Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
10466
View
124
Reply

Yatt Hamzah Tegur Artis Bertudung Nampak Telinga Dan Leher, Ada Yang Terasa Ke?

[Copy link]

Author: Cari-Azza    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 14-2-2020 08:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul tu. Apesal la pakai tudung ropa cenggitu aih tak phm aku lah...
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 08:26 PM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 14-2-2020 07:56 PM
biarlah dia. jom kita gelabah tetek dgn berita mcm ni

ala.. tetek aku tak besar
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
jargon replied at 14-2-2020 04:35 PM
Curang dan main2 mata brdetak2 dihati masa jd isteri org dosa x?

Tak kot bg dia...semua tu jodoh
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelik gak tengok lilit tudung kt kepala tapi pakai cullotes nampak sebahagian betis. Tak yah lah pakai tudung kalau tak nak.
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 09:01 PM From the mobile phone | Show all posts
meols tak tahu nak komen positif ke negatif pasal ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 09:07 PM From the mobile phone | Show all posts
seriusly masa iols kecik,iols pikir takpa tak pakai tudung sebab banyak juga orang buat,orang yang diminati ramai lagi tu. tapi yatt ni bukan helok sangat pun nak perli2 orang
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
fadz84 replied at 14-2-2020 08:09 PM
Aritu jln2 kat mall tetiba I nmpk sorg Sis ni ngn anak dia. Sis tu hijabster tp pakai seluar singkat ...

Sis ketuk2 pun camtu jugak, pakai suor para betis tapi bertudung. Pelik2 fesyen zaman nih
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 09:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Screenshot_2019-08-25-21-04-20_1.jpg

tidak cuma di indonesia, di malaysia juga sama donggg
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 09:48 PM | Show all posts
Ok je teguran dia.. Mmg betul pun... Klu xnk terima, sudah.. Buat x tau je. X payah la nk persoalkn peribadi dia plak.
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Semenjak kawen baru ni tiap2 tahun beranak ye..alhamdulillah la rejeki
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 09:57 PM | Show all posts
terpulang memasing.. tp die ckp bende btul
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Forumer byk nyah...kesah ke nak bertudung? Harus la bela artis separa bogel..sebok kira dosa org katanya...
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 10:05 PM | Show all posts
sebut jelah sape..
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 11:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Yatt oooo Yatt...iols still x boleh lupa pics pre wedding ko posing panjat atas pokok.....
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 11:26 PM From the mobile phone | Show all posts
aku rasa yatt nibaik tak yah cakap apa apa
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
helicornia replied at 14-2-2020 05:54 PM
bukan pakao.tudung tk betul.tu yg berdosa.tp tak.tutup aurat dgn sempurna tu yg berdosa. kalau tud ...

Tu lah pasal..... Tiber je dia
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2020 11:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Truth is bitter, hurts and painful. Mmg sakit nk accept semuanya, apatah lg bila ia diucapkan oleh seorang yatt sejadah.

Iols cuma nk ckp thank you. Its a good reminder. But everyone has their own struggles. Marilah sama-sama cuba sehabis baik, jangan beralasan.
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 12:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Betul ke didi alias dah bertudung? Ke watak dalam drama baru
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 12:49 AM From the mobile phone | Show all posts
shania88 replied at 14-2-2020 05:10 PM
Kadang2 aku menyampah dgn golongan yg dulu terdedah sana terdedah sini tapi bila dah ensaapppp dokkk ...

Patutnya golongan ni lagi bijak berdakwah. Tarik orang bertudung

Kalau ahli keluarga iols autonomi je. Sound direct bila ko nak bertudung. Dah tua bangka
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 12:52 AM | Show all posts

Sesungguhnya apa yang dia sampaikan itu betul. Kalau nak tunggu orang orang maksum(mana ada orang maksum dah di dunia ini) menegur agak agak bila tu?

Lofa, Yuna, Muabella, azrinaz dan ramai lagi yang pesen mcam ini. IMAN SEPARUH SEPARUH - yang dia orang suka dia orang ikut yang dia orang rasa berat dia orang tinggalkan.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.109108s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list