Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
18275
View
246
Reply

Tudung A Aida pun dah terbang

[Copy link]

Author: Boomibulat       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-2-2020 08:17 AM | Show all posts |Read mode
Edited by Boomibulat at 10-2-2020 08:17 AM

A Aida buka tudung!


sudirman@hmetro.com.my

PENERBIT terkenal, Datuk A Aida mengakui tidak lagi mengenakan tudung sejak beberapa bulan lalu.

Penampilan A Aida itu mengejutkan ramai pihak apabila muncul pada Anugerah Juara Lagu ke-34 (AJL 34) ketika ditemubual pengacara, Awal Ashaari dan Sherry Alhadad.

Ya, betul saya tidak lagi berhijab. Tapi, saya tidak mahu bercakap banyak mengenai perkara ini. Saya minta maaf. Dokan yang baik-baik saja buat saya, katanya kepada Harian Metro.

Terdahulu, A Aida mula mengenakan hijab selepas berkahwin pada Julai 2018 dengan pelakon, Ariff Aziz.

Bagaimanapun, perkahwinan mereka hanya bertahan selama sembilan bulan sebelum mengambil keputusan untuk bercerai pada April tahun lalu.
Pada AJL 34, A Aida adalah penulis lirik lagu Kisah Cinta Kita nyanyian Hafiz Suip.


Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:33 AM | Show all posts
tengok sekejap je AJL semalam.. perasan gak..tak sangka dia
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:36 AM | Show all posts
ptt la slm rasa ada yg pelik kat dia... tapi x tau nape.. rupanya tudung... tp dia nmpk helok sikit... tapi cam kurus sgt pulak rsnya...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:40 AM | Show all posts
manusia yg pakai tudung pastu bukak tudung ni apa perasaan dia sebenarnya?
pakai tudung tu dah beberapa lama, lps tu takmo pakai dah, bukannya mcm budak2 sekolah yg pergi sekolah pakai tudung...keluar pagar bukak tudung..
apa perasaan korang sebenarnya?
apa tujuan korang bertudung?
yg memuda tu 1 hal laa...
ni yg dah kertu dah kenapa?

Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:42 AM | Show all posts
rugi la u olls buat makeover berhabis puluh ribu... kena la tayang.. tapi serius lah hebat transformasi. dah macam aktress korea
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:44 AM | Show all posts
sblm ni macam berlitup kepala time boxing...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:45 AM | Show all posts
aku pun tanjat tgk dia smlm. kemain dahsyat renovation dia ek. nampak makin muda dan kurus. makin lawa. boleh jd sumber inspirasi ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia pakai tudung ke buka tudung ke aku tetap nampak dia kepam
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Ooo smlm apiz salam cium tangan dia ni kan? Ingatkan family members
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:50 AM | Show all posts
aku ingat ke kilafairy semalam
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Tp muka dia lain betul sekarang
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:52 AM From the mobile phone | Show all posts
x taw lar ape org xde leher pikir bile nk pkai bju turtle neck
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:57 AM | Show all posts
nampak lawa dan muda la
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:57 AM | Show all posts
tp body & muka dia nampak lawa la pulak skrg
masa duda dia menyanyi pun dia enjoy je, siap nyanyi sekali
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:59 AM | Show all posts
wow! you look young twenty
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:59 AM | Show all posts
iols pun x igt dia dah bertudung. tapi sheols letops la smlm. so kena tarik balik ke pangkat nek aida?
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 09:00 AM | Show all posts
yg berstatus nenek2 pun hati berbolak balik inikan pula yg muda2 bertudung tu

wpun umur dh setengah abad tapi nak bergaya mcm org muda
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 09:01 AM From the mobile phone | Show all posts
dekmieDandy replied at 10-2-2020 08:50 AM
aku ingat ke kilafairy semalam

Aah mula2 tgk igtkn kilafairy...& meols br tgk rambut ori nek aida ni...dulu pakai rambut pelesu memanjang kn,? Elok plk mlm td....lebat,hitam & lurus.Meols syak rambut ori heshe kepok2 mcm kak ratu...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 09:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Semalam ms duda dia menyanyi kan cameraman ade zoom ke dia.. Br terfkr patut dia renovate muka dia.. Kalo x agak nye muka dia org berdua hampir2 sama.. Yg penting duda dia suara power lg.. Cuma tu la penampilan mcm pak kodi.. Hahahaha.. Si aida ni mcm biasa la.. Perasan muda.. Hehehe..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 09:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Overhaul habis. Cantik, nmpk muda body dia. Tp hidung dah jd pelik. Kalo byk duit, apa pun boleh kann.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.123504s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list