Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
528
View
18
Reply

[Tempatan] DAP parti racist, anti-Islam, ejen Kristian

[Copy link]

Author: ikankeringmurah    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-1-2020 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
DAP anti-Islam
https://www.ismaweb.net/2018/05/05/dap-anti-islam-bila-tentang-usaha-perkemas-hukum-islam/

DAP parti perkauman, kata Tun Mahathir pada 2011
https://m.malaysiakini.com/news/162164

DAP ejen Kristian
Baru Bian(kini Menteri), peguam dari PARTI KONGKEK RAKAN yg mewakili empat wanita Muslim yang membuat permohonan murtad di Mahkamah Persekutuan di Kuching, Sarawak baru-baru ini.Inilah petunjuk penting agenda Kristian dibawa oleh pakatan pembangkang ditunjangi DAP dan PARTI KONGKEK RAKAN..tulisannya di media sosial yang menyampaikan mesej Kristian bersifat politik, mengatakan bumi Sarawak akan dikuasai Kristian sedikit demi sedikit.
https://www.mynewshub.tv/utama-sensasi/agenda-kristianisasi-dedah-sikap-sebenar-ph/

DAP ejen Kristianisasi di Malaysia, parti Zionis Kristian - rahsia DAP didedahkan oleh Dr. Zuhdi Marzuki, AJK PAS Pusat, DAP tk berani nk saman PAS?


buku Sang Nila Utama and the Lion of Judah: Dominionism and Christian Zionism in Malaysia, mukasurat 26-34, jelas menyebut keterlibatan Lim Guan Eng, Hannah Yeoh & pemimpin2 DAP yg lain dlm gerakan Kristianisasi di Malaysia
https://www.amazon.com/Sang-Nila-Utama-Lion-Judah/dp/9833302181


https://www.nst.com.my/news/politics/2018/04/355062/hadi-C-dap-party-fights-against-islam

persepsi DAP anti-Melayu & anti-Islam semakin membarah
http://www.harakahdaily.net/index.php/berita/15-tanah-air/4724-mengapa-persepsi-dap-anti-melayu-anti-islam-semakin-membarah

*DAP ejen Israel di Malaysia*
DAP telah menerima US$300juta dr kerajaan Israel, hingga sekarang tiada tindakan saman terhadap tuduhan dr PAS walaupun tuduhan telah dibuat pd Januari 2016
>>bila DAP nak saman PAS?
http://blog.limkitsiang.com/2016/01/02/senior-political-leader-who-lied-about-the-dap-being-offered-rm1-2-billion-in-exchange-for-an-israeli-naval-base-in-port-dickson-will-have-to-pay-the-heavy-price-in-court-for-making-false-and-defama/

http://www.roketkini.com/2016/02/20/dap-50-tahun-ke-mana-harus-kita-mengorak-langkah/
http://www.sinarharian.com.my/mobile/politik/dap-sifatkan-pas-buat-fitnah-isu-terima-dana-israel-1.469873

---------------------------------------------------------------
Senator DAP, Senator Dr. Ariffin S.M Omar berpandangan bahawa tiada apa yang perlu dirisaukan jika Pulau Pinang menjadi Bandar Kristian. Beliau mengatakan demikian ketika menjawab persoalan yang ditimbulkan oleh Senator Tan Sri Dato Seri Dr Ibrahim Abu Shah, yang menimbulkan perbahasan mengenai aktiviti evangelisme dalam negara.

Apa Salahnya Pulau Pinang Jadi bandar Kristian? C Dr Ariffin Omar
Senator lantikan parti DAP, Senator Dr. Ariffin S.M Omar berpandangan bahawa tiada apa yang perlu dirisaukan jika Pulau Pinang menjadi Bandar Kristian.
https://www.malaysia-today.net/2017/06/15/apa-salahnya-pulau-pinang-jadi-bandar-kristian-dr-ariffin-omar/

DAP ialah parti org Cina, kata Zaid Ibrahim(bekas Menteri)
https://www.thestar.com.my/news/nation/2018/04/20/zaid-chinese-party-dap-will-never-win-deep-malay-support/
bekas Menteri, Zaid Ibrahim yg mendakwa DAP ialah parti org Cina


https://m.malaysiakini.com/news/162164
yes, Bersatu is a racist party - Mahathir
2 Disember 2018
https://m.malaysiakini.com/news/454323
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 12:31 PM | Show all posts
Memang ar. Dah lama dap jadi pencacai pihak lain
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 02:03 PM | Show all posts
oo yee ker...tiba tiba muncul kristian pula....hmmm..apa salah nya....kristian ada ajar nak suruh membunuh ker,,,ada dorang hina islam kerrr.....apa salah nya dorang beragama???..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 03:11 PM | Show all posts
korang memang lanc*u la pee esh!!!
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 03:31 PM | Show all posts
Benda dah lama tahu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-1-2020 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
dizekni replied at 15-1-2020 03:31 PM
Benda dah lama tahu

kau dh 30s, 40s
BBNU umur 18-30  majoriti ramai yg tk tau
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 03:42 PM | Show all posts
ikankeringmurah replied at 15-1-2020 03:40 PM
kau dh 30s, 40s
BBNU umur 18-30  majoriti ramai yg tk tau

tu lah
dah macam2 cara bagi tahu

tetap juga bodoh sombong



Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-1-2020 03:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Dong Zong ialah pertubuhan rasis, kata Tun Mahathir.. 13 August 2019
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-1-2020 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
parti rasis DAP  bekap  mempertahankan pertubuhan rasis Dong Zong
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:32 PM | Show all posts
ikankeringmurah replied at 15-1-2020 03:40 PM
kau dh 30s, 40s
BBNU umur 18-30  majoriti ramai yg tk tau

bukan tak tahu..TAK AMBIL TAHU.beza tu.sekarang zaman maklumat hujung jari..

bukan zaman nak cari maklumat kena gi cyber cafe..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-1-2020 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
palmolive replied at 15-1-2020 04:32 PM
bukan tak tahu..TAK AMBIL TAHU.beza tu.sekarang zaman maklumat hujung jari..

bukan zaman nak ca ...

yup tknk amik tahu. pastu mudah kn brainwashed dgn puak2 PH
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-1-2020 05:54 PM From the mobile phone | Show all posts
palmolive replied at 15-1-2020 04:32 PM
bukan tak tahu..TAK AMBIL TAHU.beza tu.sekarang zaman maklumat hujung jari..

bukan zaman nak ca ...

masalahnya maklumat hujung hari semua tu merepek, kelentong je byk
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 07:00 PM | Show all posts
masa KM Penang ahli DAP ,heboh elaun imam bantuan Ramadhan kepada surau masjid naik

Syukur DAP

parti terbaik kepada Malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 09:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Tt dah lama tak ratib Dapig ya dak?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-1-2020 09:51 PM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 15-1-2020 09:44 PM
Tt dah lama tak ratib Dapig ya dak?

DAP ejen Israel di Malaysia
DAP telah menerima US$300juta dr kerajaan Israel, kata pemimpin PAS

tapi hingga sekarang tiada tindakan saman  dari DAP terhadap tuduhan dr PAS walaupun tuduhan telah dibuat pd Januari 2016
>>bila DAP nak saman PAS?
http://blog.limkitsiang.com/2016/01/02/senior-political-leader-who-lied-about-the-dap-being-offered-rm1-2-billion-in-exchange-for-an-israeli-naval-base-in-port-dickson-will-have-to-pay-the-heavy-price-in-court-for-making-false-and-defama/

http://www.roketkini.com/2016/02/20/dap-50-tahun-ke-mana-harus-kita-mengorak-langkah/
http://www.sinarharian.com.my/mobile/politik/dap-sifatkan-pas-buat-fitnah-isu-terima-dana-israel-1.469873
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 10:07 PM From the mobile phone | Show all posts
ikankeringmurah replied at 15-1-2020 09:51 PM
DAP ejen Israel di Malaysia
DAP telah menerima US$300juta dr kerajaan Israel, kata pemimpin PAS
...

Dan Najib pulak bagi dana kat Apco, company xionis  Israhell
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 10:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa macam menghina kristian je TT
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 11:48 PM | Show all posts
Edited by zjen at 15-1-2020 11:56 PM

org UMNO toksa pura-pura

naper tak hapuskan DAP bersama komunis  ....  pasal ....  tanpa DAP dah lama UMNO jatuh ...  makin DAP bising kat hak org Melayu,  org Melayu makin ramai undi UMNO

so naper Cina dan Melayu bermusuh ...  pasal kerjasama UMNO dan DAP utk dpt undi bangsa dan agama sendiri

dan UMNO juga ajar DAP jgn bagitau Cina korang ejen omputih berugama kristian

mebi uols heran naper sebelum PRU 14 iols sakan sapot DAP...  nope ..  iols cuma sapot tukar kerajaan setiap penggal,  bkn sapot parti mana

kalu parti asik berkuasa ... camner rakyat biasa ada chan bertanding dlm PRU atas tiket calon bebas

lagipon sebelum PH jadi kerajaan,   org Cina terlalu 'taksub'  kat DAP ada kemampuan yg tinggi ...  biar la DAP naik sesekali biar Cina merasa ... sbb semua rakyat masih tak penah rasa tukar kerajaan,   apa salah nye biar rasa sesekali,    iols langsung tak menyesal undi PH,  tapi tak bermaksud iols sapot PH atau BN

kang peluang yg terbaik weols mula sebar kat Cina dan India bahawa DAP tu parti Kristian,   sbb dah ramai Cina India mula look down DAP akan amik mesej ni bagitau kat bangsa deols DAP tu Kristian,  so now timing yg terbaik, ....  tapi ....  nampak sakan ada macai UMNO  kat atas  yg nak bekap Kristian DAP
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-1-2020 12:03 AM From the mobile phone | Show all posts
clarizsa replied at 15-1-2020 10:11 PM
Kenapa macam menghina kristian je TT

hina? tk hina pun

cuma nak ckp DAP memang parti perkauman(Tun Mahathir yg ckp) & parti penyebar agama Kristian kt Malaysia.. tu fakta
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.132991s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list