CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: CARI-MAMS

"Bye Bye PKR, Bye Bye Anwar" - Zuraida Dan Penyokong

  [Copy link]
Post time 25-2-2020 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Childish nya perangai...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-2-2020 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau PRU balik memang sah2 kalah dua orang ni...
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 04:43 PM | Show all posts
nampak yb mcm seronok jer..mujahid plak nampak tgh dukacita
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok.. Mcm ni YB zuraida.. Since ramai suka memandang penampilan luaran.. Dan aku baca komen YB bagus... Apa kata masa free ni.. YB pi buat treatment muka.. Lps tu upah la personal consultant utk penampilan YB Zuraida.. Tudung tu selebet sangat.. Why not yb tukar jenama mashmallow atau cloverush.. Both jenama ni tudung elok tau.
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 06:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Scheherazade replied at 25-2-2020 02:45 PM
Lagi sensasi kalau depa menari sambil nyanyi korus lagu Bye Bye Bye N'Sync

Pastu atok kt atas sambil pegang tali puppet ka apa nama tah mcm bideo nsync tuh.. haha
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Billboard dpn ampang point tpampang muka yb sambey tersengeh pd rakyat jelata
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 08:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Cam bangsat acik ni punya perangai..sapa la pi undi
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 08:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Scheherazade replied at 25-2-2020 02:45 PM
Lagi sensasi kalau depa menari sambil nyanyi korus lagu Bye Bye Bye N'Sync

I wanna see you out that door baby bye..bye..bye..  tiber tingat kecomelan justin Timberlake dgn rambut kintingnya dlm mv itu... Hihi
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 25-2-2020 08:41 PM From the mobile phone | Show all posts
ajinomotonosuga replied at 25-2-2020 03:42 PM
Kianat lagu mna? Kawasan dia masih dia MP..klo tong gas abis umah nenek ko kat situ..piii jumpa di ...


Bab keje mmg btl.. Dia lg keje dr abam non.. Duk meroyan nak jawatan.. Bab fizikal x jd mslh pun.. Sbb kita lantik menteri bt keje.. Bukan nak bt pertandingan miss World.. Bab dia nak menganjing tu lantak la urusan dia gan bekas parti.. Tp tanpa org lama pkr x sampai ke ari ni.. Tu je la.. Ramai yg ada di pkr skrg ni org baru.. Yg lama2 rs dah x de.. Start dr Dr muzaffar.. Seorg seorg org lama pkr keluar.. Nampak pelik tp tah la..
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 08:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian lelaki tu geng berak sme2 tnggal kn die ngn hati terbuke
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Omg so childish
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 11:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapelah undi makcik ni jd wakil parlimen.


Jangan seronok sangat ye zuraida.
Game belum habis lagi.
Silap2 makan diri
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2020 11:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak lampir n Jemin suka lah sebab depa tak kena bayar penalti 10juta. Yg lain2 tu?
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 12:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Nnt statement akan join parti X. Sbb parti Y makin goyah kedudukannya selepas beberape pru. Baik angkat kaki dulu.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 11:41 AM | Show all posts
bye bye dan lagi bagus pencen trus dari arena politik....
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
ajinomotonosuga replied at 25-2-2020 03:42 PM
Kianat lagu mna? Kawasan dia masih dia MP..klo tong gas abis umah nenek ko kat situ..piii jumpa di ...


Jap.. apasal Zuraidah tak join camp Anwar eh?
Bukan ke dulu perjuangan dia ni untuk Anwar. Ingat lagi dia bercerita duk bertenggek kat rumah bang non, nak bagi support kak jijah, lepas kena tangkap tahun 1998.

Apsal berubah?

Soalan serius.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-2-2020 02:18 PM | Show all posts
mak lampir ni dulu masa PH mula2 nak ambik tun m pun dia bangkang, sbb nak pertahankan anwar, skrg dia bye bye anwar plak.. x faham
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 02:33 PM | Show all posts
raxief replied at 26-2-2020 02:18 PM
mak lampir ni dulu masa PH mula2 nak ambik tun m pun dia bangkang, sbb nak pertahankan anwar, skrg d ...

itulah politik dekk....hari ni kwn esok jadi musuh....hari ni musuh esok boleh cemolot

Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
ajinomotonosuga replied at 25-2-2020 03:42 PM
Kianat lagu mna? Kawasan dia masih dia MP..klo tong gas abis umah nenek ko kat situ..piii jumpa di ...

Kan dah kena sekolah dgn bang aji
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2020 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 25-2-2020 05:06 PM
Ok.. Mcm ni YB zuraida.. Since ramai suka memandang penampilan luaran.. Dan aku baca komen YB bagus. ...

Masalahnya menjadi ke
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 10:12 PM GMT+8 , Processed in 0.102059 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list