Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7050
View
114
Reply

Berlinang Air Mata, Air Hidung Isteri Bila Dengar Nik Farhan Beri Ceramah Agama

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-1-2020 12:14 PM | Show all posts |Read mode
Masih dalam fasa berbulan madu kata orang, isteri Nik Farhan meluahkan syukur dengan kehadiran suami dalam hidupnya.




  



Dalam posting Instagramnya, Noorainul Naqim atau dikenali sebagai Dr Erin berasa tenang dan seronok semasa suaminya menyampaikan ceramah agama.


Setiap kali dengar ceramah, mesti akan timbul perasaan sebak kerana kata-kata Nik Farhan yang menusuk kalbu.



Kredit foto: IG




"Setiap kali dengar ceramah Ustaz Farhan mesti berlinang air mata, air hidung semua," tulisnya.


Tak cukup dengan itu Erin juga berterima kasih kepada suami kerana sentiasa memberikan ilmu agama dan duniawi kepadanya.




Kredit foto: IG



"Bila menuntut ilmu akhirat ni buat diri rasa sangat hina, sangat bodoh dan lebih mensyukuri setiap nikmat dan ujian yang diberi."


Untunglah sebab bersuamikan seorang ustaz, apa-apa kemusykilan boleh terus bertanya kan? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
keymarkkkkkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Pundekkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Semburan air megghalau suweyyy....


Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:24 PM | Show all posts
air pu*i berlinang skali tak?......jijik
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:24 PM | Show all posts
Suweeyyyyyyy
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Rampas laki org tak berlinang pulak air mata kau
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:29 PM | Show all posts
Lahanat mana yang bukak benang pasal mangkuk 2 ekor ni???
Ohhhhhhh si sepol rupanya, no wonder la
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:30 PM | Show all posts
ada juga yg hadap pnggil dia bt ceramah2...
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:37 PM | Show all posts
tuberoses replied at 8-1-2020 12:24 PM
air pu*i berlinang skali tak?......jijik

Baru aku nak tanya......air kek bawwah tak berlinang sama ke???
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:37 PM | Show all posts
hahaha...penuh kecaman benang nih..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
BABI.........
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:38 PM | Show all posts
kimk betul la w ekoq ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:39 PM | Show all posts
ERGHHH sapa la amek jadik penceramah..nie loser punya orang
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:39 PM | Show all posts
SI-YELLLLLLLLL LAHHH KAU BETINAHHHH
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
auza_chiyoko replied at 8-1-2020 12:30 PM
ada juga yg hadap pnggil dia bt ceramah2...

Hrmmmm.. Euwwwww... ilusi sgtt
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Korang dah tolong carutkan dahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
..kalau itulah jodoh yg terbaik..semoga dipermudahkan.rahsia allah.cuma jgn abaikan ank2 dgn bekas isteri .mngkn ni pengajaran bg semua..malah ujian ni bg farhan juga dn kita yg melihatnya.aku dulu mcm naik hangin ja dgr..tp.lelama aku doakan lah yg baik2..semuanya tuhan yg izinkan..kalau x..xkan jadi..jd farhan..ko jgn jd dayus lg..mngkn masa tu tuhan duga ko..mmg ko jahanam..tp kalau lps ko jahanam ko bangkit..mana tahu ko yg masuk syurga dari aku ni..makanya..all the best..utk semuanya..mngkn ni yg terbaik utk kowang
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
MisXoXo replied at 8-1-2020 12:46 PM
..kalau itulah jodoh yg terbaik..semoga dipermudahkan.rahsia allah.cuma jgn abaikan ank2 dgn bekas i ...

Terbaik doa chuol zis

Agak2 Dr.Holipstick ni kalau biz jatuh tertiarap dimana laki dia agaknya. Baggage ada lapan. Sekelip mata agen 1819 kena sapot semua
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2020 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
ayaq hidung??? hang boleh senonoh sikit tak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.108308s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list