Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1351
View
20
Reply

[Politik] Apa yang akan Anwar katakan kalau dapat jumpa Tun

[Copy link]

Author: dizekni       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-2-2020 12:22 PM | Show all posts |Read mode
Edited by dizekni at 24-2-2020 12:25 PM

Menurut pemerhati, Anwar ada datang ke pejabat PM di Putrajaya pagi
ini untuk berjumpa Tun Mahathir

Namun PM ke 7 itu tiada dan Anwar diberitakan bergegas pula ke kediaman Tun,

Agaknya apa yang akan beliau perkatakan, bagaimana dialognya

saya mulakan

Anwar : Assalamualaikum, Tun..

Tun M : Keluar pagi balik malam, Waalaikumsalam..

Anwar :

(sila sambung)


Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 12:26 PM | Show all posts

T: apalagi yang u nak ni nuar ? Tak habis habis la u ni .. sakit kepala i tauuuu !!
A: i nak jadi PM --- sekejap pun jadilaaaaaa ..... Lepas hajat sebelum i tutup mata.
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 12:47 PM | Show all posts
mati celik laa bangnon.. demi..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 12:55 PM | Show all posts
"you suka?"
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-2-2020 12:56 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Tun: Menangis konon! Buat apa kau dtg sini! Pergi kau menangis di sana!

Azizah: Sudahla bang... Ikut zizah balik Penang, kita mulakan hidup baru..

Anwar: Dunia terang... Menjadi gelita...
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 12:59 PM | Show all posts
துன், நான் உன்னிடம் கெஞ்சுகிறேன் ... தயவுசெய்து ... தயவுசெய்து ... நான் உங்களிடம் பிச்சை எடுக்க இப்போது அழுகிறேன் ... நான் ஒரு பிரதமராக விரும்புகிறேன். நீங்கள் என்னிடம் கேட்கும் எதையும் நான் செய்வேன் .... எனவே தயவுசெய்து .... நான் ஒரு முறை பிரதமராக இருக்கட்டும் ... சோப் ... சோப் ..

Kalau tak caya, boleh translate..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 01:01 PM | Show all posts
Tun, I beg you...please...please...I'm crying now to beg you...I want to be a PM. I'll do anything you ask me....so please....let me be a Prime Minister for once...sob...sob..

Translation yg di atas komen ni..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
ronin replied at 24-2-2020 12:59 PM
,  &#2975 ...

Guna profile ronin pun dah cukup....hehe
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 01:07 PM | Show all posts
noor2 replied at 24-2-2020 01:02 PM
Guna profile ronin pun dah cukup....hehe

Tu lah...tak ingat...haha..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 01:07 PM | Show all posts

Anwar : Assalamualaikum, Tun..

Tun M : Keluar pagi balik malam, Waalaikumsalam..

Anwar : Galau

Kutty : ayam ph

Anuar : koneght

Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa ni, currwnt isu ka
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 01:25 PM | Show all posts
Nwart:

Heheheheheyyy Tonnn
Lebih baik kau turun
Jikalau kau tak mahu turun,
kau tunggu disana sampai aku datang
Engkau sudah tahu yang aku tunggu
sama kau berapa lama dekat sini Tonnn
Dan kau sudah tahu yang aku
berapakali sudah terbuang air besar
Ini pun ada rasa macam terkucil
Nak terkeluar ku tahan Tonn
Dengan ni sudah hampir 7 kali
CUTTT!!!

Tun:

Apa yang kau merepek ni syaitan???
Angin senggugut tuan
(Nwart Mengelepar)

Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 01:27 PM | Show all posts
yang pasti bang non pueh hati ngan penjelasan pm
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Anwar: serahkan jawatan pee emm skrg (sambil hentak2 kaki)

Tun: apa nama apa nama...

Wan azizah kt tepi kipas2 bang non, guan eng garu2 jambul, mat john, eh mat sabu sedia baling mic yg diusung kehulu kehilir
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 01:28 PM | Show all posts
reformasi 2.0 la...........lalalala
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 01:43 PM | Show all posts
abg non: apa ceghita ni?
tun m: apa nama.. apa nama

Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:02 PM | Show all posts
wannoorazlina replied at 24-2-2020 01:43 PM
abg non: apa ceghita ni?
tun m: apa nama.. apa nama

Nuar : Ni apa citttaaaaaaaaa???!!!!
Atok : Saya tak taw? tanya depa (tunjuk kat Jemin)
Jemin: Why bother?! Why bother?! (sambil kipas kipas atok)

Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:05 PM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2020 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
ronin replied at 24-2-2020 12:59 PM
,  &#2975 ...

Hahahaha.. nanti aku nak pggip.absm joni tolong bacakan dibwh rembulan
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list