Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8223
View
136
Reply

"Rasa Terhina Kan?" - Kemelut DSV Dan Diva AA, Aishah Jadi Batu Api?

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-2-2020 11:50 AM | Show all posts |Read mode
Baru saja kecoh dengan kemelut bersama Azwan Ali atau Diva AA, penyanyi Aishah pula kembali menghangatkan keadaan.




Kredit foto: IG




Menerusi Instagramnya, Wan Aishah Wan Ariffin atau Aishah dipercayai menyindir jutawan kosmetik Datuk Seri Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Dr Vida berhubung perselisihan mereka sebelum ini.


Walaupun tidak menyebut mana-mana pihak, orang ramai seolah-olah tahu status itu ditujukan buat Vida.




Kredit foto: IG



"Begitulah sakitnya hati dan jiwa bila permintaan maaf seperti dipermainkan, dilekehkan.

"Rasa terhina kan...makan dalam kan?" sindirnya.


Berang dengan kenyataan Aishah, Vida juga kelihatan berang apabila tampil membidas sindiran penyanyi terbabit.




Kredit foto: IG



"Jangan samakan kes aku dengan kes kau.

"Minta maaf cara menjijikkan, dah lupa diri bila media kerumun," balasnya yang menjelaskan dia sebelum ini banyak berdiam diri kerana ingin beri peluang untuk memuaskan hatinya (Aishah).




Kredit foto: IG




Walaupun pengikut menyebelahi Aishah, ramai juga yang menyelar tindakannya itu.




Kredit foto: IG




Aishah juga kelihatan tidak senang dengan kritikan dan kecaman dilemparkan terhadapnya.




Kredit foto: IG



Kredit foto: IG




Tak tidur malamlah DSV macam-macam kontroversi timbul. Semoga semuanya selesai dengan baik. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah2 lah tu...
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
dah tu kita nk kena gelabah tetek lah ni??
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Masing2 badak yang tak relevan dalam industry...

Nextttt!!!
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Sudah sudah la tu
Asyik nak gaduh je

Just go on dgn hidup masing masing
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
diam2 dah la ecah oiiii
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kena kat ko memangbla kemaafan tu dendam terindah, cuba kena kat muka ko setepek, entah2 lebih gelabah biawka dari kak ecah. Kak ecah ni bukan kaitkan anak2 syurga yg dah meninggal dunia lama tu tapi dia perli mak mereka yg kena hukum kifarah cash di dunia olrh si Diva pondan kertu yg minta maaf tak ikhlas menurut datuk yg kena maki si pondan tua tu. Dulu kan bila si datuk ni minta maaf kat ecah dia buat main2 kat ecah, letak berlian dalam keropok bagi anak2 dia makan. Siap kutuk kawan tu sendu lagi. Aaah kena la tu buku dengan ruas. Tak fikir banyak kali ke sebelum buat kat orang lain dulu? Kifarah tu ada kak #bukannakjadibatuapicumanakingatkansaja
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:07 PM | Show all posts
Kurex replied at 17-2-2020 04:00 AM
diam2 dah la ecah oiiii

krisis wanita-wanita pertengahan usia, ditambah dengan bapok kertu tak ingat kubur..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 17-2-2020 12:07 PM
krisis wanita-wanita pertengahan usia, ditambah dengan bapok kertu tak ingat kubur..

uols jangn jadi macam aa ye..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
When u can give, you must also take, ye tak dsv?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Ladybird910 replied at 17-2-2020 11:59 AM
Masing2 badak yang tak relevan dalam industry...

Nextttt!!!

Who said aishah not relevant dlm industri?? Hihihi dik br nk bljr knl hidup ye..baik awak gali lubang dan tanam diri awak dlm tu ye dikk.yg x relevan ialah vida bkn aishah ye
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:21 PM | Show all posts
sbb tu org tua jgn main socmed
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Both azwan and vida can pergi mampus. Artis sangkak murahan.
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkan diva le vida beefing je. Bila kekcah masuk ni musti original
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:24 PM | Show all posts
Kalau si ecah ni nak hidup tenang, harus dibiarkan aje. Org ramai tahu je menilai dan tak lupa pun apa yg DSV buat kat dia.

Buang masa bergaduh dgn DSV. Umum tahu DSV suka carik perhatian publik, sbb itu cara dia nak carik makan.

Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Ladybird910 at 17-2-2020 12:29 PM
dejure replied at 17-2-2020 12:17 PM
Who said aishah not relevant dlm industri?? Hihihi dik br nk bljr knl hidup ye..baik awak gali lub ...


Ni nenek ecah ke..marah naw2..xclassy lgsg~

Chill ur tits please!
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Itzy replied at 17-2-2020 12:05 PM
Tak kena kat ko memangbla kemaafan tu dendam terindah, cuba kena kat muka ko setepek, entah2 lebih g ...

iols paham kak ecah rse gitu..in your face gitu kt tokbidah bile sipermainkan..


tp kak ecah gelak jejauh la..tokbidah ni bkn reti insap ke malu ke ape..sume tu demi nk rating je bile org dok sebut kisah die..maklumla, dok kate kak ecah sendu...pdhl die jauh lg sendu dr kak ecah
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 17-2-2020 12:07 PM
krisis wanita-wanita pertengahan usia, ditambah dengan bapok kertu tak ingat kubur..

Very true..semua attention seekers!

#simple hacks for andropos n menapos to stay relevant dalam industry gaytuhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:28 PM | Show all posts
Takdak unsur batu api pon? Kau paham ke dik maksud batu api tu lagu mana?
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
adoyai... walaupun aku peminat aishah berkurun lamanya, tapi dalam hal ni rasanya patut gelak sorang2 kat rumah je la, tak payah la nak join sekaki sindir sama... dah tau perangai & mulut vida tu jenis nak menang je, buat apa la menambahkan sakit kepala dek melepas sindir geram seminit dua tu

bawak2 bertenang ye aunty chah, jom gi bagi makan kucing2 kat petronas tu ye
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list