Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8274
View
163
Reply

[Tempatan] Bunuh Diri di Bera Gara-Gara Isteri Lepaskan Burung Merbok Bernilai 15K

[Copy link]

Author: Hidup.Melayu    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 18-2-2020 11:53 PM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 18-2-2020 11:16 PM
Giler kau nk tiru deko dia....

So yesterday.....tapi exclusip utk org sabak benam

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 19-2-2020 02:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Modngengade replied at 18-2-2020 10:51 PM
Tidak syak lagi

Owh...ye ke...so boikot blk la thread die..hihi
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 02:25 AM | Show all posts
Hidup.Melayu replied at 18-2-2020 12:48 PM
Sebab tu kes penceraian kaum Melayu tinggi...sebab komunikasi kurang...

Mungkin diorg kena bela ...

hi hidup balik ye doom
macam mana life sekarang? masih berjoget kat dapur sambil diushar ular ke

pakwe chuols laki orang tu camne..uols tak jawab lagi pertanyaan iols dulu2
top ke bottom?
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 06:07 AM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 18-2-2020 11:16 PM
Giler kau nk tiru deko dia....

So yesterday.....tapi exclusip utk org sabak benam

Mana hade.. aku tengok rumah tom cruise deco mcm tu laaa..
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 06:08 AM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 18-2-2020 11:16 PM
Giler kau nk tiru deko dia....

So yesterday.....tapi exclusip utk org sabak benam

Aku tadak duit nak tiru deco mcm tuu.. mau berjuta mana aku hade duit
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 06:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Hidup.Melayu replied at 18-2-2020 09:55 PM
Ada setengah orang lebih memilih duduk dlm penjara, makan tanggung berak cangkung.

Aku belajo sejarah.. jawayg dtg sini  dorang dulu berak cangkung kat tepintepi laut tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 07:27 AM | Show all posts
menyesal ke tak bininya  
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 07:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Sesianya hidup. Pasal burung je pun.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-2-2020 07:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 19-2-2020 06:10 AM
Aku belajo sejarah.. jawayg dtg sini  dorang dulu berak cangkung kat tepintepi laut tu

Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 08:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Burung ni slalu menang pertarungan kot
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 08:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Hidup.Melayu replied at 19-2-2020 07:58 AM

Dulu hang berak tak tepi laut tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 08:44 AM | Show all posts
FOTHER-MUCKER replied at 18-2-2020 07:27 PM
Ribu tahun dahulu semua binatang termasuk lembu kambing kerbau ayam itik tu binatang liar.

ye laa..pas tu diilhamkan manusia ilmu2 penternakan..
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 08:48 AM | Show all posts
dudaberhias replied at 18-2-2020 07:43 PM
khenn... walaupun cage besar iols tetap tak setuju bela burung ni.... dia patut bebas di luar... c ...

betul tu dude..ehh duda, iols panas ati je kalau tenguk burung2 dikurung ni..ada yg pi ikat kaki dia plak..pas tu suruh burung tu cakap.."pandai burung aku"..padahal dia paham ke madsud sebenar kata2 burung tu..tahtah berbakul2 sumpah seranah burung tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 08:53 AM | Show all posts
Sambalberapi replied at 19-2-2020 07:47 AM
Sesianya hidup. Pasal burung je pun.

baik gak la bini dia..bagi lepas je..kalu iols..mungkin buat masak kicap..pas tu kasi dia makan..pas tu baru cakap..pas tu alamakkk bunuh diri gak la
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Jiran aku ada bela burung terkukur blkg rumah..aku okay je..sbb aku rs calm je dgr burung tu bunyi..mcm dia tgh ckp sesuatu..better dr ms dia pelihara kucing..datang berak dkt porch aku.

Utk tak OT,innalillahiwainnailaihirojiun....smg Allah swt mengampuni dosa allahyarham dan ditempatkan dikalangan org yg beriman.
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 10:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Patutlah ada org hantar gmbr ni kat whatsaapp hari tu.. x baca detail.  Cuma gmbr dh ada dlm galeri.. terkejut nmpk . Jadikan pengajaran utk semua bertenang dan berfikir bila terjadi sesuatu yg x disukai. Berbaloi ke klau bunuh diri ?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-2-2020 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 19-2-2020 08:38 AM
Dulu hang berak tak tepi laut tu

Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
bini dia  pun 1 hal,  patutnya dia jual burung tu dpt 15k,  beli burung kain rega RM15 letak balik dlm sangkar.  Duit dapat laki pun x kiok.... adehh!!
Reply

Use magic Report

Post time 19-2-2020 03:17 PM | Show all posts
Hidup.Melayu replied at 18-2-2020 02:59 PM
Kalau ko go Khind memang nampak Kondo tu....

Siap Ada jacuzzi Air Bnb kat Kondo tu.

Orang sekinchan ke
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-2-2020 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
uda replied at 19-2-2020 03:17 PM
Orang sekinchan ke

Meols orang Sabak Bernam la uols....very kebangga
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list