Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
14799
View
170
Reply

Jaclyn Victor bercerai

[Copy link]

Author: Boomibulat       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-1-2020 03:53 PM | Show all posts |Read mode
Jac, Shawn Rivera bercerai

Oleh Farihad Shalla Mahnud
farihad@bh.com.my

KUALA LUMPUR: Selepas lima tahun mendirikan rumah tangga, penyanyi, Jaclyn Victor, 41, bercerai dengan vokalis kumpulan R&B antarabangsa, AZ Yet, Shawn Rivera.

Berita sedih itu diumumkan sendiri oleh Shawn, 48, menerusi perkongsian di laman Facebook miliknya, sebentar tadi.

Tidak berhasrat untuk mendedahkan punca perceraian dengan penyanyi yang terkenal dengan lagu Gemilang itu, Shawn sebaliknya berkata, biarlah mereka sahaja tahu apa sebenarnya berlaku.

"Sebagai selebriti, tidak dinafikan kami terdedah dengan pelbagai tanggapan masyarakat dan menjadi amalan manusia untuk menilai, menuding jari dan mengkritik orang lain tanpa mengetahui kedudukan sebenar.

"Justeru, tidak perlu untuk kami membuka pekung di dada atau memburukkan antara satu sama lain kerana kesannya nanti menimpa anak kami yang tidak berdosa," tulisnya.

Menurut artis berasal dari Pennsylvania, Amerika Syarikat itu lagi, bukan mudah bagi mereka berdua membuat keputusan untuk berpisah.

"Kami sudah cuba sedaya upaya untuk menyelamatkan perkahwinan, namun hakikat tinggal berjauhan dalam tempoh cukup lama membuatkan masing-masing agak sukar untuk menyesuaikan diri dengan situasi berbeza ini.

"Walaupun berpisah, kami takkan sekali-kali mengabaikan tanggungjawab sebagai ibu dan bapa. Kami akan kekal komited memberikan yang terbaik buat kedua-dua anak kami supaya mereka menjadi insan berguna apabila dewasa kelak.

Apapun yang berlaku antara saya dan Jac (Jaclyn), saya tetap menyayangi mereka. Melihat senyuman mereka, terubat segala rasa sedih dan patah hati yang saya lalui ketika ini," ujarnya.

Penyanyi berkenaan turut memohon semua pihak supaya menghormati situasi mereka ketika ini dan meminta agar masing-masing tidak diganggu.

Pasangan selebriti itu berkahwin di sebuah gereja bersejarah di Philadelphia pada 19 Julai 2014.

Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan sepasang cahaya mata, Jonah Joshiah Rivera, 5, dan Molly Marguerite Rivera, 3.







Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg susah sebenarnya bila pjj ni
Kena masing2 betul2 kuat
Yg menghadapinya je yg paham
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Oh 2 dah anak jac rupanya. Takziah
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Siannya...jac ni kat mesia job banyak....laki plak kat us nun....mmg payah ler...

Jac, siler file child support kaw2....kat us nun kalo fail child support masuk lokap.... kat mesia jek ex laki bole kawin lagu gilang gemilang tapi duit anak x penah bagi
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada bayang kekacakan pd anak sulung dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:12 PM | Show all posts
comel anak2 dia
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Takziah jac.. Mungkin perbezaan budaya pun main peranan

Kesian anak2 comel sheols kecik2 Mak ayah dah bercerai..
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik anak2 Jacq..
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Why..............suka dgn couple ni....
Dah 2 rupanya anak dia....ingat sorang je....
Dia dgn misha je kan artis yg lepas 1 week bersalin terus perform lagu tinggi....
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo jac tuh kaum meleis, mesti makbapak jac dah bising2 soh heshe berenti je nyanyi kat mesia nih pi je lah ikut hasbebi dok Amerika sana haaa
Voley heshe tayang2 kehidupan sebagai rakyat US kat ig
Mesti ramai peminat kagum
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Takziah. Moga boleh terus bersahabat baik demi anak2.

Anak buah kawan akak (boy), baru tahun ni masuk pra sekolah. Sangat manja dengan cikgu lelaki pra sekolah tu, selalu minta dukung. Know why? Bapak hanjeng dia tak pernah wujud dalam hidup dia.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:23 PM | Show all posts
dua_chzy replied at 11-1-2020 04:19 PM
Takziah. Moga boleh terus bersahabat baik demi anak2.

Anak buah kawan akak (boy), baru tahun ni m ...

Chazey , ni ikhlas aku nak beritahu ko .Entah ko sedar ke tidak ,tidak tahu lah aku.

Mulut ko Chazey persis mulut-mulut puaka celaka .

Aku terserempak dgn komen-komen ko ,sungguh-sungguh celaka  lahanat mulut ko Chazey.

Aku merasakan ko ibu tunggal yang sikap protective ko sgtlah tinggi.

Ko mampu bunuh jiwa jantan yg cuba memperlekehkan ko.

Org mcm ko sesuai dgn jantan mulut celaka mcm Donald Trump.Cthnya saja.



Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:26 PM | Show all posts
HannahMontana replied at 11-1-2020 04:23 PM
Chazey , ni ikhlas aku nak beritahu ko .Entah ko sedar ke tidak ,tidak tahu lah aku.

Mulut ko C ...

caya la kak senahhh
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
HannahMontana replied at 11-1-2020 04:23 PM
Chazey , ni ikhlas aku nak beritahu ko .Entah ko sedar ke tidak ,tidak tahu lah aku.

Mulut ko C ...

Bongok ko Hannah, hahahaha!
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:34 PM | Show all posts
aduhai kenapa
anak sulung dia sebaya anak sulung aku
harap dia kuat
aku tak terbayang  nak jaga anak tgh lasak gitu tanpa suami
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:42 PM | Show all posts
timah03 replied at 11-1-2020 04:14 PM
Why..............suka dgn couple ni....
Dah 2 rupanya anak dia....ingat sorang je....
Dia d ...

dugaan pjj....
masa sukan ke event apa ntah kt bukit jalil, dia perform utk pembukaan, iols baca dia baru je brape hari beranak anak kedua da trus ada job....ntah bila pregnant tau2 da beranak...



Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:43 PM | Show all posts
dua_chzy replied at 11-1-2020 04:32 PM
Bongok ko Hannah, hahahaha!

Aku puji ko ,ko bongok kan aku Chazey.

Lahanat ko Chazey !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
HannahMontana replied at 11-1-2020 04:43 PM
Aku puji ko ,ko bongok kan aku Chazey.

Lahanat ko Chazey !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ye la, hahahahaha! Hapo taip gituh, choih!
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:50 PM | Show all posts
takziah. ai baru tahu laki Jaclyn ahli Az Yet. lagu dia org ni la ai paling suka



(ex) hubby beliyaw yg paling kendu dlm kump. tuh kot.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2020 04:59 PM | Show all posts
Aku xberminat dgn perkahwinan PJJ ni.

Tak menguntungkan kita sebagai isteri jika berkahwin  sebegini.

Aku xde kesabaran menanti atau menunggu.

Aku xsuka besarkan anak-anak sendirian berhad sebegini,;ebih baik aku buka syarikat dan bebas merdeka daripada PJJ sedangkan suami  kesayangan ko boleh saja balun ,2,3,4  jauh dari pengetahuan ko atau dia beritahu ko dan ko mati makan hati dan dia happy happy saja.

Aku mudah buruk sangka dgn perkahwinan PJJ.

Aku boleh cintakan lelaki tetapi aku tidak suka  perkahwinan dan rasa cinta aku menjadikan aku tongong.

Perkahwinan PJJ ini adalah kecelakaan besar utk si isteri.

Sudahlah diri di akad ,berjanji dalam perkahwinan yang megikat dan ko tidak merdeka diri.

Kini si suami yg sepatutnya menjaga keselamatan ko berada jauh dan ko jagalah diri ko sendiri dan hanya menjadi telaga yang menadah air dikala laki ko datang melawat ko  bilamasa dia boleh pulang ke pangkuan ko.

Bukan semua lelaki berkahwin jahat tetapi bila jauh dari isteri mrk akan termakan kata-kata lelaki xsalah poligami.

Aku xsuka diseksa .Jika aku terasa seperti diseksa ,aku akan pastikan ko berada dineraka ciptaan aku sendiri. Aku mesti sentiasa tersenyum. Sebab aku bukan nak bunuh ko dalam keadaan marah.

Demikianlah ,sedikit pandangan Diknah terhadap perkahwinan PJJ.

Masih ada yang nak mengorat Diknah??????????
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.114641s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list