Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
9283
View
61
Reply

Bergambar Dengan Gadis-Gadis, Kesetiaan Tauke Jambu Masih Dipersoal

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-2-2020 06:13 PM | Show all posts |Read mode
Tular gambar Tauke Jambu berparti bersama beberapa orang gadis di sebuah acara.


Sebenarnya gambar tersebut dah kecoh dari tahun lepas lagi, namun isu tersebut masih menjadi bualan ramai sampai sekarang.


  



Susulan itu Tauke tampil memberi penjelasan. Katanya dia hadir ke acara tersebut sekadar untuk memenuhi undangan sahaja.


Lagi pula dia tak mahu menolak ajakan para tetamu yang ingin bergambar bersamanya.


  



  



"Apabila sampai di situ, ada orang ajak saya bergambar dan saya tak mahu mengelak.

"Saya tidak menolak untuk bergambar dengan sesiapa ketika itu asalkan gambar itu tidak keterlaluan.

"Bagi saya, biarlah orang nak cakap apapun tentang diri saya, yang penting saya tahu niat saya dan Allah maha mengetahui," katanya kepada Astro Gempak.


Tambah Tauke lagi, dia sendiri tak pernah melihat gambar yang tersebar itu.


Foto: IG


Kalau tak ada apa-apa tak mengapalah. Jaga sahaja isteri dan anak tu elok-elok.


Semoga berbahagia hingga ke syurga. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-2-2020 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
takat bergambau ngan pemenat2 pun tt panik?
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Ade je somi org mcm ni.. Merata. Dah ada anak tiga masih gedik nak bergambar dengan tino murohen. Tiap2 hari throwback gambar bersama gadis2 liar.. Hati isteri dia tak kisah sbb bg dia isteri hamba suami.

Siapa dia???

Jeng jeng jeng...
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
X padan dgn muka pecah rumah
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
tikos bendang.




Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Sape la rajin mempersoalkan bagai? Tikus bendang je pun awat la korang concern sangat pasal dia
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmm ingtkn ade gmbau2 brsama "peminat" kat sini
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 07:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Urmmm malas nak kata lebih2 yang pasti tali pinggang hermes dia tu fake. Beli dekat shopee barangkali
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 07:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Tikus bendang kertu katik je pun ramai minah2 rempit nak.. ternyata itu taste2 minah rempit
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 07:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka tikus bendang perasan hot
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Share le gmbarnyaaa tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 07:42 PM | Show all posts
scari tul muka dia ni...pon byk tikus bendang pprt berebut nak bergambar dgn dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 08:00 PM | Show all posts
asalnya aku bersimpati dengan isteri dia sebab laki punya la berlagak beli kasut riban2 taoi isteri bersalin  kat gomen...  aku takde masalah dengan gomen spital cuma kesian la laki kedekut nak bagi isteri bersalin kat private...

tapi memikirkan yang dia ni pencaras, aku senyum aje la...
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 08:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Ade sesape sini ade gambo  tikus bendang yg sebenar? Nape tikus bendang slalu dikaitkan dgn jantan2 sebegini?
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
cisssscake ingatkan adalah sekali gambaq tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 09:06 PM From the mobile phone | Show all posts
eyansss replied at 14-2-2020 12:00 PM
asalnya aku bersimpati dengan isteri dia sebab laki punya la berlagak beli kasut riban2 taoi isteri  ...

La pencaras gak ka.. Ingatkan masuk perangkap..
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 09:11 PM From the mobile phone | Show all posts
sape la gadis2 yang nak bergambar dengan tikus bendang inni.
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 09:15 PM | Show all posts
Tokeejambtu pembawa genetik tikuih bendang
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 09:17 PM | Show all posts
eyansss replied at 14-2-2020 08:00 PM
asalnya aku bersimpati dengan isteri dia sebab laki punya la berlagak beli kasut riban2 taoi isteri  ...

Sepadan diorang ni..anak tak comeii
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 09:26 PM | Show all posts
Anak dia 2 org dah eh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list