Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
30473
View
368
Reply

Update : Tashah Shilah dah kawen 28 Feb! Calon suami bukan rahsia lagi!

[Copy link]

Author: cikuduku    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-2-2020 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by cikuduku at 28-2-2020 01:56 PM

Update terkini :
Tasha Shilla kini milik Muhammad Atiq

PELAKON Tasha Shilla, 33, sah bergelar isteri kepada lelaki pilihannya yang juga pakar kewangan, Muhammad Atiq Idris, 33, dengan sekali lafaz tepat jam 9.59 pagi hari ini di Masjid Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur.
Pasangan ini dinikahkan bapa Tasha, Abdul Razak Razali disaksikan Imam Besar Masjid Wilayah Persekutuan, Ehsan Mohd Hosni.
Tasha menerima mas kahwin RM800 dan sebentuk cincin, namun merahsiakan jumlah wang hantaran.
Majlis ini dihadiri hampir 100 tetamu terdiri daripada keluarga kedua-dua belah pihak dan teman rapat mereka. Pasangan ini mula berkenalan sejak Disember lalu dan mengikat tali pertunangan pada 23 Februari lalu.

Tasha atau nama sebenarnya Natashasheila Abdul Razak meluahkan rasa syukur selepas selamat bergelar isteri kepada lelaki dicintainya.
"Alhamdulillah, sempurna sudah majlis yang saya tunggu. Semuanya berjalan lancar dan saya sangat gembira dan bersyukur kepada Allah SWT.
Majlis resepsi pertama pihak perempuan akan diadakan pada sebelah petang hari ini dengan pasangan terbabit memilih untuk mengenakan busana tradisional Melayu klasik juga rekaan Hatta Dolmat.
Resepsi kedua pihak lelaki pula akan diadakan pada minggu hadapan.

  

  


Credit : Harian Metro


Update :
  


Memang trend sorok bakal suami ke apa skrg ni? Harap Tashah Shilah berbahagia sampai ke hari tua.

Credit astro awani...

Tasha Shila bertunang esok

FEBRUARI 2020 sepertinya menjadi bulan pilihan ramai pasangan yang memilih untuk menoktahkan ikatan hubungan cinta mereka.

Antara yang memilih bulan ini untuk menamatkan zaman bujang mereka ialah pelakon wanita terkenal,
Emma Maembong yang bergelar isteri kepada juruterbang, Muhammad Shazli Azhar.

Aktor terkenal, Aiman Hakim Redza juga memilih tarikh yang sama dengan Emma iaitu pada 20 Februari lalu menikahi kekasihnya, Zahirah Macwilson.

Selain sudah tertulis jodoh mereka, barangkali, selebriti seperti Emma dan Aiman juga terpikat dengan tarikh berkenaan yang cukup unik dan mudah untuk diingati.

Terbaharu, Astro AWANI difahamkan, pelakon cantik dan seksi, Tasha Shila dikhabarkan akan mengikat tali pertunangan bersama dengan lelaki pilihanya pada esok (23 Februari).

Sumber memaklumkan, majlis pertunangan aktres berkenaan akan diadakan di Empire Damansara secara tertutup untuk keluarga dan rakan terdekat sahaja.

Menurut sumber lagi, Tasha Shila dan tunangnya yang enggan didedahkan identitinya akan melangsungkan pernikahan pada 28 Februari ini di Masjid Wilayah selain majlis resepsi di Zebra Square KL.



image.png

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah laa tasahh
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Pilot jugak kah? Neway

Tahniah tasha
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-2-2020 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts
harap dia teruskan kehidupan dan jgn pandang blkg dah. nk belakon pun sendu je la ni.
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 09:07 PM | Show all posts
suami pilot ini dengan harapan dapat tiket murah kah?
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 09:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah Tasha.. bln lepas camtu jumpa Tasha  kat bukit gasing. Cantik , sweet , kecik je badan .. friendly pula tu..
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 09:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Bakal laki mungkin bisnesman....
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 09:30 PM | Show all posts
Tahniah Tasha
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah atas pertunangan... Jgn ada kontrobesi atas pelamin ye.. bg kami bernafas jap.. back to back mggu ni dgn mxm2 isu
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 09:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepas dia break up dgn lelaki tattoo tu (apa ke nama nya, Hans kot) pernah nampak dia jalan dgn laki mat saleh. Tp skrg tak tahu. Moga ikatan pertunangan sampai ke jinjang pelamin dan selamanya. Semoga berbahagia
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniahla shila
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 09:59 PM | Show all posts
takde sape kisah pun pasal laki ko juling ko nak simpan dalam lemari buat pekasam beras tumbuk pun buat lah... laki ko khennn... jangan tak sampai setahun cerai sudah sebab dapat tahu somi rogayah bottomiah tegarina
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:00 PM | Show all posts
Tahniah happy untuk dia.
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:05 PM From the mobile phone | Show all posts
tahniah tasah tekjuling....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-2-2020 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 22-2-2020 09:59 PM
takde sape kisah pun pasal laki ko juling  ko nak simpan dalam lemari buat pekasam beras tumbuk pu ...

mmg pesen skrg ni suka sorok pastu suprise kan? tapi x la mkn bersuap dlm kete mewah.
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:24 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 22-2-2020 09:59 PM
takde sape kisah pun pasal laki ko juling  ko nak simpan dalam lemari buat pekasam beras tumbuk pu ...

Heshe takut kena sumpahan tersakiti lettew..
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:41 PM From the mobile phone | Show all posts
cikuduku replied at 22-2-2020 10:06 PM
mmg pesen skrg ni suka sorok pastu suprise kan? tapi x la mkn bersuap dlm kete mewah.

Biarlah dia nk rahsiakan..salah ke..masa kawin dedahla...dari dok biarkan peminat bergaduh speku tu ini
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by puracendana at 22-2-2020 11:00 PM

Iols tak sebelahkan sapa2
Baik netz or tasha

Bagi pandangan mata iols
Tasha ni berlakon best

Muka and body pon siap
Social life dia tu kita bukan sapa2 nak judge

Ada rezeki berlakon la balik
Teringin nak tgk tasha berlakon semula

Btw tahniah tasha
Moga bahagia sampai jannah
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Sorok?..Harap tasha bkn edisi pencaras yachhh...
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols syak mat salleh
Dia pun lawa apa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list