Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
42535
View
266
Reply

Padam Gambar Suami, Ada Apa Dengan Laudya Cynthia Bella Dan Engku Emran?

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-2-2020 03:59 PM | Show all posts |Read mode
Ada apa dengan pelakon terkenal Indonesia Laudya Cynthia Bella dan suami, Engku Emran?


Habis semua gambar bersama suami dipadam dari akaun Instagramnya sampai gambar perkahwinan mereka pun habis dilenyapkan.


Namun, gambar Engku Aleesya, anak Engku Emran masih setia mengisi laman IGnya.




Kredit foto: IG




Sementara itu, Engku Emran didapati masih menyimpan rapi gambar Bella di IGnya.




Kredit foto: IG




Walaupun dihujani pertanyaan mengenai rumah tangga mereka yang dikatakan goyah sejak tahun lepas, Bella tidak pernah membuat sebarang kenyataan mengenai hal itu.


Tahun lepas, Bella ada memuat naik gambar dengan suaminya itu di IG Story dan mendakwa ia adalah posting terakhir bersama Engku Emran.




Kredit foto: Harian Metro/IG





Adakah perkahwinan Engku Emran dengan Bella bakal menemui titik noktah? - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 17-2-2020 04:08 PM | Show all posts
bukan ke benang tahun lepas sebab xnak laki dia kena caras gittuhh??
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:10 PM | Show all posts
Adakah perkahwinan Engku Emran dengan Bella bakal menemui titik noktah? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Takut laki kena mandrem.. smbunyikan gambar siap2..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
saya rasa lebih kepada menemui tanda seru ! atau qyestion mark ?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:38 PM From the mobile phone | Show all posts
i doa yg baik2 aje
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Alaaa... Aleesya dah la rapat jgk ngan lcb
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:42 PM | Show all posts
doa yg baik2 saja
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada pnyondol la ni. Kat pic ig story tu kan sheol dah tulis. Emangnya pompuan zmn skrg suka yg org pnya.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:52 PM | Show all posts
iols masih mahu mereka kekal bersama!
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:57 PM | Show all posts
Pernah nampak engku ni kat BSC jalan sorang sorang
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
i suka kapel ni tp mmg nmpk mcm x lama je.. mgkin klu ada anak, lain cerita...
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni ulg indo-kl saban mggu ke camne
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 05:02 PM | Show all posts
tp ta heran pn sbb dr dulu sheols mmg jrg bergmbr sgt dgn suaminya......
lovey dovey pn jrg uols......

alamak,iols bru stalk ig sheols......
sjk bila sheols dh limited komen?...........
sblm ni ratus ribu org komen ig sheols.........
moga baik baik shj buk bella
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 05:04 PM | Show all posts
tp retis ni mmg sng je nk detect brmslh rmhtgga......
kalau unfollow,
delete gmbr,
block ig tu sumer tanda tanda ke arah berantakan........

dh thu diri tu retis ta payah la nk gunakan MO cmtu.....
snyp snyp jela......
xpyh buat apa apa klau bmslh skali pn.......
ni sng je fans detect.......
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh juga alasan remove gambar laki sbb taknak dicaras..laki uols tu bukan brg perhiasan duduk dlm lemari kt ruang tamu..dah tentu dia akan keluar rumah jumpa org sana sini..manusia ni x payah pegang sgt hatinya..kalau dah spesis gatal dia akan cuba seribu daya..i think theres something else going on
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Wonder y ada pmpuan yg suke laki he olls..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Laa..ingatkan she tgh pregnant.. so mmg dah putus lah ye..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 05:27 PM | Show all posts
dh byk cth couple yg berantakan sbb sang isteri msih lg ligat nk
berhibur berteman berseronok seronok dgn
kluarga dn kwn kwn dr sang suami sndiri...............
mcm songsong kapel pn sama jgk........
laki dh xthn dgn bini yg asyik pikir psl kerjaya sdri je.......
rmh tangga dan nk bini kluarga pn xde dlm fikiran.........
lama lama laki bosan ok...........

dlm kes bella ni pn sama la kot..........
lg lg sibella ni slalu ulang alik pi indon......
lgsung ta nampk nk slowdown lepas kwin..........
gitu la pengakhirannya.............
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh nak mampus Emran ni jika LCB pon dilepaskan.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list