Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
3010
View
40
Reply

[Tempatan] Syed Saddiq bash parti sendiri?

[Copy link]

Author: tobby       Show all posts   Read mode

Post time 14-1-2020 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Ketuanan tu..termasuk gak si kitul dan Buang yg sanggup bersama 'MEREKA'....SENDIRI MAU INGAT..TUAN SEGARAGA.....
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 02:32 PM | Show all posts
padan muka kau saddiq. nk bela sgt penagih kan. peluang kedua konon. ahli sdri pn kaki dadah. psl dadah tu la yg memburukkan nama kau n parti kau skrg. aku mmg rengsa dgn org yg bekap penagih dadah ni. senang2 je dapat dadah pas tu khayal pas tu bunuh org. si penagih last2 masuk penjara kejap pas tu lepas gitu je
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:12 PM | Show all posts
Edited by Meiizu at 14-1-2020 03:26 PM

ni pehal menteri melayu sekor sekor burukkan bangsa nihhh...ehhh syed ni bukan keturunan melayu kann...ke keturunan yindia lahir hari jumaat??????kalau arab pun ada aku kesahhhh!!
cainis yennna tu lagi buruk  pun  menteri diorang takde klaurkan kenyataan "bangsa kami  itu ini xxxx "
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
pokaibanktokyo replied at 14-1-2020 01:14 PM
Agaknya boss jepun engko gigih belajar mandarin sebab senang nak bagi arahan bila bersama ayam chi ...

boss jepun aku belajar bahasa melayu la..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 14-1-2020 04:00 PM | Show all posts
ahli ppbm sendiri pun kaki dadah.  
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 14-1-2020 11:51 AM
Tak payah bangsat sangat mai ketuanan la Saddiq.. Perangai angpa yg kamjad.

bangsat yg jaga atok sampai mati.....level berapa bangsatnya?

kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
stingerpoll3 replied at 14-1-2020 04:03 PM
bangsat yg jaga atok sampai mati.....level berapa bangsatnya?

kahkahkah

Lagi Bagus dari anjing gila yg menyalak sana sini cari pasal dgn forumer lain.

Spesis anjing liar mcm ang mmg patut dihapuskan dari cari.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 08:10 PM | Show all posts
anak kulinari main dadah, org kuat ppbm main dadah. kesimpulannya dadah wajib dikenakan SST
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Ekonomi gelap ni.. kerajaan kena cari cara nak cukaikan penggunaan dadah..

Percaya atau tidak,  dunia ni ada 2 jenis ekonomi; black & white economy.

Black ekonomi- pemerdagangan manusia i.e. zahid komedi
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 08:31 PM | Show all posts
hahahaha...ada ura2 kata...yg tertangkap 17 orang..16 positip...sorang negatip...
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 08:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 14-1-2020 03:21 PM
boss jepun aku belajar bahasa melayu la..

Menula bc komen ko, aku pun faham mcm forumer tu, tp bila baca lagi dan lagi dan lagi, baru faham yg bos ko pelik dgn pangai sepet
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2020 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Koyak tisu menteriii baca komen2 korang, moga cepat sembuh tissyu yittieuw
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 04:36 AM From the mobile phone | Show all posts
baru perasan ke ahli2 dia haprak2 belaka
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 10:03 AM | Show all posts
amek statistic mana ni saddick. prove boleh? bagi citation statistic hang tu.. mcm tak lojik. lagi satu, geng liberal ampa yang kalut mansuhkan hukuman mati.. banyak la tokan dadah terlepas..  amek dadah melayu, supplier byk ja cina, tapi  terlepas gak..  banteras takat small fish ja.. mmg bodo la ang ni.. dah la aku dok panas ngan bos cina ni.. semua perangai seropa palat, menteri melayu lak main petik statistic bodoh.. ni bukan zaman debate lagi saddick oiii... bagi la statistic yang merangkum semua
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 10:27 AM | Show all posts
Betul jugak .. ketuanan kehulu ketuanan ke hilir ... siap demo pakai tanjak songket sekali melayu jugak top jadi penagih, perogol, peragut.

Kang bangsa lain sindir mula lah rasa terhina. Tu belum lagi Tun M yang sindir.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 11:41 AM | Show all posts
Kurex replied at 14-1-2020 12:59 PM
ye.. bangsa tu la yg paling oemalas.. tadi aku kena marah dengan bangsa yg tu sebab kata aku buat  ...

ko kena stamp date setiap kali hantar dokumen..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2020 01:07 PM | Show all posts
DARSITA replied at 15-1-2020 10:27 AM
Betul jugak .. ketuanan kehulu ketuanan ke hilir ... siap demo pakai tanjak songket sekali melayu ju ...

Habis tu apa tindakan Menteri...nak ajak yang pakai tanjak berdemo,pengedar, penghisap dadah duduk sebantal, serumah dengan menteri ke, nak salahkan presiden Jokowi ke tak ambil tindakan...atau salah presiden singapura...
Nak kata menteri semua bodoh ada juga yang cerdik....nak hapuskan POKOK  matikanlah akarnya...
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 10:42 AM | Show all posts
razman_el replied at 14-1-2020 09:07 PM
Habis tu apa tindakan Menteri...nak ajak yang pakai tanjak berdemo,pengedar, penghisap dadah duduk ...


Dari dulu dah govt sediakan pusat pemulihan tapi masih jugak bangsa ketuanan menduduki tangga pertama. Peragut perogol ditangkap masuk lokap pun berlambak yang buat lagi dan lagi .. tu haruan makan anak pun sama orang ketuanan jugak kan?



Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2020 11:59 AM | Show all posts
Edited by razman_el at 16-1-2020 12:09 PM
DARSITA replied at 16-1-2020 10:42 AM
Dari dulu dah govt sediakan pusat pemulihan tapi masih jugak bangsa ketuanan menduduki tangga pe ...

  Setakat pusat pemulihan, ingat boleh selesai masalah ker...terus penagih jadi sesuci embun pagi bila masuk pusat pemulihan...ko pasti ke dalam tu takde tongkang....Dengan sindir orang ketuananlah paling juara dalam segala hal negetif..., boleh selesai masalah ke...,dah tentulah juara...yang paling ramai dimalaysia ni cina ke?...tak perlu nak sindir-sindir , ambil tindakan yang berkesan....
Dalam sistem pentadbiran pun dah rosak,...rasuah, tidak amanah menjalankan tugas...macamana sistem nak berjalan dengan elok dan telus....

Sama jugak rokok,...tak nak bagi orng hisap rokok..., tapi masih jual rokok...dalam rokok ada nirkotin...bukan senang2 boleh berhenti rokok...selagi ada jual...selagi tu ada permintaan...dapat 2 sumber kewangan..denda dapat duit, cukai dapat duit...kilang pun untung berlipat ganda sebab harga rokok mahal...

Dah kalau betul tak nak ada dadah hapuskanlah tokang2 dadah tu...hatta ada satu tiub dadah pun bagi hukuman berat,
buat hukuman tegas tak perlu nak dengar suara-suara sumbang acah-acah kebebasan bersuara.Ni Hukuman mati tak nak buat...acah-acah perikemanusian,,...walhal sebab 1 orang tokang dadahlah menyebabkan penuh satu pusat serenti...

Kan bagus, buat pasukan rahsia menyiasat berkaitan intergriti anggota tu sendiri....ada rasuah tangkap...,

Kalaulah ISA digunakan dengan betul tanpa ada unsur2 politik....dah lama..,macam-macam masalah dapat di atasi...
Pokok pangkal HATI-iman masing-masing dah rosak...dah rosak pergi la repair..



Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2020 01:35 AM | Show all posts
razman_el replied at 15-1-2020 07:59 PM
Setakat pusat pemulihan, ingat boleh selesai masalah ker...terus penagih jadi sesuci embun pagi  ...



Dah tu kenapa nak salahkan menteri? lol!


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
1.550051s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list