Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1302
View
40
Reply

"Jangan Main-main Dengan Ketakutan Dia" - Prank Kawan Takut Kucing Tak Lawak Ya!

[Copy link]

Author: natrahn       Show all posts   Read mode

Post time 15-1-2020 02:49 PM | Show all posts
memang rasa nak lempang jenis kawan2 yang suka prank2 ni, tak kisahla pasal apapun..sebab nampak ngok sangat..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-1-2020 02:49 PM | Show all posts
puanbintang replied at 15-1-2020 02:49 PM
memang rasa nak lempang jenis kawan2 yang suka prank2 ni, tak kisahla pasal apapun..sebab nampak ngo ...

kan..melampau prank2 ni semua...

saya pun tak suka especially sejenis orang yang suka sakat budak-budak sampai menangis
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 02:51 PM | Show all posts
natrahn replied at 15-1-2020 02:49 PM
kan..melampau prank2 ni semua...

saya pun tak suka especially sejenis orang yang suka sakat bu ...

betul2..setuju jugak dengan u
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 02:59 PM | Show all posts
www.thecuci.com  tak dinafikan kucing memang comel tapi untuk yang takut kucing ni memang tak boleh bawa bincang .
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 03:51 PM | Show all posts
Kurex replied at 15-1-2020 12:28 PM
aku tak takut kucing..
tapi aku takut lipas terbang

seb baik kt rumh komot byk lipas hunter

Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:25 PM | Show all posts
komotthecat replied at 15-1-2020 03:51 PM
seb baik kt rumh komot byk lipas hunter

samalah.. nasib baik ada lipas hunter.. kalau tak sebelum ni, selalu jugak la jadi orang kena karen bila ada lipas terbang
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:47 PM | Show all posts
Kurex replied at 15-1-2020 04:25 PM
samalah.. nasib baik ada lipas hunter.. kalau tak sebelum ni, selalu jugak la jadi orang kena kare ...

jimat duit xyah beli ridsect


Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 05:04 PM | Show all posts
Kalu dah itu yang dia takutkan lebih baik bantu dia jauhkan kucing yang cuba mendekatinya
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 06:22 PM | Show all posts
Kurex replied at 15-1-2020 12:28 PM
aku tak takut kucing..
tapi aku takut lipas terbang

burung twitter kau suka kan..?
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
I takut cicak, tikus, kucing.. Tapi kalau ular or lipas or cacing selamba je i pegang.

Pernah masa kat U dulu tengah dating kat foodcourt tetiba ada kucing naik kat sebelah kerusi i and otomatik i jerit and terlompat sampai tumpah air. Jantan tu buat muka annoyed siap suruh i jangan over sangat. Terus i ambil beg blah, dalam lrt nangis2 mesej dia mintak putus hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 15-1-2020 06:22 PM
burung twitter kau suka kan..?

burung zul ripin suka la
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 09:01 PM From the mobile phone | Show all posts
bemyself replied at 15-1-2020 01:50 PM
Btol..same goes to me..aku manusia yg takot sngat kucing...bila ada kat kdai makan mmg aku la yg a ...

I dh boleh pgg tp kalau terpegang perut, terus gerun
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex: aku tak takut kucing.. tapi aku takut lipas terbang

Hahaha sama la mcm suami i.. dia kalau halau lipas menjerit2 satu rumah.. tapi tetap dia buat la.. i tukang gelak je la
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 10:48 AM From the mobile phone | Show all posts
I takut SEMUA binatang kecuali nyamuk, semut, lalat je.. kl kt kedai mkn kucing gesel kt kaki mmg terangkat@bergegar meja i terperanjat.. pastu laki i mesti kene marah sbb i salahkan dia x alert ada kucing tapi dari dulu smpi skrg kucing mmg suka duduk bwh kerusi i.. apooooo..cuma skrg i dh boleh kontrol asalkan jgn gesel, jgn panjat kerusi..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Akk bukan takut tp geli, terutamanya ank2 kucing.. Tp kt umh ni bnyk kucing, skrang ni ada 10 ekor.. Akk bg mkn je.. .. Sebab ank2 n suami suka kucing, syaratnya akk xbg masuk kt umh..
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
org takut kucing ni dia nmpak kucing ni mcm rimau .hahaha.bukan saja2 buat
kena fhm la
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
mcm aku aku takut bnda yg byk n bergerak lmbat ..cth cacing,pacat,ulat smpah ke...
mmg aku seram sejuk rase nk demam bila nmpak..lalu dekat pun aku xleh
dulu ade ulat bulan dlm bilik air...aku sanggup x masuk smpai mak aku buang..
tp klau tgk lipas ke katak ke aku xrase ape...siap boleh terbalikkan lagi ngan tgn klau lipas tu twrbalik kaki dok atas tu...suruh dia lari jauh2
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 02:21 PM | Show all posts
kesianya. saya ada kawan takut kucing
pernah sekali kat kedai makan
kucing melompat atas riba, dia tertolak meja smpai terbalik

Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 15-1-2020 12:28 PM
aku tak takut kucing..
tapi aku takut lipas terbang

Ko bukan ada bela kucing ke???aq dulu waktu kecik takut ngan ngan lipas tu skrg ni dh x takut dah,abis sumenya jadi mainan kucing,dari lipas,cicak tikus sumenya pon aq kena buang lepas dyorg puas main...kesian pulak kat dyorg jadi mangsa kucing2 aq
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2020 02:24 PM | Show all posts
zuuu replied at 20-1-2020 02:11 PM
Ko bukan ada bela kucing ke???aq dulu waktu kecik takut ngan ngan lipas tu skrg ni dh x takut dah, ...

memang ada pun.. sebelum bela, lipas dari tingkat atas selalu masuk rumah aku.. biasalah, anak dara atas ni pengotor sikit, sebab tu bilik air dorang selalu tersumbat, buang kondom campak bawah je..

lepas bela kucing, kurang dah cicak dgn lipas dekat rumah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.106314s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list