Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
11558
View
166
Reply

Kongsi Gambar Hantar Anak Ke Sekolah, Aeril Zafrel Terkilan Anak Dihina Macam Pengemis!

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-1-2020 02:36 PM | Show all posts |Read mode
Niat pasangan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal berkongsi hari pertama persekolahan tahun 2020 bagaikan tidak mendapat sambutan ramai.




Kredit foto: IG




Tindakan Aeril berkongsi gambar menghantar anak mereka iaitu Ahmad Fakharuddin Attar dan Hayla Maghfiratul Adzkiyaa ke sebuah sekolah swasta mendapat kecaman ramai.




  



Entah apa yang didengkikan sangat dengan pasangan itu hingga ramai yang meninggalkan komen negatif terhadap mereka terutama penampilan Attar yang berambut panjang.


Lantaran itu, Aeril memuat naik beberapa paparan skrin komen negatif berkenaan di laman Twitternya.




Kredit foto: Twitter



Kredit foto: Twitter




Jelas Aeril kecewa apabila rambut anaknya yang dipersoalkan. Malah, ada komen melampau menyamakan penampilan anaknya kelihatan seperti pengemis!




Kredit foto: Twitter




Pun begitu, ramai juga menyebelahi pasangan itu dan memberi kata-kata semangat supaya mengabaikan saja mulut-mulut jahat yang busuk hati.




Kredit foto: Twitter




Apapun, Attar dan Hayla belajar elok-elok ya. Abaikan saja mereka yang cemburu tu. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahhahaha. Geng2 makcik or pakcik bawang ni mmg x pernah menghampakan.
X mampu nk hanto anak sekolah private, senyap je la.
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Jahat nye mulut dan jari dorang ni???? Mesti jeles tak dpt antar kat private sch agknye.
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Lahai natizennn punnn
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Post nama sekolah anak ke socmed.. tak takut keselamatan anak kerrr?  
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
harap gigi anak abg, tersusun rapi
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 02:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Lol! Tiber nak petik fesyen rambut rasul
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 02:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak berambut panjang ke sekolah swasta ok je jika tak langgar peraturan.

Tapi kau sikatkan kemas2 rambut dia tu letak gel ke apa.. sedap sikit mata memandang..
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Pada masa sekolah patuhilah kod rambut sekolah. Dah habis sekolah ikutlah.
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 03:02 PM | Show all posts
tapi anak dia memang nampak selekeh pun..
rambut baju tak kemas..
mujur tak nampak gigi jah..
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak bapak kemain melawa, anak selebet..
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekarang ni cyber trooper berani serang business, public figure menyamar orang biasa
Tu namanya character assassination macam @fother_mucker's multinick @MaNaK
Biasa tu memang dia sengaja, aku pun dah kena. Banyak trooper ni mentally tak stabil dia balun semua termasuk orang yang tolong diorg
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
namr replied at 3-1-2020 03:13 PM
Mak bapak kemain melawa, anak selebet..

Tak bape pn..walau sandal branded pakai laa kasut kan proper sket rupanya..tapi dh namanya masuk sek akademik pak kan elok lee rambut kemas sket..bukan masuk kolej
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 03:37 PM From the mobile phone | Show all posts
barfi replied at 3-1-2020 02:51 PM
Nak berambut panjang ke sekolah swasta ok je jika tak langgar peraturan.

Tapi kau sikatkan kemas2 ...

Betul tuu. Kemas2 kan rambut tuuu
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 03:43 PM | Show all posts
kikiki selalu mengharapkan pujian je kan. nahhh ambik kecaman plak
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 03:45 PM | Show all posts
anak cerminan ibubapa
ni nmpk sgt parents malas

iols cerca kat poremcari je bukan di sosmed depa
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasa la netizen. Jeles pasal orang lebih dr dia sebab dia tak mampu selevel org tu. Jd nak bg diri rasa lebih sikit dia mengecam orang lain utk buat org lain rasa rendah diri. So makcik pakcik bawang rasa la martabat dia lebih tinggi dgn merendah2kan orang lain
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 04:06 PM | Show all posts
bukan sekolah swasta tak kisah ke... sbb nye anak buah aku sekolah swasta ilek2 aje rambut dia panjang...
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
hensem nya aeril pakai topi cmtu.. melting uolsss
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2020 04:09 PM | Show all posts
memang sekolah ni boleh pakai baju gitu ke
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.120080s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list