Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8803
View
151
Reply

Kalau Boleh Nak Watak Cacat Dan Gila, Izreen Azminda Kembali Ke Pentas Lakonan

[Copy link]

Author: bawangkecik       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-1-2020 12:03 PM | Show all posts |Read mode
Biarpun terpalit dengan beberapa kontroversi berkaitan hal-hal rumah tangga,nampaknya pelakon Izreen Azminda kembali mendunia di pentas lakonan.


Ketika ditemui HLive, Izreen mengakui sudah memegang pelbagai watak sepanjang 12 tahun berkecimpung dalam industri hiburan.


Namun begitu, Izreen berkata bahawa dirinya belum pernah mendapat watak lain seperti seorang OKU (Orang Kelainan Upaya) ataupun seseorang yang mempunyai masalah mental.



Kredit foto: Carian google

"12 tahun saya berlakon, saya dah diberi pelbagai watak untuk saya galas,"


"Namun teringin juga bawa watak orang cacat atau orang gila. Pasti jauh berbeza dari watak biasa yang saya bawa," katanya lagi.


  

  



Perkembangan terkini, Izreen Azminda memberitahu sedang menjalani pengambaran sebuah drama sebanyak 12 episod. Beliau kini berbahagia bersama suami tercinta disamping kelahiran cahaya mata baru yang diberi nama Aaron Ibrahim, Jun tahun lalu.


Ada produksi drama nak ambil Izreen jadi orang gila atau cacat tak? Pasti menarik untuk ditonton.- CARI


Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
dan kalau boleh kami tak nak Izreen Azminda kembali ke pentas lakonan
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Boikot boikot boikot boooooooooo
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:18 PM | Show all posts
Boo izrennn...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia berlakon drama apa?? Mohon uodate ya nanti, tazzabar nak boikot.....pelakor tak layak muncul dikaca tv meols, dasar loe....
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:25 PM From the mobile phone | Show all posts
uori replied at 17-1-2020 12:08 PM
dan kalau boleh kami tak nak Izreen Azminda kembali ke pentas lakonan

termasuk la di forum cari huhu
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
...nampaknya pelakon Izreen Azminda kembali mendunia di pentas lakonan.

Mendunia ke kekdahnya.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:30 PM | Show all posts
Takyah berlakon cacat or oku pun dah nampak mcm cacat...cacat hati perasaan, cacat mental
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:36 PM | Show all posts
sila la boikot si kaki caras mulut hansuang ni cm ni hamis dulu..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:40 PM | Show all posts
boikotttttttt
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:40 PM | Show all posts
laaaa, nak berlakon lagi ke? ingat dah aman2 duk ghumah jaga anak income bam kude tak masyuk ke? or tak cukup sebab kena bayar nafkah anak2 di sinun....
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau oku & org gila tu bkn sekadar lakonan, aku ucapkan Alhamdulillah!
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Boikot perampas!!!!!! Boikot betina hati kering!!!!!! Boikot wanita yang bahagia atas kedukaan wanita lain!!!! Boikot.... Boikot... Boikottttttt!!!! Kita boikot wanita busuk hati boikottttttttttt!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:52 PM | Show all posts
larrr Kempem #metoo kat malaysia x de fungsi ke.

kasi boikot sampai bila bila ni...

boikot boikot....


#boikot
#boikot
#boikot
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa yg ambik dia berlakon ni. Semak je... ooooiiii geli lah tgk muka kau... x selera nak tgk tv
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
X sabar nk boikot...cter apa ni? Sp yg ambik dia ni belakon?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Elok gak tu.. Sesuai sgt watak saiko/gila..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
EWWWWWW TIDAK! saya boikot sekeras2nya untuk anjireen ajmental untuk kembali! nak tahu drama apa dia belakon ni, dapat watak bibik ka?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Sape je yg nak bawak dia masuk industri balik ni?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 01:26 PM | Show all posts
watak suami di rampas takde?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.117282s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list