Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
2612
View
68
Reply

[Tempatan] Kasut, stoking hitam: KPM dapatkan maklum balas sekolah

[Copy link]

Author: R2D2    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 15-1-2020 03:34 PM | Show all posts
Nasib baik ada standby beli kasut putih bnyk ms lelong hari tu..tq kjaan PH..jgn tiba2 nk tukar kaler pink plk eh..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 03:37 PM | Show all posts
Apa yg disibukkan pasal warna kasut lagi. banyak lagi isu lebih penting.


ingatkan hari itu isu warna kasut ini cuma sampingan yang dgembar gembur kerana campurtananga politik. rupanya kerajaan ini memang terlebih prihatin dengan isu2 kecil yang sepatutnya dah selesai. warna kasut da tukar hitam ko nak bangkit berapa banyak kali dah.. kalau isu ni jadi kayu pengukur kpd pencapaian kerajaan ph memang  kelautlah semuanya...
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 03:46 PM | Show all posts
isu kasut lagi penting
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 03:53 PM From the mobile phone | Show all posts
amira_safia replied at 15-1-2020 02:35 PM
Pasal kasut disibukkan, dahlah kasut mahal .....

turunkan harga kasut.  itu lg penting
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 03:56 PM | Show all posts
tak payahlah nak sibuk kaji perkara remeh temeh lagi. banyak lagi masalah lain, tak nak pulak disibukkan.

aiyoo menteri pun.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:07 PM | Show all posts
otak menteri2 ph letak kat lutut dan tapak kaki

pasal tu derang sibuk hal kasut
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:12 PM | Show all posts
bolehkan la pakai kasut bebas asal tutup penuh dan bukan selipar
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:35 PM | Show all posts
aduh laaaa...ni je yg bole dipikirkan oleh kepimpinan PH? ya tuhannnn bodo melantun2

Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Sejak naik sekolah tak pernah lg cuci kasut skola sbb nampak berkilat je
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:57 PM | Show all posts
Boomibulat replied at 15-1-2020 03:34 PM
Nasib baik ada standby beli kasut putih bnyk ms lelong hari tu..tq kjaan PH..jgn tiba2 nk tukar kale ...

masa lelong tu giler2 punya murah harga kan...
di bata kasut putih sampai jatuh RM10 utk 5 pasang pun ada
aku ada beli jg utk anak pg sekolah agama, yg sblm ni harga 40-50 tggl RM7.50

Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Ntah apo2... Smp bilo nak habih ..... Isu kasutttttt x sudah2
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
fish replied at 15-1-2020 04:57 PM
masa lelong tu giler2 punya murah harga kan...
di bata kasut putih sampai jatuh RM10 utk 5 pasang ...

Pasni mesti diorang sorok stok..nana tau tiba2 tukar semula..whoareyuss kasut itam
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:08 PM | Show all posts
ini la jadinya kalau menterinya  dah level  tua nyanyuk.bukan ke kasut hitam hasil  persetujuan dari kabinet jugak?...kepala kabinet  pemangku skrg.walau dulu aku benci betul isu kasut hitam neh..kalau nak tukar balik mmg mangkok hayun sgt
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Pehal tk kaji kasut menteri plak?
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:13 PM | Show all posts
Aduhai.. nak tukar balik ke kasut putih ke..
abis tu kasut hitam yg dah beli ni nak wat apa? wat kasut raya??
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:17 PM | Show all posts
Aquagirl replied at 15-1-2020 05:13 PM
Aduhai.. nak tukar balik ke kasut putih ke..
abis tu kasut hitam yg dah beli ni nak wat apa? wat ka ...

kalau jd tukar pun mesti diorg buat mcm dulu tu
boleh pakai kasut hitam atau putih sampai 2021 cthnya
2022 semua wajib putih balik

Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:18 PM | Show all posts
nak sgt malaysia baru kan....CASH la korang....

Dividen ASB  TH merudum
Saham merudum
Jinjang dan kelly bermaharajalela
keputusan flip-flop
Kes semburit tutup mata......dll
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-1-2020 05:49 PM | Show all posts
janji DSN masuk Sg Buluh
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 07:17 PM | Show all posts
SWORKS27 replied at 15-1-2020 02:42 PM
dah hitam tu hitam je lah...ok je...

setuju..kasut hitam tu dah ok..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak yah lah nk terkejut sgt......

Ni le yg berlaku kat msia dari dulu lg.....bila tukar je menteri atau kerajaan....semua peraturan & perjanjian turut bertukar....sbb tu pelabur lari.....

Contoh yg paling ketara bila PKR pegang selangor.....persekutuan kata lain, kerajaan negeri kata lain....segala kemudahan utk tarik pelabur ddulu terbatal.....

Mampussss.....

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list