Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
6388
View
62
Reply

Nak Tunjuk Suami Sweet, Tapi Sharifah Sakinah Dikecam Pakai Kasut Dalam Rumah

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-1-2020 05:46 PM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: IG


Niat Sharifah Sakinah nak tunjuk suaminya sweet, tapi lain pula jadinya bila kena kecam.


Dalam video yang dimuat naik di Instagram sempena ulang tahun perkahwinan mereka, Sakinah cuma nak tunjuk kesabaran dan kasih sayang Alif menerusi rakaman CCTV di rumahnya.


Video itu menunjukkan Alif sedang membantu Sakinah menanggalkan kasut di atas sofa.


  



"Dah lima tahun bahagia bersama. Saya bersyukur kerana suami seorang yang selalu bersama saya walaupun semua orang berkata-kata perkara yang tak dijangka tentang saya.

"Video ini contoh kebiasaan kami. Dia sentiasa membantu dan menyokong saya untuk melakukan perkara yang mudah seperti buka kasut," tulisnya di kapsyen.


  



  



Bagaimanapun ia mengundang kecaman selepas netizen mempertikaikan mengapa Sakinah pakai kasut dalam rumah? Kenapa tanggalkan kasut dalam rumah? Tak kotor ke?


Susulan itu, Sakinah sekali lagi memuat naik gambarnya sedang bergaya duduk di atas kabinet TV sambil tayang kasutnya.


"Tadi ada orang komen kenapa pakai kasut dalam rumah. Sebab inilah," tulisnya.


  



Bagaimanapun sekali lagi ia membuatkan netizen bingung.


Apa sebenarnya yang cuba disampaikan Sakinah?


Hanya Sakinah sahaja yang tahu. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa anaknya dibiarkan rambut gondrong  gitu,  X sihat ke anaknye
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia memang suka pakai kasut dlm rumah kan....shiera selalu bising kat dia sebab masuk rumah shiera sekali dgn kasut.....
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Apsal anak dia botak? Jantan ke tino anak dia tu?
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 07:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki mcm x koser nk layan jer
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 07:41 PM From the mobile phone | Show all posts
weezerfan replied at 21-1-2020 07:24 PM
Apsal anak dia botak? Jantan ke tino anak dia tu?

Iols suspek ado kutu kot
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 07:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Alah netizen ni pun, tapak kasut orka bukan koto sangat pijak tanah merah ke lumpur ke lopak deme pergi mall , restoren 5 star, kerete parking valet, lantai rumah kotor pun amah yang pergi mop
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka hati lah.....Esok lusa laki ko dah bosan...Off you go!
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasanya pintu dekat je dgn sofa. Dia pakai boots mmg seksa la nak bukak.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Ala biasa je.. Laki dia tlg bukak kan boots dia...lgpun Jenis boots mcm ni tuk melaram.. X de nye nak bwk msk hutan redah lumpur.. Kalo kasut puas chu kang warna kuning tu ye la.. Lgpun si sakinah ni kan kakak dia sll marah ke dia sbb dia mmg x semenggah..
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 09:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Not a hard task for a husband to do sambil duduk ngadap tv. Muka heols pun macam tengah boring. But well well, what do I know..maybe depa betoi in love yach..
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 09:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Lahai. Mcam ni pon nk bash?
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 09:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow dah 5 tahun yachh. Tahniahh. Kejap je rasa. Dan shuben sheols sejenis terima seadanyaa.
Anak sheols laki ke puan?
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
lepas ni boleh tayang pulak laki tolong tanggalkan bra n spender ya.. kezzzahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts
FIL dia pilot Emirates kan ke Etihad
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh eh acik3 kepam ni
Rumah dia sukahati dia lah nk pakai winterr boot dalam umah je atas katil ke pun

Seboookkkk jee

Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 21-1-2020 10:15 PM
lepas ni boleh tayang pulak laki tolong tanggalkan bra n spender ya.. kezzzahhhh

Sakinah xdela sebodoh itu nak puaskan mata acik kepam sangap
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 10:44 PM | Show all posts
berani ye sofa warna putihhhhhh....
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 10:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Rumah dia suka hati dialah
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 11:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Biaq p la umah dia.. makanan pun beli sendiri naah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.115225s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list