Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
13658
View
336
Reply

Ali Puteh Diuji Lagi! IG Digodam, Hilang Lebih 400 Ribu Pengikut

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Post time 24-2-2020 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Bidaah apa maksud ko.
Ko paham ke idak bidaah tu apa ya ali baba
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 24-2-2020 04:44 PM | Show all posts
sesungguhnya aku xpenah kenal wujudnya ali putih ni tup2 tgk adik abam

pastu tup2 dia pon masuk maharaja dan dah siap menang... krikk krikk krikk
so kalau ko keluar pon i okay jeewww
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 04:45 PM From the mobile phone | Show all posts
AmandaRollins replied at 24-2-2020 04:42 PM
Cash on delivery...hidup la ko dgn duit kemenangan tu pastu da habis sila mereput!!!

Duit kemenangan brape?
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 04:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah 2 kali kena hack..
Ali asik salah guna perkataan ereb jaa kata saik seripoh
Aritu istiqamoh ni bidaah plak

Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 04:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak penah suka ali ni. Dia dgn partner dia asal buat lawak sebut bad words ;bodoh etc.

All the time. Itu je modalnya.

Blergh

Menang aritu sbb main sentimen anak.

Alingkup lah teros
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
batrisyan replied at 24-2-2020 01:10 PM
dia tau ke bidaah tu hape? asal bunyi arab je sebat....

Tula pasal mujur dia tak sebut khurafat bagai.

Cakap je la selain drpg ig tu hat lain semua ig palsu.

Takyah la sebut selain drpd tu bidaah semua.

Ke dia acah2 nk melawak tah laaa
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahha.. Ali oh Ali...
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 04:50 PM | Show all posts
selagi tak jaga lisan dan bertanggungjawab terhadap kak ipar dan anak buah kau
selagi kau naya depa dengan mulut kau
selagi itu lah ig ko akan hilang semedang
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
TravellingBear replied at 24-2-2020 03:55 PM
ada kawan aku suka sebut bedooh Bermaksud menipu/ palsu.. tapi bedooh ngan bidaah lain oiii .  ...

Tul tu org pahang sebut bedooh atau pedooh utk maksud tipu
Cth
bedooh ngat aok ni, tak caya koi ngan cite aok ni

Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Tunggguuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Kata nak undur diri, kena hack patut bersyukur lah. Boleh aman2 jaga mak.
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
inspektoremos21 replied at 24-2-2020 01:46 PM
Ali ni yg hari tu anak dia meninggal jugak ke?

Masa anak dia meninggal mmg ada benang dia bergentayangan kat sini. Tp i tak klik n tgk pun apa cite, sape dia ni so on so forth. Tah sapa2 manusia ni. Ali putih bagai. Betapa takdak value ko alisetan.
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Piiigiiiidahhhh...puiiii
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
miss_strangers replied at 24-2-2020 12:56 PM
Benar! Tepat sekali sis...

Mungkin Ali nak bgtau semua, Ali baru lepas habis ngaji aqidah Bab ...

Hahahahhahahah


Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Bertuah juger hamzah bila besar nanti.......takder ler kena putar alam if anything happen.......satu malaysia tawu kes nih
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 05:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Adui kelakar betul komen sorang2
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 05:15 PM | Show all posts
cehh ingatkan dah deactive dan undur dari. pirrrahhh
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts
ikanmasin replied at 24-2-2020 03:35 PM
mak angah akan cari sarah ni mak..hahahaha

Hahahah.. Tak takut.. Bluer... Lari sembunyi belakang The Syed.. Hahahah
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 05:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Kuasaberganda replied at 24-2-2020 04:27 PM
itu orang pahang aok.hahah

Hoh ye..pahang kan..
Iols skola.kat sana baru tau bedooh tu
Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 05:17 PM | Show all posts
sarah82 replied at 24-2-2020 05:15 PM
Hahahah.. Tak takut.. Bluer... Lari sembunyi belakang The Syed.. Hahahah

......
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list