Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
44320
View
597
Reply

[Edisi Gelabah Tetek] Tahniah, Emma Maembong Selamat Jadi Bini Orang

[Copy link]

Author: kiah_mai_pulak    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-2-2020 12:15 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by kiah_mai_pulak at 20-2-2020 12:21 PM

Sahih lah ya Emma dh nikah.. bukan dgn Zizan, bukan dgn Kamal, bukan dgn Syed Bedul, bukan dgn klique.. tp dgn who ar yuss, Shazli.. tahniahh emma

98C7D5B3-52BD-4B16-ACCB-8667283F5AB2.png
D8288483-DF96-4D48-A285-35B1B9790859.png

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:20 PM | Show all posts
Tahniah

mane gmbr bersama pasangan?
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:20 PM | Show all posts
sahih la kot.. nampak kat ig astro gempak td.
tahniah
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:20 PM | Show all posts
alhamdulillah.... dgn ini ketet sheolsss akan ditenteramkan, tk gelabah.
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Congrats emma and suami
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:23 PM | Show all posts
pompang2 bergambar ngn jantan sana sini..last2 kawen ngn orang lain...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Oo mcm pelakon kul 7 tv3 tu azlee kairi ek
rasanya bekas2 yg sblm ni pun muka lebih kurang je
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:25 PM | Show all posts
congrats..beshe2 je
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:25 PM | Show all posts
tahniah emma....

kecoh bercinta dgn mcm2 artis...sekali suami org lain da...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:26 PM | Show all posts
tahniah emma
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah.. Dah tahniah.. Semoga berkekalan hingga ke syurgaNya dan dikurniakan zuriat yg cantik dan ensem wajah dan akhlaknya.. Aamiin ya rabb.
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah emma n psgn... Smoga kekal bhagia hgga ke syurga...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
As expected kan si shazli ni.. katenya kerabat negeri S.. betol ke? Baca kat ig katenya pilot.. ahgiteww tangkap pilot kau..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Masamnye muke laki emma... Tlg la tepek yg senyum2 nampak bahagia.. tatut ite nengok perantin mcm nk mkn org.. lapar blom lunch kot
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:28 PM | Show all posts
tahniah emma... husband dia mcm muka bff fazura yg nama aizat tu je..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh lupe nak ucap tahniah.. tahniah emma & pasangan.. semoga bahagia hingga ke jannah dan diberi zuriat yg soleh & solehah.. amiinnnnnn..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboiii lepas akad nikah siap wink wink lagi
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah emma. Tapi kata ngan kerabat ?
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Congrats Emma. Semoga bahagia kekal ke akhir hayat. Please keep urself busy with husband n babies. Semoga xde lah gosip2 buruk lagi lepas ni.
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2020 12:29 PM | Show all posts
Edited by rotijohanz at 20-2-2020 01:02 PM

laki dia pilot malindo
kazen yaya zahir......
bagus la mcm ni.......
snyp snyp bcinta pstu nikah.......
wlaupn sblm ni berapa rmai ex ex ex......
hujungnya menikah diam diam jer......
till jannah emma moga jd isteri baik utk sang suami!

-----------------------------------

Berkongsi detik perkenalan, pasangan ini bersua buat kali pertama pada 2017 ketika menghadiri majlis sambutan hari jadi pelakon, Uqasha Senrose. Namun, ketika itu, mereka hanya berborak kosong dan tidak pernah menjangka akan berlaku apa-apa.

Sehari selepas berjumpa, suami ada melayangkan mesej di Instagram (IG). Namun, saya tidak sedar. Hanya pada suatu hari pada 2018, baru saya perasan mesej yang dihantarnya itu.

Ketika itu, kami hanya berbual biasa termasuk soal kucing. Perbualan itu bagaimanapun berakhir begitu saja.

Dipendekkan cerita, pada 15 Julai tahun lalu, kami berhubung semula di IG. Kali ini, interaksi itu lebih jelas dan masing-masing bertukar nombor telefon.

Seminggu selepas itu, dia mahu jadikan saya sebagai kekasihnya. Minggu berikutnya, dia bersungguh-sungguh mahu menjadikan saya sebagai isteri, kata pelakon drama Cemburu Seorang Perempuan itu.

Emma mengaku sikap, kesungguhan dan keberanian Muhammad Shazli antara yang memikat hatinya.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list