Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
2641
View
47
Reply

"Tak Kacak Takpa, Janji Tahan 3 Jam" - Buat Lelaki Satu Malaysia Bengang

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-2-2020 10:42 AM | Show all posts |Read mode



Semenjak penulisan di kertas kotak terpakai tular, ramai yang menggunakannya sebagai iklan atau pun kata-kata nasihat. Namun, apabila iklan tersebut bersifat lucah dan diangkat pula oleh seorang wanita, ia menjadi bualan termasuklah akaun parodi Twitter aktivis Rani Kulup.


Dengan tagline "Tak kacak takpa, janji tahan 3 jam" nampaknya mengundang ramai lelaki untuk memberi komen. Malahan mengikut Rani sendiri, untuk 'mendayung' selama 3 jam adalah tidak logik kerana menyebabkan sakit pinggang sehingga boleh lumpuh separuh badan!







Kredit foto: Twitter




Walaupun ia bersifat jenaka, tetapi secara tidak langsung menggambarkan tiadanya sifat malu dalam kalangan segelintir masyarakat kita hari ini? Atau pun apakah 3 jam yang dimaksudkan ialah ketahanan bermain badminton?




Twitter





Jika dalam kalangan lelaki, ianya menjadi bahan jenaka, wanita pula merasakan ianya adalah tamparan hebat kerana secara tidak langsung merendahkan martabat wanita-wanita lain.






Bagaimanapun, diharapkan empunya produk mengambil kira untuk menjaga sensitiviti rakyat Malaysia. Mungkin ada yang boleh menerima jenaka sebegini dan lebih ramai yang tidak dapat menerimanya kerana kita masih dalam linkungan budaya orang Asia. Lagi pula, jika ianya dibaca oleh kanak-kanak, pasti lebih susah untuk menerangkan kepada mereka. - CARI






Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
3 jam tak takut melecet ke labia majora kau tu dek
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 10:50 AM | Show all posts
3 jam main badminton tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 10:51 AM From the mobile phone | Show all posts
tak bosan ke buat macam ni???????????????
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 10:52 AM From the mobile phone | Show all posts
3jam??

Mau melelas lubang Kau dek
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 10:53 AM | Show all posts
hahaha akak doakan semoga dapat 3 jam bergilir2 dengan bangla,nepal vietnam yg busuk kepam..baru hang tau erti penyesalan..
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 11:23 AM | Show all posts
ni la orang kata cantik tapi bimbo
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 11:32 AM From the mobile phone | Show all posts
X payah nk berhusnuzon sgt konon tahan 3 jam main badminton.. sah2 ayat sheols mmg mengundang.. kalau betul nak tahan 3 jam.. ko main je la dgn batang kayu...
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 11:53 AM | Show all posts
ermm..kalau muka x ensem..tahan ke 3 jam tenguk..unless pakai topeng muka Brad Pitt
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko jgn mintak dek.. sok makbul permintaan ko.. jumpa lelaki yg thn 3jam tapi taik gigi penuh, muka berkilat minyak, rambut kelemumur mcm salji turun, hingus meleley, kulit dgn daki tak boleh beza, peluh bau bawang, cagu kat kaki... Mampu ko tahan 3minit dek?
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 12:03 PM | Show all posts
tak
masalah nya larat ke ko mengangkang 3 jam dik?

trend budak2 skrg
sanggup jadi bahan asal boleh buat duit
ni minah ni jual obat kuat letteewww
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 12:09 PM | Show all posts
tu lah terikut2 sangat trend sampai buat bende bodoh. kan dah kena kecam
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 12:24 PM | Show all posts
RumiMenari replied at 18-2-2020 12:00 PM
Ko jgn mintak dek.. sok makbul permintaan ko.. jumpa lelaki yg thn 3jam tapi taik gigi penuh, muka b ...

owhhh.. digustingnya description ituuu..
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 12:38 PM | Show all posts
Bodoh. 3 jam buat apa kalau 2b saja
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 12:46 PM | Show all posts
bodo, benda macam ni pun nak diceritakan / digambarkan
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 12:46 PM | Show all posts
sanggup ko letakkan muka ko sebelah caption mcm tu dek..

ko tkde makpak ek yg akn tgk muka ko dgn caption cmtu ..ishhh kalau adik aku..aku lempang pakai kaki je
ni duit punye psl le nih..ko igt org suke ke?

heh kenot brain sis

tak..
lepas 3 jam bkn je melecet..ko jalan pun dh macam ungka dek ko nak ke? giler!!
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 12:52 PM | Show all posts
Topik kegemaran llaki2 M'sia yg kegersangan 24/7, I'm out.
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka je lawa, tapi otak mcm kulat. Bodoh gila. Makpak kau kalau tgk gambar kau ni dik, pengsan lapan diorang. Dasar.
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 12:55 PM | Show all posts
Gila perhatian yang merendahkan diri sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 18-2-2020 01:07 PM | Show all posts
i believe she is still virgin
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list