Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
2829
View
72
Reply

[Tempatan] Straw serai GANTI straw plastik di semua kafe hospital

[Copy link]

Author: R2D2    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 15-1-2020 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 15-1-2020 04:01 PM
ada tempat kena pakai straw jgk..klu dlm kete minum coke mcd x blh nak pegang sbb cup dia lembik s ...

Kat penutup cup tu ada opener kecik utk sedut air tanpa guna straw. Betul ke itu keginaannya? I minum pakai lubang tu tanpa buka penutup tu.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 15-1-2020 04:01 PM
ada tempat kena pakai straw jgk..klu dlm kete minum coke mcd x blh nak pegang sbb cup dia lembik s ...

image.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:28 PM From the mobile phone | Show all posts
arasham replied at 15-1-2020 04:07 PM
Kat penutup cup tu ada opener kecik utk sedut air tanpa guna straw. Betul ke itu keginaannya? I mi ...

Sambil drive susah ssikit..lain la ada yg tolong suapkan..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
arasham replied at 15-1-2020 03:20 PM
Minum tak pakai straw tak boleh ke? Pakai straw ni bkn bagus pun. Buat masuk angin je

Tak bersih..
Sy pernah kena dpt cwn ada bekas lipstik..
Erk terus tak jadi minum..
Kedai2 bukannya nak basuh tempat mulut bekas org minum tu elok2..
Diorg rendam je cawan gelas dlm air lepastu bilas. Kotor kot kalau tak pakai straw.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 15-1-2020 04:28 PM
Sambil drive susah ssikit..lain la ada yg tolong suapkan..

Inshaa Allah .. tak lama lagi dptlah jumpa yg nak tlg suapkan... semoga dipermudahkan
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:32 PM | Show all posts
Macam tak sesuai je pengunaan straw serai untuk minuman sebab bukan semua jenis minuman sesuai ada rasa serai
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana gaya nk menyedutnya
Pasal pa lh depa ni dok keluar idea melalut mengarut
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-1-2020 04:38 PM | Show all posts
asal PH kasi idea je
sure kena kecam
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Baguslah. ..boleh membantu penanam serai tambah pendapatan. ..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:46 PM | Show all posts
hawaM replied at 15-1-2020 03:39 PM
Tea live da pakai straw kertas. Tapi tu lah tak leh biar lama sangat dalam air sebab dia kembang dan ...

ya, lembik dah terbuka2 gulungan straw tu, euww...



Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:56 PM | Show all posts
komotthecat replied at 15-1-2020 03:34 PM
beli je la straw besi siap2 standby dlm beg

teringat kisah sorg nenek di UK terjatuh masa minum sambil jalan guna straw besi
mati nenek tu sebab straw tercucuk sampai otak

setiap kali nampak straw besi gua rasa ngeri
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:02 PM | Show all posts
c===8 replied at 15-1-2020 04:56 PM
teringat kisah sorg nenek di UK terjatuh masa minum sambil jalan guna straw besi
mati nenek tu se ...

serius ah wey. pasni nk minum komot kena duduk@stop je

Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 15-1-2020 04:44 PM
Baguslah. ..boleh membantu penanam serai tambah pendapatan. ..

Tak de maknanya noor. Akak ni banyak jugalah tanam serai kat kg nun. Sekali akak balik adalah kadang dkt 10 kg bila di tuai. Tapi bila nak jual hadoilah... sudahnya akak sedekah je kat gang masjid setiap kali tuai. Tak de hati berkata... lagi redha sedekah dari jual rasa tak berbaloi
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
arasham replied at 15-1-2020 05:06 PM
Tak de maknanya noor. Akak ni banyak jugalah tanam serai kat kg nun. Sekali akak balik adalah kada ...

Wah kg mana tu akak. .Selangor ke...boleh noor beli...nk jual kat kedai2 sini...hehe
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by arasham at 15-1-2020 05:23 PM
noor2 replied at 15-1-2020 05:16 PM
Wah kg mana tu akak. .Selangor ke...boleh noor beli...nk jual kat kedai2 sini...hehe


Negori.. banyak akak tanam serai peha ayam. Alhamdulillah menjadi. Serai biasa pun ada. Kalau pi kedai aceh tu tgk depa jual serai halus2 geram je nengok.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
arasham replied at 15-1-2020 05:20 PM
Negori.. banyak akak tanam serai peha ayam. Alhamdulillah menjadi. Serai biasa pun ada. Kalau pi k ...

Wah...negori X jauh pun dari sini..ok ..nanti kita pm. .pm
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
noor2 replied at 15-1-2020 05:23 PM
Wah...negori X jauh pun dari sini..ok ..nanti kita pm. .pm

Ok noor anytime. Nak letak gamba. Tak support katanya...
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Serai buluh tu cemana rupanya
Mmg ada lubang kat tengah ke
Aku google xde plak keluar pic
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 06:01 PM From the mobile phone | Show all posts
shernazz replied at 15-1-2020 03:24 PM
Kalau minum air fanta kaler purple atau merah tu nanti ada misai
Hahahahahahahahah
Iols tgelak b ...

Hahaha.. gila lucu komen uols sahih!
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 06:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Pakai batang keladi xleh ke
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.086178s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list