Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
2502
View
27
Reply

Zain Segak Berbaju Melayu, Ada Pula Yang Cakap Che Ta Dapat Madu

[Copy link]

Author: Cari-Amiey       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-1-2020 04:47 PM | Show all posts |Read mode
Penyanyi Sasha Saidin akhirnya menamatkan zaman solonya baru-baru ini dengan jejaka bernama Sirhan Wahab.

Ramai yang berasa gembira dengan pernikahan ahli kumpulan Elite itu dan turut menitipkan doa agar kebahagiaan kekal menjadi miliknya.


Foto: IG



Namun, dalam pada itu penampilan adiknya, Zain Saidin turut mendapat perhatian.

Menerusi laman Instagram Anugerah Bintang Popular BH, pentadbir laman itu mengusik para peminat,

"Bukan Zain Saidin yang kahwin tau..jangan speku.."


  


Sambil meletakkan tag nama Che Ta iaitu isteri Zain, ramai peminat turut tertanya-tanya apakah yang dilakukan oleh Zain sebenarnya yang lengkap berbaju Melayu.

Seperti yang dilaporkan kebanyakan media, Sasha dinikahkan oleh adik lelakinya itu pada majlis tersebut. Aha, sebab itulah Zain lengkap berbaju Melayu.

Tak sangka pula di ruangan komen, Che Ta muncul dan turut berseloroh dengan berkata,


Kredit foto: IG



"Bila orang tengak gambar ni, depa kata Che Ta dapat 'madu'. Hamboii!" katanya.

Nyata ramai terhibur kerana Che Ta semakin terbuka untuk bergurau dengan para peminat.

Apa pula pendapat anda? - CARI



  
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 04:56 PM | Show all posts
Lelaki melayu ni memang nampak segak bila kenakan baju melayu lengkap bersampin dan songkok.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
hensemmmmmmm arghhh
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 05:04 PM | Show all posts
Mata terus nampak Che Ta, tenggelam pengantin.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 05:11 PM | Show all posts
laki hakak pun segak tau berbaju melayu dan bersongkok dgn ketinggian 6 kaki....hhuhuhuhuhuhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 05:17 PM From the mobile phone | Show all posts
fliphair8 replied at 23-1-2020 05:11 PM
laki hakak pun segak tau berbaju melayu dan bersongkok dgn ketinggian 6 kaki....hhuhuhuhuhuhuhu

Jgn duk tayang sgtt.. nanto kurex rampas..lopong
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Zain mmg herlok pun
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 05:33 PM | Show all posts
husna_amal replied at 23-1-2020 04:56 PM
Lelaki melayu ni memang nampak segak bila kenakan baju melayu lengkap bersampin dan songkok.

kan..yg x hansem nmpk hansem dan kemelayuan sangat
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
x pernah x over kalau nek ta sorang ni, pakai baju biasa2 mmg xleh eh???
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Nape la che ta x pnh towndown her style for wedding org lain..tau la cantek..tp alahai mcm beria nau nk outstage the perantin..
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Herlok sungguh zain berbusana melayu kaler hijau feveret iols plak tu. Pasti bergetar kerang che ta. Umpama sheols plak nak malam pertama
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 05:44 PM From the mobile phone | Show all posts
fliphair8 replied at 23-1-2020 05:11 PM
laki hakak pun segak tau berbaju melayu dan bersongkok dgn ketinggian 6 kaki....hhuhuhuhuhuhuhu

Salah satu sebab nak suami lelaki melayu.. Pakai baju melayu segak ya amat.. Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 05:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Kemaskan la aisyah.. serabaiiiiiiinye rambut budak tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 07:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan mmg dh lama bermadu ke dgn man kajang?
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 07:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka kokosen pkai apo pon cantik. Apa yang i perasan malaysian ni asal putih je cantik. Asal putih je handsome
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Overnyehh baju chuols che ta

Kalah veil pengantin
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Overnya dressup ecah.. Perlu ke ropol2..
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Merepek betul che ta. Org da pesan  jgn overshadow  pengantin kalau g kenduri. No common sense. Sapa g kenduri meleret kain net woi kalau bkn ngantin. Dia nak jugekkk
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2020 12:33 AM | Show all posts
mmg kacak smart kalau perut kempis .. acu gemuk perut boroi kulit gelap (contoh si rahim sepahtu) tk ada kacaknya
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2020 02:30 AM | Show all posts
RumiMenari replied at 23-1-2020 05:52 PM
Kemaskan la aisyah.. serabaiiiiiiinye rambut budak tu

Yg pnting, c Ammar Effendy trus tnggelam & x nmpk2 lagi.

Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.107289s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list