CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: JohnnyLever

[Tempatan] Dr Mahathir letak jawatan Perdana Menteri

   Close [Copy link]
Post time 24-2-2020 02:37 PM | Show all posts
Edited by kemaruk at 24-2-2020 02:39 PM

anwat ke rumah tun tadi bawak list yang sokong dia

anwar ada 120 orang lebih lepas pembelot tak jadi

cukup jatuhkan atok
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-2-2020 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
kemaruk replied at 24-2-2020 02:37 PM
anwat ke rumah tun tadi bawak list yang sokong dia

anwar ada 120 orang lebih lepas pembelot tak j ...

Dasar bahenol punya anwaq
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:40 PM | Show all posts
rasa nya atok di lantik semula kut
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:40 PM | Show all posts
Tun tunggu Jemin dipecat je.

Lepas kena pecat, MP PKR keluar PH, PM letak jawatan, PPBM keluar PH. So PH dah takde majoriti nak jadi kerajaan.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-2-2020 02:40 PM | Show all posts
ChemicalRomance replied at 24-2-2020 02:25 PM
Huhu yakin sangat je dengan teori MAHATHIR

ntah2

Azizah
Yeo Bee Yin
Syed Saddiq
Izzah
Anwar balik umur dia panjang
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-2-2020 02:40 PM | Show all posts
paz replied at 24-2-2020 02:30 PM
Apalah penting Teori tu, bodo sangat kalau nak ikut.

bagaimana pula dengan teori evolusi dan teori graviton yang dipercayai oleh warga saintifik?
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:41 PM | Show all posts
kemaruk replied at 24-2-2020 02:16 PM
dari sumber yang dipercayai.. konfem...

YA ANWAR PM KE-8

buat undi no confidence, Anwar atau Azizah bertahan 1-2 bulan jer...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-2-2020 02:42 PM | Show all posts
lolita737 replied at 24-2-2020 02:35 PM
berdebar2 pulak rasanya..

debar malam pengantin kah?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-2-2020 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak sabar nak tunggu episod seterusnya....menarik sungguh ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
kemaruk replied at 24-2-2020 02:34 PM
tak cukup korum katanya

ada MP PKR dan UMNO (pembelot) yang tak jadi lompat

Sape lg yg huruf a depan dia.. Jom kita kumpul nama semua.. Hahaha

M-Mahathir
A-Azmin/Anuar Musa/
H-Husam/hisyamudin/hadi/
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:43 PM | Show all posts
JohnnyLever replied at 24-2-2020 02:40 PM
bagaimana pula dengan teori evolusi dan teori graviton yang dipercayai oleh warga saintifik?

kalau teori berasas dan berfakta Paz pun setuju Encik.
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
riena3321 replied at 24-2-2020 02:27 PM
Selepas tamat teori R.A.H.M.A.N, ada teori baru.

Teori M.A.H.A.T.H.I.R

Hahahahahhahahahaha! Giloo
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:44 PM | Show all posts

dah lama berlalu bang..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Azmin +zuraidah dah kena pecat.
I nak tau berapa orang yg diaorng berjaya bawa keluar dari PKR tu?
Kata 14 kerusi akan keluar dr PKR.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-2-2020 02:45 PM | Show all posts
paz replied at 24-2-2020 02:43 PM
kalau teori berasas dan berfakta Paz pun setuju Encik.

kalau dah jadi fakta bukan lagi teori wahai saudaraku paz. kembalilah kepada ajaran sains yang sebenar
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-2-2020 02:45 PM | Show all posts

ko tak nak ke harga minyak RM1.50 seliter
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn berharap sangat le yang lelain tu... sampai tiupan sangkakala kedua sekalipun atok tetap PM
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 24-2-2020 02:46 PM | Show all posts

sama tak debarannya? atau berbeza? mesti lain kan?
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:46 PM | Show all posts
ayooooo.. sape pm sebenarnya.. tun m ke anwar??  
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

31-1-2023 02:41 AM GMT+8 , Processed in 0.138765 second(s), 40 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list