Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12
Return to list New
1444
View
33
Reply

[Tempatan] Cikki dan anak lelaki sulung menagih dadah, sorang anak umur 8 tanun x pergi sekolah, yg bayi pulak x der sijil lahir, di bagi munum air masak jah....sedihnya

[Copy link]

Author: Modngengade    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 18-2-2020 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
salimrock replied at 18-2-2020 12:23 PM
tak baik ko,

ni namanya rezeki...

Rezeki ya la... Tp ibu pentingkan poem nya saja... X pikir Masa depan rezeki yg dilahirkan..
Khianati diri sendiri n anak, zalim pd diri sendiri, musnahkan Masa depan anak

Aku kesian KT yg baby tu, celik Mata ja derita...
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 18-2-2020 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Bg le kat org anak tu....

Kau sayang tapi bg minum air kosong....nsnti besar, jadi mcm mak & abg...  
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Maknya yg pakai tudung tu ker? Yg pangku baby tu sapa? Sbb tak tutup muka
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
slavehunter replied at 18-2-2020 01:31 PM
Laaa kesiannye....kenapa jadi macam tu ? Keluarga sis ni tak bantu dia ker....silap percaturan sis n ...

Teringat arwah abam cakap kita kena tolong adik badik supaya tak jadi mcm gelandangan tu.
Rata2 gelandangan tu sbb adik badik sedara mara tak tolong.

Iols kesian tgk anak2 dia, kalau takde sapa bantu dan tak dijaga dgn baik. Ank2 tu pun terus warisi kehidupan sprt mak dia gak. Siannya.
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 04:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Pakai tudung tp menagih.....solat agaknya tah ke mana.... sian anak2. Tp ada pulak duit dia beli dadah tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
MissLana replied at 18-2-2020 12:36 PM
anak2 tu siapa bapaknya? kalau sejenis prmpuan lorong tp dlm pic tu bertudung hehe. ntah la apa nak  ...

Selalu diaorang ni jenis sleep around. Asalkan ada duit, tu yang tak kisah tidur dgn sesiapa pun baik melayu, cina, india etc.
Yang jadi mangsa anak2, bila tanya bapak siapa. Tak tau pun kata si mak.
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 04:53 PM | Show all posts
inilah yg berlaku dlm masyarakat kita harini sedihh sgtt..
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak 35
Anak 19
Umur 13 dah beranak ke
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Umur 15 dah gatai ke
Sian budak2
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 18-2-2020 04:24 PM
Teringat arwah abam cakap kita kena tolong adik badik supaya tak jadi mcm gelandangan tu.
Rata2  ...

Itu la...kita ni kalau ada adik beradik yang income so so makan cukup2 kena la kita bantu. Iolss ada lebih rezeki selalu jer iolss kongsi belikan barang, bantu2 apa yang tak cukup.
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Modngengade replied at 18-2-2020 06:21 AM
i rasa sheoul churr utk mendapatkan dadah..teringat pulak kisah Homeless To Harvard

Churr tu term apa?
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa asyik beranak je tp zuriat terabai
Please la ada rasa tanggungjawab skit
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-2-2020 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
pinksarah replied at 18-2-2020 09:29 PM
Churr tu term apa?

Tanya diva AA tersohor
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 12:07 AM From the mobile phone | Show all posts
sayu tgk ank2 duk peluk maknya. yg maknya pun klau btul syg ank2 ubah la diri sndri jgn hdup bgntung dgn ddah. ank sulung dh ikut jejak lngkh mak xkn ank2 lain nk biar jd mcm tu jgk
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list