Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5175
View
100
Reply

[Tempatan] Menjelang Perang Besar - Sinar Harian

[Copy link]

Author: tobby    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 9-2-2020 07:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak sabar nak mengundi....
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
xpdckelate replied at 9-2-2020 11:32 AM
bang non xkan menang...ingat tun sebarang ke

Hangpa nak munuh sesama sendirikk lantak... pls jgn usikk org awam...
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau menurut tulisan JD bukan pru15 tp ydp akan gantung parlimen sementara. Ydp akan akan ambil alih. Ydp akan bincang dgn pm serta mengambil kira wakil2 rakyat yg terlibat. Klimaks, ydp akan lantik semula tun as PM dan abg non kekal sbg pm tepi.

Sebab tu ai sedang tunggu dan lihat siapa yg berjaya membuat firasat yg tepat.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 08:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau ikut sajak ustaz ashaari 2009 kalau tak silap, abg non akan selamanya kempunan sbg pm dan umno tak mampu naik kembali.
Perang besar akan berlaku di putrajaya.

Ada sebahagian telahan ust ashaari telah pun berlaku hari ini.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 08:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Perang semata2 nak penuhi nafsu, gila kuasa
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 09:00 PM | Show all posts
Celakalah ahli politaik berkomplot sama sendiri untuk berebut jadi PM manakala rakyat jadi tunggul sahaja. Bagilah rakyat yg tentukan. Buat snap election.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
dewimalam78 replied at 9-2-2020 08:17 PM
Kalau ikut sajak ustaz ashaari 2009 kalau tak silap, abg non akan selamanya kempunan sbg pm dan umno ...

Siapa ustaz ashaari? Al arqam?
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 09:45 PM From the mobile phone | Show all posts
moonela replied at 9-2-2020 09:04 PM
Siapa ustaz ashaari? Al arqam?

Ya uols...arwah abuya al arqam.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 10:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Bubarkan parlimen
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts


Biaq pi si luncai terjun dengan labu labunya
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2020 11:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Wayang. Perang ke tak perang ke, pusing2 situ jugak. Belakang tabir bercomolot kan.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 12:25 AM | Show all posts
wakakakaka ...  ntah naper iols gelak sampai  pecah perut dgn tajuk ni  
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 01:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Pekerja dibuang mcm tu shj tanpa selidik.kasihan tau.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
dewimalam78 replied at 9-2-2020 09:45 PM
Ya uols...arwah abuya al arqam.

I see.....
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:47 AM From the mobile phone | Show all posts
haznor replied at 9-2-2020 11:19 PM
Wayang. Perang ke tak perang ke, pusing2 situ jugak. Belakang tabir bercomolot kan.

Gitu lah...wayang kulit, belakang tabir bersalaman ...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 9-2-2020 05:55 PM
Dinasour tu nampak mcm tak merbahaya.. Tapi sebenarnya bisa.. Skrg ni.. Kemenangan dia penting utk ...

Betul..kita kurang pemimpin yg berquality.. Tok non ni dah tsasar jauh..dlu dia disokong sbb kita percaya dgn apa y diperjuangkan..now tgk dia pny style..mcm xblh pakai je..taksub sgt laki bini ank beranak nak naik jawatan no 1
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 09:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Ladybird910 replied at 10-2-2020 08:51 AM
Betul..kita kurang pemimpin yg berquality.. Tok non ni dah tsasar jauh..dlu dia disokong sbb kita  ...

Si anwar ibrahim ni.. Dari dulu perjuangan dia hanya utk diri sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 09:03 AM | Show all posts
kena game ngan tua bangka tu lah kau nuat
makin meluat aku tengok
bila nak kojol tah
buat semak mata je tengok
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 09:11 AM | Show all posts
bukan ke bulan puasa masa tu nanti? fokus kat akhirat boleh?

Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 09:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Tapi kan ai rasa...lps tun dah takde nanti, sesiapa pun yg jadi pm tetap juga negara kita kucar kacir. Perpaduan out. Pkr/dap akan sanggup terima lebih byk dana dr kuasa besar utk hancurkan politik melayu.

Pas/umno naik semula jd gov, first sekali lantik org2 politik keliling diorg sbg kubu, rebut as many as they can segala projek yg ada...lps tu br fikir mcne nak bantu rakyat. Ekonomi mmg dh out. China akan dtg balik offer loan utk projek2 mega hg la kerajaan kita akhirnya tersepit dgn hutang.

Masa tu kerajaan terpksa terima habuan2 drp taikun2 cina dan pertolongan drp kuasa besar utk selamatkan negara. Ending dia...negara tergadai, raja bepelembagaan dihapuskan.

Matilanakkkk...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list