Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
5672
View
71
Reply

"Rimas Bila Youtuber Terkemuka Guna Kisah Balqis Buat Duit" - Hattan Sindir Siapa?

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-1-2020 11:53 AM | Show all posts |Read mode
Sejak kebelakangan ini, boleh dikatakan setiap hari media melaporkan mengenai Puteri Balqis.


Lebih panas apabila 'Aqish' membuat kenyataan mahu melabur dalam Forex sekiranya menerima sumbangan RM100,000.







Perkara itu turut mendapat perhatian penyanyi Datuk Hattan yang kurang senang apabila ada pihak seolah-olah mempergunakan kisah Aqish untuk mengaut keuntungan.




Kredit foto: FB



"Agak merimaskan apabila Youtuber terkemuka cuba ambil kesempatan pada kisah adik Balqis. Kalau nak buat duit pun janganlah sibuk nak korek cerita Balqis tu dan tanya soalan yang bukan bukan. Dia budak lagi lah," tulisnya.




Kredit foto: FB




Kenyataan itu dipercayai ditujukan kepada usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri yang menyiarkan temu bualnya bersama Aqish menerusi YouTube.


Dalam masa sama, Hattan memberi peringatan kepada orang ramai agar tidak memutar belit pandangannya hingga menjadi fitnah dan tidak teragak-agak untuk menyaman pihak terbabit.




Kredit foto: FB



Kredit foto: FB




Mungkinkah Aliff Syukri akan sentap dengan kenyataan Hattan ini? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 12:32 PM | Show all posts
biso bonar
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Memang pun kan.. Toknyah sekor ni suma orang, suma benda pun dia gunakan untuk naikkan view. Sejenis gila duit, dah kaya camtu pun tak cukup2 lagi. Esok2 mati sebab duit jugak kang
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
sembang pungpang2.. ujung2 ugut nak saman org. baik xyah sembang
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 12:56 PM | Show all posts
Apa salah abang..?
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 12:56 PM | Show all posts
Kenyataan itu dipercayai ditujukan kepada usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri yang menyiarkan temu bualnya bersama Aqish menerusi YouTube.


Tok, sila saman @Lilrose, dia buat fitnah kata Tok sindir Alepsokri
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Pada iols win win situation. Aqish n mak nya pun tak kan pg jumpa kalau bukan sbb toklip tu nk kasi smethg n nowing toklip tu kaya. Sory uols i mmg blackheart kt 2org anak branak ni dh
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
kezzzahhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 01:32 PM | Show all posts
nia_salina replied at 22-1-2020 01:29 PM
Pada iols win win situation. Aqish n mak nya pun tak kan pg jumpa kalau bukan sbb toklip tu nk kasi  ...

dan win juga akhir nya ummah FB tongong
terkejut beruk bila alip kaur kan video
aqish nak main forex

terus kecaman kuar dr ummah fb ke anak beranak ni
sampai IG pn hilang dr radar

klu x sampai ke mampos duk tlg dua beranak ni
yg x sedar di untung
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 22-1-2020 01:32 PM
dan win juga akhir nya ummah FB tongong
terkejut beruk bila alip kaur kan video
aqish nak main f ...

Kan. Smpi tekedu muka toklip..aku pun tak main forex ...kata beliau didalam hati terus toklip saja saja pg dapur watsap P.A beliau ckp kensel cek 10k tu bg theyall 1k je nanti habis main forex
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 01:35 PM | Show all posts
nia_salina replied at 22-1-2020 01:34 PM
Kan. Smpi tekedu muka toklip..aku pun tak main forex ...kata beliau didalam hati  terus tokli ...

eh ada ke tok alip cansel nok
aku malas buka yt alip ni koser
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 22-1-2020 01:35 PM
eh ada ke tok alip cansel nok
aku malas buka yt alip ni koser

Iols lupa nk disclaimer..khayalan dlm otak iols je uols toklip buat gitu lps tgj muka tekedu dia aqish kata nak main forex
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 01:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Ml2 mmg ingat tok lip tu ambik kesempatan.. Tp bgs gak.. Terbongkar la agenda dia org nak main forex.. Kalo tok lip x bt mcm ni.. Agak2 kita semua x tau.. Bersangka baik je Allah yg dorongkan semua ni..
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 01:54 PM | Show all posts
main forex? sape la bg cadanagn kat 2 org anak beranak ni ehhh
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 01:55 PM | Show all posts
nasib baik hati aku memang keras utk tak rasa kesian dekat anak beranak ni. terimakasih budak sebab lakonan kau yg over tu buatkan hati keras nak rasa simpati
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 01:56 PM | Show all posts
btw...

lagi dan lagi dan lagi cerita pasal budak ni. asal ada retis yg dikait dgn budak ni, terus bukak benang baru..
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 02:22 PM | Show all posts
Ni la kali pertama tolip berguna dimata netizen - kantoikan rancangan forex dua beranak icheww
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 02:33 PM | Show all posts

hahha bengongla aku baca trus tuka sore mcm toklip

Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 02:36 PM | Show all posts
kali ni ok je korek... sbb takde la ramai tertipu dgn scammer forex...
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2020 02:38 PM | Show all posts
ok je rasanya... more exposure for her... boleh lagi ramai bantu dia... lagipun kita nak juga tahu kisah macam mana pelakon cilik yang berbakat dan ada awards boleh jadi macamni in the end...

btw iolssss cringe tengok cara aqish ni jawab soalan... macam sepatah sepatah tak lancar... macam pati pun ada.... masalahnya pati lagi lancar bercakap dari cara dia ni jawab...
sekian... jangan kecam ioosssss....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.120971s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list