Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
964
View
17
Reply

[Tempatan] video semburit, keputusan AG kelakar kata Ronnie Liu

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-1-2020 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by harizs at 15-1-2020 02:37 PM

Video semburit: Keputusan AG kelakar, kata Ronnie Liu


KUALA LUMPUR – Pemimpin tertinggi pusat DAP (CEC), Ronnie Liu terkejut dan hairan dengan keputusan Jabatan Peguam Negara yang tidak akan mendakwa mana-mana pihak dalam skandal video seks sejenis hari ini.

Malah Ronnie yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sungai Pelek menyindir alasan kononnya imej dalam video itu tidak begitu jelas sehingga menyukarkan pihak peguam mengenal pasti pelaku-pelaku sangat melucukan sekali.


"Identiti tidak begitu jelas? Ini sukar untuk dipercayai langsung terutamanya apabila salah seorang daripada pelaku itu sebenarnya telah membuat pengakuan secara terbuka"


“Malah bukti-bukti yang telah dihantar oleh lelaki (Haziq Aziz) kepada Polis DiRaja Malaysia (PDRM) termasuk tempat, masa dan tarikh kejadian itu tidak dipakai.

“Saya berasa sangat kecewa walaupun sebenarnya keputusan ini tidak mengejutkan saya langsung. Ramai rakyat Malaysia di luar sana memberitahu saya mereka tidak percaya dengan pendedahan ini.


“Ini sungguh kelakar dan rakyat Malaysia bukan lahir semalam.

Malah ada juga percaya ada pihak yang sedang di lindungi,” katanya dalam hantaran di laman Facebook hari ini.

Ronnie mengulas kenyataan Peguam Negara, Tan Sri Tommy Thomas yang membuat keputusan pihaknya tidak akan mendakwa mana-mana pihak berhubung kes video seks yang dikaitkan dengan seorang menteri.

Tommy berkata, setelah menyemak keterangan yang dikumpulkan dan dikemukakan oleh polis kepada jabatannya, Timbalan Pendakwa Raya sebulat suara mengesyorkan tiada pertuduhan boleh dibuat berhubung isu video itu.




https://malaysiagazette.com/2020/01/09/video-semburit-keputusan-ag-kelakar-kata-ronnie-liu/


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 02:44 PM | Show all posts
kau bodoh la tomi
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 03:35 PM | Show all posts
roni dan ag sama2 dajal.  
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 03:37 PM | Show all posts
setakat kata kelakar lepas tu gelak

apa faedahnya

sama je hancing
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 03:54 PM From the mobile phone | Show all posts
geng sendiri pun tergelak akan kebodohan
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:02 PM | Show all posts
halahhhh...setakat mampu troll jek...siler la bertindak kalo mampu nak hadap atok authoritarian tu...kencing tak sudah2...
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:03 PM | Show all posts
diam la lu kominis
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:04 PM | Show all posts
buat buat kelakar pulak dia
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:19 PM | Show all posts
saripdolmat replied at 15-1-2020 03:54 PM
geng sendiri pun tergelak akan kebodohan

sbb dorang mmg nak gamekan ppbm
apa saja dari ppbm.. bekap pun skit2 je sekadar melepaskan batuk

and it looks like umnorian berganding bahu dengan daprian pkrian

Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:33 PM | Show all posts
ronnie tu sure diam kes exco perak ngan kes pampasan kuil USJ , kes abu komunis
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
saripdolmat replied at 15-1-2020 03:54 PM
geng sendiri pun tergelak akan kebodohan

Geng yg tidak sama kem....
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Imej 1080 - 4K je kot yang diterima sbg jelas?
Kalau camtu 480 - 720 pun xjelas la agaknya
Agaknya AG blum tgk kualiti 3gp lg

Oh iols membesar dgn video2 3gp. Terima kasih 3gp
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-1-2020 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
saripdolmat replied at 15-1-2020 03:54 PM
geng sendiri pun tergelak akan kebodohan

kem x sama.  DAP tahu azmin dah masuk kem Atok.  mrk nak buang atok ganti dengan Anwar
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:37 PM | Show all posts
DAP ni attack TDM secara halus tak henti-henti
tgk la isu peralihan kuasa
mereka push buat Mei ni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-1-2020 06:36 PM | Show all posts

klu kem azmin tdk lg memihak kpd Tun M kemungkinan besar cepat sikit berlaku vote of no confidence
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 07:17 PM | Show all posts
PKR dan PPBM kena game

akhirnya DAP juara
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2020 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Mei ni PRU. Jangan harap atok nak bagi anwar jadi pm.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-1-2020 05:19 PM | Show all posts
semoga anwar berjaya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
5.278569s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list