan dengan pengkhiatan dalam parti tersebut.


Malah, selepas itu Zuraida dan Azmin berserta sembilan lagi Ahli Parlimen PKR mengumumkan keluar parti.


Sebelum itu, Zuraida pernah diberikan surat tunjuk sebab oleh Lembaga Disiplin PKR yang menyentuh beberapa isu termasuklah ucapannya pada majlis makan malam pada 8 Disember lalu. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-2-2020 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
hehehehe lawak sungguh dorang nih
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 02:26 PM | Show all posts
sebagai ahli politik, setiap pergerakan sudah tentu ada perancangan di hadapannya, paling kurang 1 atau 2 langkah. Beliau berani melawan,sudah tentu telah bersedia dengan perisainya. Saya melihat ini perkara biasa dalam politik.
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 02:26 PM | Show all posts

Udah Melompat Pon Masih Bengong Macam Dulu Zugak

Edited by tumpanglalu74 at 25-2-2020 02:30 PM

Bukan salah ibu mengandung..
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Lagi sensasi kalau depa menari sambil nyanyi korus lagu Bye Bye Bye N'Sync
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Rakyat yg memlilih kamu. Demi kuasa kamu khianati rakyat ek. Teruk politik malaysia ek.
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
meteorspeed replied at 25-2-2020 02:49 PM
Rakyat yg memlilih kamu. Demi kuasa kamu khianati rakyat ek. Teruk politik malaysia ek.

Betul..khianat pd rakyat..muka bangga pulak tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 02:57 PM | Show all posts


macam kanak2 ribena

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-2-2020 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
sweet_popcorn replied at 25-2-2020 02:50 PM
Betul..khianat pd rakyat..muka bangga pulak tu

Tue la. Penin aku.. Dah la ekonomi pun mcm nie. Korank yg kat atas vercakar nak kuasa. Kami yg kat bawah nie jadik apo.. Padahal lantik kamu tuk bantu kami tlrakyat nie.
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 02:59 PM | Show all posts
Parti PKR guna point mereka dipecat walhal meraka dah angkat kaki tinggalkan parti dulu tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:01 PM | Show all posts
hhahahahaha... motip babai nurul izzah? function lg ke nurul izzah tu ?
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Bye bye nek da
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:04 PM | Show all posts

Malam Kang Leh La Mak Lam Berkaraoke Dengan Pak Sembu

Scheherazade replied at 25-2-2020 02:45 PM
Lagi sensasi kalau depa menari sambil nyanyi korus lagu Bye Bye Bye N'Sync


Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada org meroyan semlm.. Buka thread ni.. Teruk kena kutuk.. Yg zuraida pun.. Tak payah menganjing mcm tu sekali.
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:25 PM From the mobile phone | Show all posts
For me ni muka2 yang tak patut diundi lagi masa PRU akan datang esp si Zuraida selebet tu..

Dengan fake qualification..lepas tu buat video macam ni.sungguhla tak matang and unprofessional

This is about rakyat mandate ok.amanah.kepercayaan.kalau rasa nak main2 boleh la proceed ke playground berdekatan rumah anda
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:30 PM | Show all posts
tak lama lagi

rakyat bolehla buat  video bye2 kat depa plak
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-2-2020 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Terkejut tgk gambar dia... Hahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
meteorspeed replied at 25-2-2020 02:49 PM
Rakyat yg memlilih kamu. Demi kuasa kamu khianati rakyat ek. Teruk politik malaysia ek.

Kianat lagu mna? Kawasan dia masih dia MP..klo tong gas abis umah nenek ko kat situ..piii jumpa dia

Dia kne pecat dari PARTI dia..PKR.

Klo dia tk ske nuo..dia tak mo nuo jadi PM tu hak dia walo seluruh MP parti dia mau anwar..pasai pa nk pecat hanya sebab berlainan pendapat? Kianat apa..masa jadi menteri laju je dia keje..walo buruk ghuper tp dia konpiden..muka salu kuo tv haaa..

Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
ajinomotonosuga replied at 25-2-2020 03:42 PM
Kianat lagu mna? Kawasan dia masih dia MP..klo tong gas abis umah nenek ko kat situ..piii jumpa di ...

Tunggu ge 15 tak bleh ker...
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 03:49 PM | Show all posts
ajinomotonosuga replied at 25-2-2020 03:42 PM
Kianat lagu mna? Kawasan dia masih dia MP..klo tong gas abis umah nenek ko kat situ..piii jumpa di ...

I setuju
apa yg khianatnye?
dia buat kerja pun elok je

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-12-2022 02:48 PM GMT+8 , Processed in 0.113274 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list