Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123
Return to list New
3128
View
40
Reply

[Tempatan] Syed Saddiq bash parti sendiri?

[Copy link]

Author: tobby    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 15-1-2020 01:07 PM | Show all posts
DARSITA replied at 15-1-2020 10:27 AM
Betul jugak .. ketuanan kehulu ketuanan ke hilir ... siap demo pakai tanjak songket sekali melayu ju ...

Habis tu apa tindakan Menteri...nak ajak yang pakai tanjak berdemo,pengedar, penghisap dadah duduk sebantal, serumah dengan menteri ke, nak salahkan presiden Jokowi ke tak ambil tindakan...atau salah presiden singapura...
Nak kata menteri semua bodoh ada juga yang cerdik....nak hapuskan POKOK  matikanlah akarnya...
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 10:42 AM | Show all posts
razman_el replied at 14-1-2020 09:07 PM
Habis tu apa tindakan Menteri...nak ajak yang pakai tanjak berdemo,pengedar, penghisap dadah duduk ...


Dari dulu dah govt sediakan pusat pemulihan tapi masih jugak bangsa ketuanan menduduki tangga pertama. Peragut perogol ditangkap masuk lokap pun berlambak yang buat lagi dan lagi .. tu haruan makan anak pun sama orang ketuanan jugak kan?



Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 11:59 AM | Show all posts
Edited by razman_el at 16-1-2020 12:09 PM
DARSITA replied at 16-1-2020 10:42 AM
Dari dulu dah govt sediakan pusat pemulihan tapi masih jugak bangsa ketuanan menduduki tangga pe ...

  Setakat pusat pemulihan, ingat boleh selesai masalah ker...terus penagih jadi sesuci embun pagi bila masuk pusat pemulihan...ko pasti ke dalam tu takde tongkang....Dengan sindir orang ketuananlah paling juara dalam segala hal negetif..., boleh selesai masalah ke...,dah tentulah juara...yang paling ramai dimalaysia ni cina ke?...tak perlu nak sindir-sindir , ambil tindakan yang berkesan....
Dalam sistem pentadbiran pun dah rosak,...rasuah, tidak amanah menjalankan tugas...macamana sistem nak berjalan dengan elok dan telus....

Sama jugak rokok,...tak nak bagi orng hisap rokok..., tapi masih jual rokok...dalam rokok ada nirkotin...bukan senang2 boleh berhenti rokok...selagi ada jual...selagi tu ada permintaan...dapat 2 sumber kewangan..denda dapat duit, cukai dapat duit...kilang pun untung berlipat ganda sebab harga rokok mahal...

Dah kalau betul tak nak ada dadah hapuskanlah tokang2 dadah tu...hatta ada satu tiub dadah pun bagi hukuman berat,
buat hukuman tegas tak perlu nak dengar suara-suara sumbang acah-acah kebebasan bersuara.Ni Hukuman mati tak nak buat...acah-acah perikemanusian,,...walhal sebab 1 orang tokang dadahlah menyebabkan penuh satu pusat serenti...

Kan bagus, buat pasukan rahsia menyiasat berkaitan intergriti anggota tu sendiri....ada rasuah tangkap...,

Kalaulah ISA digunakan dengan betul tanpa ada unsur2 politik....dah lama..,macam-macam masalah dapat di atasi...
Pokok pangkal HATI-iman masing-masing dah rosak...dah rosak pergi la repair..



Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 01:35 AM | Show all posts
razman_el replied at 15-1-2020 07:59 PM
Setakat pusat pemulihan, ingat boleh selesai masalah ker...terus penagih jadi sesuci embun pagi  ...



Dah tu kenapa nak salahkan menteri? lol!


Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2020 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
saripdolmat replied at 14-1-2020 10:28 AM
kaedah Adun ni mengencing ikut style mahathir:

Berita tengah hari : "Saya berada dirumah sepanjan ...

ini menunjukkan yg YB tu dok lalok lg... tu pasal statement berlainan...

dah ilang lalok, kuar statement serbuk putih tu creamer...

heheh

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list