Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5196
View
100
Reply

[Tempatan] Menjelang Perang Besar - Sinar Harian

[Copy link]

Author: tobby    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 9-2-2020 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
munchkin replied at 9-2-2020 01:37 PM
Isteri jadi tpm pun tak cukup. Aku tak paham apa tamak sangat nak jadi pm

Manusia bila dah gila kuasa macam tu lah..#politik #kuasa #wang
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Aljuburi
P/s bukan aku yang cakap
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
moonela replied at 9-2-2020 01:41 PM
Manusia bila dah gila kuasa macam tu lah..#politik #kuasa #wang

Tak cukup cukup lagi. Membuatkan i takut kalau dia pegang kuasa. Belum pegang kuasa dah begitu rupa
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
munchkin replied at 9-2-2020 01:43 PM
Tak cukup cukup lagi. Membuatkan i takut kalau dia pegang kuasa. Belum pegang kuasa dah begitu rup ...

Harap2 tak lah..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-2-2020 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
munchkin replied at 9-2-2020 01:37 PM
Isteri jadi tpm pun tak cukup. Aku tak paham apa tamak sangat nak jadi pm

manusia mengejar 3 TA
1. waniTA
2. harTA
3. takhTA
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-2-2020 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
kalu nak selesai mslh ini senang jerr...buat lar 2 sift..
pagi=tun
malam=nuar
biar dua dua dpt rasa
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 01:57 PM | Show all posts
koser laa nuart
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 01:58 PM | Show all posts
semua kerana Perang Besar nama lama daerah Putrajaya
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 02:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Ketepikanlah ego.. Bubar parlimen. Biar rakyat yg menentukan.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
munchkin replied at 9-2-2020 01:43 PM
Tak cukup cukup lagi. Membuatkan i takut kalau dia pegang kuasa. Belum pegang kuasa dah begitu rup ...

Dia rasa dia org terpilih
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 02:18 PM From the mobile phone | Show all posts
kenapa semua org nak pru15 cepat kalau bangnon ditolak bermakna fossil yg sama jugak berkuasa, yg cuba2 membasmi cronivirus akan dijatuhkan jua? so apa bezanya skrg dgn nanti? kalau nak kira antara semburit dgn merompak, satu perbuatan peribadi satu lagi perbuatan aniaya orang?
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
tobby replied at 9-2-2020 01:48 PM
manusia mengejar 3 TA
1. waniTA
2. harTA

Amboi hahahha
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 02:21 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 9-2-2020 02:17 PM
Dia rasa dia org terpilih

Dia saja rasa sarah. Org lain tak rasa. Kecuali penyokong dia. Mcm lah takde org lain.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
munchkin replied at 9-2-2020 02:21 PM
Dia saja rasa sarah. Org lain tak rasa. Kecuali penyokong dia. Mcm lah takde org lain.

Penyokong dia terlalu taksub.. Tu jadi mcm ni.. Harap dia sedar la sebelum terlambat
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Please mana2 ostad ke imam ke tolong azankan telinga bang non kiri kanan nih..kemaruk sgat nak jadi pm ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
tobby replied at 9-2-2020 01:48 PM
manusia mengejar 3 TA
1. waniTA
2. harTA

Kalu bang non xpasti dia kejar ke x hat no 1 tu..huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Good luck ya bang non.......
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 03:22 PM | Show all posts
Sorry takkan sokong anwar... dan takkan balik ke umno yg jijik... puiiiii.... ada manusia yg pelik sanggup lapar jawatan... orang kalau boleh tak nak pegang tanggungjawab.. ni sanggup tunggu dari dulu nak jadi PM.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Buat je pru15

#malaysiamemilih
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 9-2-2020 12:28 PM
Pilihanraya Umum Malaysia ke15 pada june 2020

Ya sokong!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list