Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
569
View
12
Reply

[Tempatan] Kes pemukulan warga emas oleh penguatkuasa MPSJ berjaya didamaikan oleh Subang Jaya assemblywoman

[Copy link]

Author: PuanRozilawati       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-2-2020 09:48 PM | Show all posts |Read mode



Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 10:15 PM | Show all posts
Luar biasa, tak sampai 24 jam,  ADUN Subang Jaya Michelle Ng Mei Sze berjaya mendamaikan 2 insan yang bertelagah dan move on. Inilah perbezaan nyata antara pemimpin PH dengan pembangkang. Saya yakin abang sado penguatkuasa itu pasti kagum dengan pendekatan ini yang di PRU15 pasti akan undi PH.

#mindapositif
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
PH = Pendamai Harmoni
BN = Bajingan Nasional
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
ketika bn menghasut, ph mendamaikan
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 10:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak tanya.. nko suka makan babi tak?
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 10:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 14-2-2020 10:21 PM
ketika bn menghasut, ph mendamaikan

bukan pee esh lagi kuat menghasut ke? kuat fitnah, kuat sembang.. kuat bodoh...
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 11:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Adun michele ni patut pi masuk kelasBM supaya kenyataan media ditulis dgn betul...ini dah mcm budak sek rendah punya hasil lol
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 12:21 AM | Show all posts
alhamdulillah melayu tu tak dibuang kerja malah senyum sinis lagi selepas berjaya menumbangkan apek yang ganggu dia buat kerja

padam muka.. nak lawan lagi polis.. mendapatlah setepek kat dahi hahahah
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 12:41 AM | Show all posts


Dua dua salah tapi eloklah dah berdamai. Yang jadi batu api tentu kecewa :-)
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 07:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Tt dh solat subuh belum?
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 07:11 AM | Show all posts
bagus buat kerja dik... moga cekal dan teruskan kecekalan itu menghadapi segala2nya di forum ini... boleh minta bonus gaji nanti...
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 07:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau rakyat lain kami bangga berjaya tak pukul malah menghormati penguatkasa undang2 hahahaha apa da cenggini punya lawless pun nak gebang hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
I.am.PH replied at 14-2-2020 02:15 PM
Luar biasa, tak sampai 24 jam,  ADUN Subang Jaya Michelle Ng Mei Sze berjaya mendamaikan 2 insan yan ...

Sado apa ? Biasa biasa saja badan dia
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.080459s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list