Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
3920
View
44
Reply

Muat Naik Video Dengan Bella Astillah, Apa Motif Aliff Aziz?

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-1-2020 06:57 PM | Show all posts |Read mode
Sebelum ini Aliff Aziz buang semua gambar dan video di Instagram.


Namun baru-baru ini ramai yag terkejut bila dia memuat naik video bersama bekas isteri, Bella Astillah dan anak lelakinya.


Seronok nampaknya bermain bola dan meluangkan masa bersama-sama.


  



Disebabkan itu, ramai yang tertanya-tanya adalah video tersebut dirakam semasa mereka masih bersama atau pun selepas bercerai?


Menjawab persoalan, Bella memberitahu yang ia sebenarnya baharu dan bukan video lama.


  



Menurut mStar, video itu mungkin dirakam November tahun lepas memandangkan Bella pernah memuat naik rakaman di lokasi sama dengan memakai baju yang serupa.



Di ruangan komen, ramai juga yang mendoakan agar pasangan ini kembali bersama.


Foto: IG


Namun tak kurang juga yang menyampah dengan perangai Bella yang tak serik-serik dikhianati.


Tunggu sahajalah, sekejap lagi adalah pengumuman rasmi kata nak bersatu semula. Tunggu. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 07:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Banyak thread pasal 2 org ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 07:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Bella sejenis perempuan yg perlukan aliff utk terus relevan daam industri hiburan..sekian!

Sejenis batak attention
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by BicaraHatiku at 20-1-2020 11:33 PM

Sangat sesuai lah. Sorang over confident, sorang lagi lack of confident. Sorang suka buat kerja bodoh, sorang lagi rela diperbodohkan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
NEXT!{:laugh
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 08:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Begitu la cerita 2 ekor ni pusing2 sampai abg jamil mampos
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Rujuk balik.. Lps tu cerai.. Lps tu rujuk.. Lepas tu cerai.. Lepas tu guna cina buta... Kemudian cerai dan nikah semula 2 ketui ni.. Cycle berulang sampai AJM
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Motif supaya ade someone isap pelir?
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 08:48 PM | Show all posts
antara manusia yang paling aku menyampah lepas kokping...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 09:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Fefeeling selina g dgn justin b versi asia.
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Penat gan dia org ni.. X serik2 si Bella ni.. X pe la.. Dah kalo tu yg dia nak.. Lps ni kalo kn tipu lg biar kan je la.. Kita x yah join jemaah meroyan..
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 09:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak serik2 ke bella oiii
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Heshe muda lagi kalau nak jadi gila meroyan. Sebaiknya dua2 saling membangunkan karier masing2 bukan hempok tok laki

Iols sided dengan aliff

Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 09:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Jantan xguno tuh jugak yg bella hadapppp... Bangang abadi si bella nih
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 09:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak dapat lupa belaian aliff ajis
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 10:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg haram mmg sedap, kan Bella.. Tu yg menggelinjit ke ko.
Ko tunggu jelah nanti kalau dah rujuk balik. Dah halal, si sampah tu carik kawah lain pulak. Yg haram juga nanti dia carik. Ko tunggu jelah Bella yach
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 10:29 PM From the mobile phone | Show all posts
motip nak attention... nah skrg sepul dh bagi attention alip ajis boleh tido dgn nyenyak
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 10:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Becinta ngn ex husband.. Ongoi mcm xde laki lain je.. Kalau ex husband baik pangai x pa la.. Ini lepas cerai pun bsepah lg video x senonoh si jantan..x juga buka mata minah ni..
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 11:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan dh ada Kak Kiah buat thread pasal mangkoq bellah ni hahahah ...
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 11:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau die bawak klua anak dia jumpa alip kenapa korang kecam? Anak die pon perlukan bapak walau bapak x guna sekalipon. Elok juga la si bella ada situ, mana tau kalau die bg anak kat alip suruh bawak klua, dtg gila alip tu kang, ntah macam mana anak nya nanti. Ada bella situ bole la tgk2 anak dia. X salah baik demi anak pon. Kesian anak x cukup kasih sayang.

Kalau dia kata die bercinta dan nak kawen barula selayaknya kena kecam,kan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.104090s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list