Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
19857
View
187
Reply

Dah Kenapa Remy Ishak Padam Semua Gambar, 'Unfollow' Mira Filzah?

[Copy link]

Author: Sarirsa    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-1-2020 05:20 PM | Show all posts |Read mode
Pernah berlakon bersama dalam drama 'Pujaan Hati Kanda' dan 'Lelaki Kiriman Tuhan' terus membuatkan ramai peminat yang 'ship' pelakon Mira Filzah dan Remy Isahk.


Bahkan, kalau mereka bergandingan dengan orang lain, peminat pasti akan menyebut nama masing-masing sebagai pasangan paling secocok.





Kredit foto: Blog






Pun begitu, kedua-dua pelakon 'hot' itu sendiri mengaku penat asyik bergandingan bersama. Mereka juga berharap agar semua peminat tidak terlampau 'over' apabila memadankan mereka di media sosial.


Ingatkan semua sudah tenang, tetapi menjadi persoalan orang ramai apabila Remy Ishak dikatakan  telah memadam semua gambarnya di Instagram secara tiba-tiba. Lagi pelik apabila lelaki itu turut 'unfollow' Mira Filzah walhal aktres itu masih mengikutinya.





Kredit foto: Twitter




Kebanyakan peminat Remy Ishak menganggap bahawa aktor itu hanya berehat seketika dari dunia media sosial. Berkemungkinan besar, dia akan kembali semula suatu hari nanti.


Tapi, tak pastilah kenapa pelakon lelaki tersebut 'unfollow' Mira. Tentu ada cerita yang kita tak tahu, kan?


Boleh dah kot hentikan 'kenen' Mira dengan Remy. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
sebab bang remy ada kurex
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
sebab bang remy ada kurex
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Cahaya1 at 2-1-2020 05:41 PM

Elok la unfollow....good job bam wemy...kita pn dh lama unfollow sbb rimas...
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 05:38 PM | Show all posts
Kenapa yek..????
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Kdg kita syg dkt seseorg tu mmg kena lepaskan..huhu..kwn i cerita diaorg mmg bcinta senyap2 la..director tahu..org2 yg terdekat pn tahu..kalau keluar gosip psl diaorg kn mreka menafikan just kwn baik je..biasalah artis nk cover kn..tp bila diaorg ni dh putus taktau lah bila..sbb smpai Remy unfollow Mira ni..skrg Mira in relationship dgn Wan Emir tu kn..cptnya dpt pengganti..huhu
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Org yg sanggup putus tunang atau bercerai kerana nk kan kita, x mustahil 1 hr nnt pasti akn tggl kan kita kerana nk org lain plk.
1 tindakan yg tepat tdk memilih org mcm tu jd pasangan kita. Anytime kita akn jd mcm yg kena tggl tu.
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 06:21 PM From the mobile phone | Show all posts
X minat dua2 ni walaupun penah angau dgn remy kat mv tinyah
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Omg... Makanya gossip2 dibawa angin ttg Bang Remy Dan MF berchenta tu betul laaa... Ape daaa
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
CikRosee_ replied at 2-1-2020 05:58 PM
Kdg kita syg dkt seseorg tu mmg kena lepaskan..huhu..kwn i cerita diaorg mmg bcinta senyap2 la..dire ...

Wow panassss. Dgn wan emir rupanye
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
no_el replied at 2-1-2020 06:24 PM
Wow panassss. Dgn wan emir rupanye

Siapa Wan Emir tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Tanya dia la, buat pe tanya kita
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 07:04 PM | Show all posts
biasalah tu... merajuk cara media sosial
sapa je pernah merajuk mcm tu? letak pic profile kaler hitam
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Ashna21 replied at 2-1-2020 06:30 PM
Siapa Wan Emir tu


Abg  ipor shalma. Anak yb kuale kgsor.
Okla kalo betoi
I restu
Dia pun bground arkitek mcm abah si mira
Kalobetoi le dia orgnya. Kalo salah ya ampunnnn
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
no_el replied at 2-1-2020 07:12 PM
Abg  ipor shalma. Anak yb kuale kgsor.
Okla kalo betoi
I restu

Kasi payung gmbr Wan Emir la chuolss
X pn bg ig dia,nk stalk..
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Screenshot_20200102_194815_com.instagram.android.jpg
Lelli replied at 2-1-2020 07:45 PM
Kasi payung gmbr Wan Emir la chuolss
X pn bg ig dia,nk stalk..


Ni ha kan. Miwa follow dia
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 07:51 PM From the mobile phone | Show all posts
@wanemirastar
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 07:53 PM From the mobile phone | Show all posts
CikRosee_ replied at 2-1-2020 05:58 PM
Kdg kita syg dkt seseorg tu mmg kena lepaskan..huhu..kwn i cerita diaorg mmg bcinta senyap2 la..dire ...

Wan emir Tue dulu pernah dikenen dengan neelofa Gak kan
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 07:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg nmpk Dari Mula lagi bam Remy mmg smitten dgn miwa..miwa plak suka melayan, kemain lar..
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2020 08:14 PM From the mobile phone | Show all posts
CikRosee_ replied at 2-1-2020 05:58 PM
Kdg kita syg dkt seseorg tu mmg kena lepaskan..huhu..kwn i cerita diaorg mmg bcinta senyap2 la..dire ...

Smpi lepaskan cik tunang skali ye huhuu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.107856s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list