Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5750
View
60
Reply

Takut Tak Diundang Lagi, Mimi Loma Gagah Berkerusi Roda Penuhi Jemputan Majlis

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Post time 15-2-2020 08:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Nenek elok duk umah aje atau gigihkan diri pegi majlis2 agama. Dah senja sgt nek, x payah sibuk dgn dunia hiburan lagi
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 08:23 AM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 14-2-2020 02:48 PM
Setiap kali di undang mestilag di bayar lagipun dia selebriti lama. Mungkin bayarannya tak sebanyak  ...

Slalunya diabetik. Bile pesakit ada kencing manis risiko utk buta disebabkan diabdtic retinopaty tggi. Slain tu klo msalah penglihatan melibatkan wrga emas ni adlah katarak
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 08:56 AM | Show all posts
beta_carotene replied at 14-2-2020 04:32 PM
Tu je la lakonan sheols yg diingati
Selebihnya hanya nempel populariti Akak2 sheols jah

dia ada lagu la uolls..lagu dia popular gak zaman2 dulu...tajuk bawah rumpun bambu...
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
balakkampung replied at 15-2-2020 08:56 AM
dia ada lagu la uolls..lagu dia popular gak zaman2 dulu...tajuk bawah rumpun bambu...

Oh...boleh masuk gegar Vaganza lepas ni walaupun lagu whoareyusss gitew
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Tukul.Besi replied at 15-2-2020 10:39 AM
Oh...boleh masuk gegar Vaganza lepas ni walaupun lagu whoareyusss gitew

Masuk GV utk segmen kongsi rezeki je lah..
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
hotmak replied at 15-2-2020 08:00 AM
yelah kita mmg lah suruh dia rehat kat rumah, tapi kot hadir jemputan dpt duit, digigihkan juga lah  ...

Mungkin la kan...demi kelangsungan hidup
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 12:30 PM | Show all posts
Kalau tgk ahmad albab, i nampak mimi loma ni rupa ain edruce
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 12:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila baca tjuk ingt mimi lana awek syafik
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
September14 replied at 15-2-2020 12:33 PM
Bila baca tjuk ingt mimi lana awek syafik

Ai is the same..igtkan typo..
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
CikDaNdeLi0n replied at 15-2-2020 12:34 PM
Ai is the same..igtkan typo..

Iol baru nak tgk mcmne rupa dia bkerusi roda..
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 01:16 PM | Show all posts
biarlah dia nak pegi pon..terus judge dia better gi surau la buat ibadat la apa..ntah2 persediaan ke akhirat dia lagi banyak dari korg yg berkuntum hari2 kat forem nih
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 01:24 PM | Show all posts
Dah tua tua ni ada baiknya acik mimi loma berehat rehat saja dirumah..haagituuu
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 02:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Dlm ahmad albab, dia ni yg tinggi lampai..
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
beta_carotene replied at 14-2-2020 04:32 PM
Tu je la lakonan sheols yg diingati
Selebihnya hanya nempel populariti Akak2 sheols jah


makcik aku kata zaman dulu Mimi Loma ni macam Saerah lah... klon kakak sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Meols nk who are yussss kn acik ni tp x sampai hati.
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 02:08 PM | Show all posts

Biarlah dia menyanyi duduk rumah kadang boleh buat fikiran buntu apatah lagi kalau dah berusia dan anak anak ada kehidupan sendiri.

Jangan assume amalan orang .. tegok Abam, kalau dia tak meninggal tentu kita tak tau apa yang dia sudah buat.

You all yang suruh dia duduk rumah tu sila donate $$$ , ckap makcik nah duit tak perlu lah keluar menyanyi dah kami akan tolong makcik.
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 02:38 PM | Show all posts
Alah korang ni, bio le Mimi Loma tu nk g majlis. Ape ko ingat org tua hanya layak duduk rumah n g mesjid? Cuba korang tgk mak bapak korang. hari2 ke berkuntum ke surau/masjid? mesti ada hari depa g jalan2. Ageist betul perangai masing2.

Btw, sape yg x kenal nenek ni, nah

Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 02:43 PM | Show all posts
Body_language replied at 14-2-2020 10:38 PM
Alah korang ni, bio le Mimi Loma tu nk g majlis. Ape ko ingat org tua hanya layak duduk rumah n g me ...



thanks for the video - sedap suara dia. Ada mcm Saloma suara dia.

Ini majlis orang kawin kot sebab ada suara ckp "terimakasih datang ya"


Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian nenek ni dah uzur pun gigih nak datang... Muka sheols masa muda mirip Betty rahmad pada pandangan kaka
Reply

Use magic Report

Post time 15-2-2020 02:51 PM | Show all posts
sokmogitu replied at 15-2-2020 02:01 PM
makcik aku kata zaman dulu Mimi Loma ni macam Saerah lah... klon kakak sendiri

Tp Saerah klon yg gagal.


Mimi Loma at least aktif 2 dekad

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list