Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
16036
View
170
Reply

Sindir Kaw Kaw, Bukan Level Siti Nurhaliza Nak Sahut Cabaran Diva AA

[Copy link]

Author: Sarirsa       Show all posts   Read mode

Post time 13-2-2020 03:28 PM | Show all posts
apahal pl diaorg yg kene jumpa dia depan2 sedangkan dia yg sendiri
cr pasal dgn diaorg tu..mengata mencarut mcm2 gila perhatian gitulah
semua dia nak cr pasal so sedihhh
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 13-2-2020 03:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Apoo masalah dia ni nk maki org je kejenye.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Org tua Ni bila nak mampos
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Hanya ziana zain jer yg mampu hilangkan sewel dia nih ... Lgpun kaka ziana kan dah miss j ... Apa salahnya kaka ziana berkorban demi rakyat malaysia yg tercinta! Sanggup ke kaka tgk lbh ramai lg yg jd mangsanya
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 03:45 PM From the mobile phone | Show all posts
msrosse replied at 13-2-2020 03:38 PM
Hanya ziana zain jer yg mampu hilangkan sewel dia nih ... Lgpun kaka ziana kan dah miss j ... Apa sa ...

Demi masa hadapan
Tak sanggup aku
Bertemankan oh kasihmu
Yang penuh dengan fantasi
Terpaksa jua ku undurrrrr diriiiiiiiiii
Terpaksa jua ku undurrrr diriiiiiii

Kaka jena dah reject secara halus
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 03:53 PM | Show all posts
watie79 replied at 13-2-2020 03:17 AM
rasanya DIVA AA nih dah boleh ditangkap pastu humban ke Wuhan sana..baru dia tau erti penyesalan :lo ...

ni iols sokong. mana nak sign petition tu? hahahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 03:54 PM | Show all posts
Y-Nots! replied at 13-2-2020 03:23 AM
mohon DSV saman pondan tua ni kaw-kaw

saman tu iols sokong diteruskan gak. biar dia tahu its not about money, but always about manners!
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Tokti senyum je baca makian dia ni sambil main2 dengan aafiyah. Not her level pun
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 03:57 PM | Show all posts
GegarVaganja replied at 13-2-2020 04:47 AM
Ohh. Akhirnya terjawab sudah persoalan Ganja. Kenapa Diva AA carut Tokti. Kesahnya, Diva AA ni selam ...

bukan rumours dulu kata heols ada hati kat 3 siti ke chuols?
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 03:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Badan dah bau tanah pun ego riak sombong level tinggi langit lagi tu Nak suruh tokti datang melutut pujuk ko ke pondan separuh tiang?
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 04:00 PM | Show all posts
miu84 replied at 13-2-2020 05:15 AM
Abam meninggal disebut sebut kebaikkan dia. Bila si AA ni mati esok lusa nanti, tak cukup tanah oran ...

kan? nauzubillah. silap2 org buat tribute all cercaan, hinaan dan makian dia buat compilation.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 04:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Pujangga22 replied at 13-2-2020 02:07 PM
Azwan ni derhaka kt mak bapak ker..sbb nmpk mcm hidup n otak tak stabil..org kata penyakit mcm ni ba ...

Ofkos la..mak sakit mak mati pun besar kepala dia lg.cash la skrg jd gila.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 04:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni kalau mati harap harap adalah orang nak uruskan. Takut juga buat musuh dengan semua orang ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Hang gila ka? Pasai pa zaman noraniza idris tok kadok hang ungkit??takda kaitan langsung.  Kossserr nk kena jumpa depan2 talk nicely with this bitchhhh.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 04:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Azwan yang kemudian mengadakan sidang media bagi memohon maaf disindir Vida yang menyifatkan usaha itu sebagai 'gampang' dan 'menganjing.

^ tok bidah lupa kot hari tu dia buat yg sama kat aishah, lagi teruk aishah tu kena nganjeng hah (kes luah berlian) camne, sedap kan bila terkena balik kat diri sendiri?
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 04:40 PM From the mobile phone | Show all posts
izat123 replied at 13-2-2020 04:05 PM
Dia ni kalau mati harap harap adalah orang nak uruskan. Takut juga buat musuh dengan semua orang ni

itu pun kalau la mati nanti ada jenazahnya & ada juga khabar kematiannya
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 04:44 PM | Show all posts
BoongaKertas replied at 13-2-2020 03:53 PM
ni iols sokong. mana nak sign petition tu? hahahaha.


Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 04:44 PM | Show all posts
Dengar nasihat dari cikB ni..


Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 04:44 PM | Show all posts
makin tua makin menjadi azwana ni. kot di sumpah mencarut sampai mati baru tau...bayangkan umor dia ni panjang, da cecah  70 pun masih nak mencarut kecam carik pasal dgn org
.....lapar perhatian sgt, da sebati dgn carutanss
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 04:45 PM | Show all posts
heavy period sangat pondan tua.. semua nak dicercanye
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list