Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8955
View
91
Reply

Drama Maaf Tak Indah (Samarinda TV3) - Azlee Khairi & Azar Azmi

[Copy link]

Author: zuri154    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 4-3-2020 09:45 AM From the mobile phone | Show all posts
episod mlm tadi sedihhhh gilerrrrr


Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 4-3-2020 12:49 PM | Show all posts
sedih episod malam tadi ..berkesan lakonan heroin masa menangis depan adam
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2020 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Penat jd syazan ni.. Kalo tak menung, nangis.. Anak yg comey tu pun blh stress dpt mak asyik nangis jer.. Paling best raimie nangis... Pa2 pun suka drama ni.. Jai.. Baikler u tackle amoi kelly tu.. No string attached... Budak tia tu bgus betul acting
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 5-3-2020 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Tpahtertipu replied at 5-3-2020 11:13 AM
Penat jd syazan ni.. Kalo tak menung, nangis.. Anak yg comey tu pun blh stress dpt mak asyik nangis  ...

aritu asst director ckp takmo scene buang masa mcm jln sana jln sini. sb katanya drama camelia mcm itew.
tapi MTI pun sama. termenung sana termenung sini. ulang2 data penonton abis (komen fans kt utube). hihihi
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2020 08:56 PM From the mobile phone | Show all posts
zuri154 replied at 29-2-2020 12:02 AM
Lately byk sgt scene termenung syazan. Meleret2... aritu asst director ckp takmo scene meleret2 mc ...

Kan..menampak azar azmi kaku x pandai berlakon.pdhal sblm ni dlm dtama lain ok je.berlakon..suara pon x jelas
Reply

Use magic Report

Post time 5-3-2020 11:11 PM | Show all posts
Tpahtertipu replied at 5-3-2020 11:13 AM
Penat jd syazan ni.. Kalo tak menung, nangis.. Anak yg comey tu pun blh stress dpt mak asyik nangis  ...

iols baru tgk 2 episod je..nak tanya si Tia tu anak sape ? anak Syazan jugak ke dgn raimie ?
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 12:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Ruhainies dlm citer ni jahat sungguh.
(Tak baca novel)watak ni mmg x sesuai dgn dia...antogonis boleh tahan la..tp lbh pada psiko asyik dtg ofis nk kacau raimey,pakai baju ala2 secretary..x npk ade tokoh architect lgsung..sheols npk tua sebelum waktu..apa ke jadah adek sepupu busuk hati,giler meroyan x hbs2..sakit ati pulak jerit2  dpn org x mcm pompuan educated.shazan pon mcm.org bodoh x pandai membela diri..adui aku yg angin satu badan.

Tp azlee khairi ni klu ckp ayat2 nk ngiorat n mainkn perasaan org mmg menjadi kan!!!kekeke
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 10:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Letih aku tgk syazan asyik nangis je.
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 04:24 PM | Show all posts
hasyahana replied at 4-3-2020 12:49 PM
sedih episod malam tadi ..berkesan lakonan heroin masa menangis depan adam

yg ni real kan azar menangis jumpa adam...iols pon terkesan..meleleh jua..

tp kdg tak suka dgn cara azar bercakap..mcm nk taknak buka mulut tu.....
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 04:25 PM | Show all posts
rosmahisham replied at 6-3-2020 12:35 AM
Ruhainies dlm citer ni jahat sungguh.
(Tak baca novel)watak ni mmg x sesuai dgn dia...antogonis bo ...

tertanya2 jugak kenapa gaya baju ruhaines tak mcm wanita berkerjaya langsung...buruk beno....azar lg nmpk korporat haha


Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 04:30 PM | Show all posts
rosmahisham replied at 5-3-2020 08:56 PM
Kan..menampak azar azmi kaku x pandai berlakon.pdhal sblm ni dlm dtama lain ok je.berlakon..suara  ...

aku bebel2 laaa tgk dia ni bercakap..lagi2 dgn si jai n raimie..terkepit2 mulut...dgn mata kuyu mcm tak bole buka...

drama lian mcm ok jee sbelum ni..dah kenapa? control cun byk sgt...ke sbb pakai tudung jadi terkepit2 mcm robot haaaa
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 05:55 PM | Show all posts
hidet replied at 5-3-2020 11:11 PM
iols baru tgk 2 episod je..nak tanya si Tia tu anak sape ? anak Syazan jugak ke dgn raimie ?

nk tlg jwb..aah...anak ray
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 06:00 PM | Show all posts
Tpahtertipu replied at 5-3-2020 11:13 AM
Penat jd syazan ni.. Kalo tak menung, nangis.. Anak yg comey tu pun blh stress dpt mak asyik nangis  ...

aii tgk pun sbb tia...pandai betul blakon
jai pn sgt sweet lyn tia...tak fake...pd mata aii la...kn jai mrh mak tia tp masa jai ckp dgn tia dlm fon elok je...dgn scene kt resto yg jai belanja aiskrim...mmg la ikut skrip tp ntah...suka sgt watak jai lyn tia


kenampakan ikhlas jai nak nikoh...boleh terima mak & anak
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 08:53 PM | Show all posts
MissyMolly replied at 6-3-2020 05:55 PM
nk tlg jwb..aah...anak ray

ooo..alkisah.Adam tu kira adik pada Tia la ? kena tgk dri awal nape Syazan ni tak suka ngandung..elok je dia beranakkan si Tia tu..
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2020 09:00 PM | Show all posts
hidet replied at 6-3-2020 08:53 PM
ooo..alkisah.Adam tu kira adik pada Tia la ? kena tgk dri awal nape Syazan ni tak suka ngandung..e ...

aii pn tak tgk yg awal2...based on post2 sblm..lps beranak adam,ad mlm jumaat...tia adik...
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2020 08:53 AM | Show all posts
supermum replied at 13-2-2020 09:41 AM
Tengok cita ni sebab Azar. Suka kalau dia berlakon watak mature and serious. Sekarang watak dia masi ...

Setuju!!

Tengok drama ni pun sbb Azar...menjadi..

yg Zila ni mmg x paham bahasa, yg nk sgt kat Raimie ni buat apa..takde lelaki lain ke

#dramasangat
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2020 08:56 AM | Show all posts
  Ai baru tgk citer ni Marathon kt utube...

tgk pun sbb minat Azar je....

tgk ep 1-6, da berjurai air mata, kesiannya la ngn Syazan ni....

Famili pun tak dpt brbuat apa2.....halau anak, dicerai masa preggy..  


Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2020 07:52 PM From the mobile phone | Show all posts
MariaClara replied at 6-3-2020 04:25 PM
tertanya2 jugak kenapa gaya baju ruhaines tak mcm wanita berkerjaya langsung...buruk beno....azar  ...

Tu la pasal..mcm pakaian amoi jaga account kt ofis je.
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2020 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
MariaClara replied at 6-3-2020 04:30 PM
aku bebel2 laaa tgk dia ni bercakap..lagi2 dgn si jai n raimie..terkepit2 mulut...dgn mata kuyu mc ...

Tu la pasal ..aku tgk pon jd stress ..control ayu sgt. howt kot ade 2 laki kaya syok kt dia kekeke
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2020 12:25 AM From the mobile phone | Show all posts
adam tu memang cacat betul betul ke...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list