CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 10468|Reply: 87

[Tempatan] Dah kalah 5-0, tak kan buat bodo je? - Ramkarpal

  [Copy link]
Post time 21-1-2020 04:54 PM | Show all posts |Read mode
Edited by dizekni at 21-1-2020 05:10 PM


Single Polls, Total 86 Users voted
12.79% (11)
5.81% (5)
61.63% (53)
19.77% (17)
Your User group have no permission to vote
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 21-1-2020 04:56 PM | Show all posts
Anak karpal singh orang kuat DAP dah bunyi

ada peluang menang prk ka lepas ni kalo atok letak jawatan pun

Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 05:24 PM | Show all posts
bodoh punya keling.
yang buat kerosakan sekarang adalah menteri2 kabinet bodoh dalam PH.

macam la orang melayu tak tahu,
yang paria dan kiasu dah tak sabar2 mau angkat aljuburi jadi PM.

kalau individually, kau nak berkunyit dengan jantan lain, aku pedulik apa.
tapi mau angkat aljuburi as a leader in muslim majority country,
no way man.

hari pong malam kalau mereka ingat orang melayu ni akan berdiam diri jer.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Ram Karpal ni ada ker org nk dgr ckp dia...
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 05:29 PM | Show all posts
kesian org PH ni..
menang PRU sebab faktor Najib jek..
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 05:34 PM | Show all posts
isu racist
isu abu komunis segala bapak komunis
isu LTTE
isu back-up geng2 biadap
isu anti-jawi

tu semua dari parti mana?
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
palmolive replied at 21-1-2020 05:29 PM
kesian org PH ni..
menang PRU sebab faktor Najib jek..

faktor najib gak diorg kalah non stop haha
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 06:51 PM | Show all posts
jika menyokong mahathir boleh menjahanamkan PH maka jom kita sokong mahathir kekal.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-1-2020 06:52 PM | Show all posts
creep_bite replied at 21-1-2020 05:25 PM
Ram Karpal ni ada ker org nk dgr ckp dia...

ada geng dlm ph yg back up suara dia ni... terutama dari pkr & dap. iaitu menteri2 ppbm perlu turun diganti dgn ahli2 politik pkr/dap.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
5-0? Ni macam mana nak jadi kerajaan balik?mengira pun bodo
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 07:42 PM | Show all posts
atau dari azali meme bodo...
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa nak salahkan sorang saja. Orang menyampah dapig.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 08:59 PM From the mobile phone | Show all posts
PH ni, menang sebab sorang, kalah sebab sorang. Xfaham2 lagi ke? Masa naik dulu, yg support rakyat dan raykat. Bukan sebab LGE, bukan sebab chedet, bukan sebab Najib.

Sendiri cakap, bagi peluang, tapi tiap kali kalah prk, tuding jari sana sini, che det salah, najib rasis, segala bagai individu ko nak tanggungjawap.

Hey, dulu ada 1Malaysia la, apa2 1Malaysia tolak, 1Malaysia sokong. Politik kebencian xakan kekal lama, luka akan sembuh, sedih akan ketawa.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Masa menang Pru14 masing2 berebut nak ambik kredit. Hidung kembang kempis kena puji. Buat movie lah documentary lah. Malaysia Baru lah. Sekarang PH ni dah jadi bahan lawak rakyat Malaysia dan orang luar jer. Semua serba tak kena.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 09:09 PM From the mobile phone | Show all posts
alesandra replied at 21-1-2020 07:20 PM
5-0? Ni macam mana nak jadi kerajaan balik?mengira pun bodo

Maksud dia 5 PRK terakhir yg PH lawan dgn BN.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 09:19 PM From the mobile phone | Show all posts
alesandra replied at 21-1-2020 07:20 PM
5-0? Ni macam mana nak jadi kerajaan balik?mengira pun bodo

5-5 sebenarnya. prk sg kandis, balakong, seri setia, port dickson, sandakan ph yg menang
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 21-1-2020 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
alesandra replied at 21-1-2020 07:20 PM
5-0? Ni macam mana nak jadi kerajaan balik?mengira pun bodo

Kerajaan sekarang dah memang bodoh, diorg pon x reti mengira. Cth kes tol dan psp. So layak la dipeebodohkan org lain. Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 10:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap jantung mekanikal atuk yang mengepam menggunakan kuasa gelombang radiusite itu dapat bertahan memerintah sehingga cucu cicit piut ke-7
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 10:43 PM From the mobile phone | Show all posts
RED 666 replied at 21-1-2020 09:19 PM
5-5 sebenarnya. prk sg kandis, balakong, seri setia, port dickson, sandakan ph yg menang

Ada yg kata  pd, seri setia, sandakan  bn x bertanding.. x kira . Tapi acah2 x nampak pulak mcm maner lokman adam melingkup kt sungai kandis. kosonnnggggg sgt okey kosoonnngggg
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2020 11:17 PM | Show all posts
    PILIHAN RAYA KECIL SELEPAS PRU 14

    PILIHAN RAYA KECIL N.49 SUNGAI KANDIS
    PILIHAN RAYA KECIL N.27 BALAKONG
    PILIHAN RAYA KECIL N.32 SERI SETIA
    PILIHAN RAYA KECIL P.132 PORT DICKSON
    PILIHAN RAYA KECIL P.078 CAMERON HIGHLANDS
    PILIHAN RAYA KECIL N.24 SEMENYIH
    PILIHAN RAYA KECIL N.27 RANTAU
    PILIHAN RAYA KECIL P.186 SANDAKAN
    PILIHAN RAYA KECIL P.165 TANJUNG PIAI
    PILIHAN RAYA KECIL P.176 KIMANIS

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-2-2023 03:38 AM GMT+8 , Processed in 0.119560 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list