Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12
Return to list New
1180
View
27
Reply

Beli Toyota Camry, Honda Accord Dah Tak Sesuai Untuk Kegunaan Rasmi

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Post time 16-2-2020 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
abangbikerz replied at 14-2-2020 02:45 PM
Jkr bagi nasihat ttg kete?? Wtffff

JKR kan byk dept... X semestinya buat jalan, buat bangunan, ada byk dept yg bole dirujuk... Kebiasaannya utk kereta, JKR Mekanikal
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 17-2-2020 06:16 AM From the mobile phone | Show all posts
Aik hutang negara dh selesai ya... wahhh tahniah
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 08:07 AM From the mobile phone | Show all posts
chicozinn replied at 14-2-2020 03:35 PM
ni lagi sekor katun xlayak jadi mb johor..dan2 cukai tanah n cukai pintu kat johor naik sampai 40% t ...

Akak tunggu anak raja bersuara .. Kalau ttg negara nak bersuara, ttg negeri takkan x nak bersuara..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 08:08 AM From the mobile phone | Show all posts
chicozinn replied at 15-2-2020 12:04 AM
Tau xpe..alasan 5 tahun skali kena buat kenaikan sbab johor makin lama makin membangun jadi cukai2 ...

Membangun sangat.. Benda basic mcm jalan raya tu masih di takuk lama..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 08:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Patut la cukai pintu naik.. Nak menyoping kete rupa2nye..
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 09:49 AM From the mobile phone | Show all posts
ateam1312 replied at 16-2-2020 10:53 PM
JKR kan byk dept... X semestinya buat jalan, buat bangunan, ada byk dept yg bole dirujuk... Kebias ...

Prffrtttttttttttt baik tanya pejabat agama je terus
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 10:55 AM | Show all posts
patutnya kerajaan support kereta malaysia...barulah betul
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2020 11:30 AM | Show all posts
Kak-Leen replied at 17-2-2020 08:08 AM
Membangun sangat.. Benda basic mcm jalan raya tu masih di takuk lama..

tau xpe..jalan kat benut-rengit cam baru lepas gempa bumi sampai terbelah kiri kanan pun da bertahun dari zaman bn smpai zaman ph cmtu gak..
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list