Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
2024
View
33
Reply

Lelaki Tanggung Ereksi 3 Hari, Padah Ambil Ubat Perangsang Biak Lembu

[Copy link]

Author: CARI-MAMS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-1-2020 02:48 PM | Show all posts |Read mode
"Aduhai, dah kenapa ambil ubat untuk lembu?"


Seorang lelaki dilaporkan terpaksa dibawa ke hospital kerana mengambil produk perangsang seks yang digunakan untuk membiak lembu.


Memetik laporan Mirror UK, disebabkan mengambil ubat tersebut lelaki ini terpaksa mengalami ereksi selama tiga hari.


Difahamkan, lelaki yang tidak diketahui nama dan usianya, mengambil ubat itu selepas merancang melakukan hubungan intim dengan seorang wanita berusia 30 tahun.


Kredit foto: CEN




Kejadian di Mexico itu dilaporkan menyebabkan lelaki itu terpaksa menjalani pembedahan di Hospital Pakar 270 di Reynosa di Mexico.


Doktor yang merawatnya berkata kepada akhbar La Republica,


"Dia mengambil produk perangsang seks yang digunakan penternak untuk membiakkan lembu bagi tujuan inseminasi."


Malah, mangsa sebelum itu sanggup berjalan jauh ke timur Mexico bagi mendapatkan ubat perangsang itu.


Buat masa ini masih belum ada perkembangan lanjut tentang keadaan mangsa. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 02:53 PM | Show all posts
kalau dpt jual kt msia, laku kerasssssss............
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:01 PM | Show all posts
Euwww??!... mati pucuk ke sampai sangap sangat makan ubat lembu semata nak beromen... mengelembu betol lah !
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:05 PM | Show all posts
hahahahahahahahahahahhaahahhaha gila miang sgt sgt!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:06 PM | Show all posts
jalani pembedahan kasi potong urat ke hape??bangangnye makan ubat lembu..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:12 PM | Show all posts
Orang yang berfikiran macam lembu je suka cuba ubatan yang khusus untuk lembu
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Maybe sebab viagra doesn't work for him
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
@Themilo boleh kurangkan ereksi tu.. kan uols???
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:43 PM | Show all posts
ha ha h sian sgt... len kali mkn tupai jantan dah
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Tanya sikit (ala-ala nick Tanyasikit forum cari) ,  mana nak beli ubat ni ya?
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:53 PM From the mobile phone | Show all posts
OmJualGas replied at 14-1-2020 03:43 PM
Tanya sikit (ala-ala nick Tanyasikit forum cari) ,  mana nak beli ubat ni ya?

om boleh tanya jabatan haiwan..
om dah taknak jual gas dah ke?
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Lps operate maka dah tak berguna apa apa? Nayaaa
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:55 PM | Show all posts
chicozinn replied at 14-1-2020 03:06 PM
jalani pembedahan kasi potong urat ke hape??bangangnye makan ubat lembu..

buat bypass rangsang dari 2b ke 1 inch
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 04:29 PM | Show all posts
Normal ereksi berapa lama boleh tahan?
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 04:42 PM | Show all posts
nasib badan la.. tu jela last ereksi yang dia dapat..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 08:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Giler. Mati pucuk ke sampai tkut brg x naik?
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 09:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Menegang je ke..sakit ke apa
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 09:21 PM | Show all posts
so harapan tinggal harapan lah ya..lol:
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 09:33 PM | Show all posts
klu biar je apa jadi? xpun langgan la 30 org pmpuan ke...hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 09:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada je idea.. Kegunaan utk binatang pon sanggup try..
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.107222s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list