Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
71478
View
1905
Reply

Mohon Maaf Pada Kakak Ipar, Ali Puteh Sedia Undur Diri Dari Dunia Seni

  [Copy link]

Author: Sarirsa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-2-2020 09:39 AM | Show all posts |Read mode
Disebabkan kemelut antara isteri Allahyarham Abam dan adik iparnya, Ali Puteh, rata-rata rakyat Malaysia tidak putus-putus mendapatkan kemas kini mengenai kes ini.


Petang semalam telah berlangsung sidang media yang diadakan Ali bagi menjelaskan segala kontroversi berhubung tuduhan dia mahu membolot harta peninggalan abangnya yang baru seminggu meninggal dunia.





Kredit foto: Blog





Kontroversi ini bermula apabila Ali telah mengeluarkan kata-kata kesat kepada kakak iparnya, Hidayah menerusi Instagramnya, baru-baru ini. Pelawak itu kemudian telah membuat permohonan maaf kepada isteri arwah abangnya.


"Saya memohon maaf kepada kakak ipar saya kerana terlalu mengikut rasa amarah ketika menulis status tersebut di Instagram (IG) saya sebelum ini.

"Saya tidak malu mengaku bersalah kerana, ya memang saya yang tulis bukan orang hacked IG saya. Saya memadam posting tersebut selepas ramai yang menelefon dan menasihati saya supaya tidak bertindak melulu.

"Saya terima kesan akibat perbuatan saya itu dengan pelbagai tohman dilemparkan termasuk fitnah. Namun, saya tidak simpan di dalam hati dan memaafkan mereka, katanya kepada Astro Gempak.





Kredit foto: Harian Metro





Ali memberitahu dia akan bertemu dengan Hidayah dalam masa terdekat dan menyelesaikan segala permasalahan sesama keluarga mereka. Dalam pada itu, Ali berkata dia juga bersedia untuk undur dari dunia seni sekiranya rezeki terhenti setakat ini sahaja disebabkan oleh kontroversi tersebut.


"Saya sedia berundur dari dunia seni dan pentas lawak sekiranya tidak diperlukan lagi. Andai rezeki saya terhenti di sini, disebabkan kontroversi ini saya reda. Saya berserah kepada Allah SWT.

"Saya akan fokus menjaga ibu. Lagipun kehadiran saya dalam dunia seni ini bersama arwah Abam. Apalah maknanya tanpa dia di sini bersama saya, katanya lagi.



Harapnya semua selesai dengan baik.  - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 09:46 AM | Show all posts
Sokong .... sila meninggal






Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 09:48 AM | Show all posts
mohon berundur dr semua lapangan....
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah
Ali mendengar kata hati forumners
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
maafkan dalam hati?

masalahnya none of acik porom dah berkajang2 tered takde niat mintak maaf pon.

Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Selamat jalan
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Ko dah kena kecam berjela jela, baru ada akaiii kan.
Kalau tak sampai ke sudah ko aniaya kakak ipar ko tu haa. Pastu acah2 merajuk nak undur diri konon puii
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Jangan la li..nanti kami takde bahan nak keji nak maki li..
Kau jangan malukan keturunan syed li
Sapa nak hiburkan rakyat marhaen dengan lawak kau yang tak lawak tu lagi li..
Hidup aliputeh!!!!!!
Takbirr!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Mohon undurkan diri sekali drp dunia ini ...
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Malas kerja sebenarnya tu yg nak bolot bagai..cisss
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Bye bye bye
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Lain kali jgn makan harta anak yatim...x kemana....yg hak berikan pd yg layak...harta dunia dikejar xkn pernah cukup
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Bai ali

......
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Harap tak masukkan mak dlm bersamamu selepas ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:30 AM | Show all posts
Itu yg dikata orang, ikut hati mati, ikut rasa binasa dn sebelum bercakap fikir2lah dulu.   Orang yg dizalimi,  yg dibinatangi,  memberi maaf itu mudah ttpi melupakan itu payah.

Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:31 AM | Show all posts
mohon cari kerja susun susun
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkan nak undur diri dari menguruskan harta benda arwah..yang hal faraid tu taknak undur diri ke
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Elok la.. tah sape jeminat ko
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Cakap depan tak guna Bro...kalau kat belakang ko buat perangai sangkak gini jugak. Perangai dengan molot jahanam camni bagus je laa berambus...aku rasa Mamak Putih pon menyampah satu group dgn kau. Biar Mamak dengan Man RL je satu group. Lagi riang ria aku menengok
Reply

Use magic Report

Post time 22-2-2020 10:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Haha xde satu pun komen yg +ve daripada forumer cari.. hehe
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list