Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
10053
View
107
Reply

Izzara Aisyah bakal bergelar ibu 2020

[Copy link]

Author: Cucucaca    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-1-2020 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
TIADA apa yang membahagiakan pelakon jelita Izara Aishah selain daripada bakal menimang cahaya mata sulung pada tahun ini.

Ketika ini, usia kandungan isteri kepada usahawan Adib Khalid itu sudah mencecah enam bulan.

Bagi Izara, hasrat untuk dia dan Adib bergelar ibu dan ayah pada 2020 dimakbulkan oleh Allah sekali gus melengkapkan rancangan mereka.

Sejak mendirikan rumah tangga, saya dan suami memang merancang untuk mendapatkan zuriat pada 2020 kerana masing-masing sibuk bekerja. Selain itu, kami juga mahu menikmati masa bersama terlebih dahulu. Alhamdulillah, Tuhan memakbulkan doa saya dan suami.

Sebelum ini, apabila ada yang bertanya soal zuriat, masing-masing tidak berani untuk mengatakan kami ada perancangan sendiri. Kami hanya mengaminkan sahaja doa mereka. Pada masa sama, ada segelintir pihak di luar saya yang menuduh saya mandul.

Seperti yang diketahui ramai, saya bukannya suka berkongsi hal peribadi secara terbuka. Berita kehamilan ini pun saya simpan selama enam bulan sebelum sedia untuk dikongsi, kata Izara seperti dilaporkan portal Berita Harian pada Rabu.

Menurut Pelakon Wanita Filem Terbaik, Anugerah Telenovela 2018 itu, dia sangat bersyukur kerana kandungannya berada dalam keadaan yang baik.

Bahkan, kata Izara, dia juga tidak mengalami sebarang alahan seperti mana kelaziman yang dilalui wanita yang hamil anak pertama.

Saya langsung tiada alahan. Alhamdulillah, bayi dalam kandungan juga sihat. Saya sendiri masih memenuhi pelbagai undangan, termasuk majlis perkahwinan teman baik, Farah Nabilah, baru-baru ini.

Semoga proses kelahiran anak kami nanti juga akan dipermudahkan, kata Izara yang berkahwin dengan anak tiri penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza pada 17 November 2017.

Sementara itu, dalam perbualan dengan Astro AWANI, Izara berkata, berita kehamilannya disambut dengan penuh kesyukuran oleh seluruh ahli keluarganya.

Suaminya pula, kata Izara, terlalu sebak dan hampir menitiskan air mata sebaik dimaklumkan berita gembira itu.

"Adib sebak bila kami diberitahu akan terima cahaya mata. Seluruh ahli keluarga juga berkongsi kegembiraan yang sama. Insya-Allah pada April ini anak sulung kami akan lahir. Doakan yang baik-baik buat kami ya," ujar Izara lagi.

Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Wah.. congrats.   Dlm preggy2 pun sibuk shooting aritu kan? Sampai lebam2 mata.. harap baby ok
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-1-2020 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
boojaat replied at 1-1-2020 12:27 PM
Wah.. congrats.   Dlm preggy2 pun sibuk shooting aritu kan? Sampai lebam2 mata.. harap baby ok

Patot la dalam drama tu jerawat teruk muka dia
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Npk ritu perut izara sipi2 kt igs tok t

Npk juga anak sulong tok k main panah kt rmh tok t. Siap tok t amik video so sape yg ckp anak tiri x baik dgn tok t tu kena merangkak la chuols
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah izara
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-1-2020 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-1-2020 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
mixed replied at 1-1-2020 12:31 PM
Npk ritu perut izara sipi2 kt igs tok t

Npk juga anak sulong tok k main panah kt rmh tok t. Siap ...

Tak baik tu dolu dolu. Tapi laki Izara ni da lama baik sejak balik Malaysia kan.

Tinggal si Anas je yg masih bawa diri. Tapi takda la tak baik. Menantu H2O tu baik gitu gitu je maklum la boleh hidup sendiri.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Cucucaca replied at 1-1-2020 12:39 PM
Tak baik tu dolu dolu. Tapi laki Izara ni da lama baik sejak balik Malaysia kan.

Tinggal si Ana ...

Uolss... yg mixed mksudkan tu si anas menantu H2O.. mmg heols ade time main panah2 kat umah ctdk. Mksudnye heols ok je la dgn fmily. Si laki izara mmg stay kat umah ctdk kan..
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
wah 6 nln dah ye..tahniah
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
alhamdulillah tahniah ....
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 01:01 PM | Show all posts
congrats izara n adib . izara ni satu2nya retis yg ai penah ajak selfie .. baik n ramah sangat layan fans.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Patut nmpk dier kemain bam..tapi sbb perut tak nmpk Sgt so org tak speku..congrats..
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 01:08 PM | Show all posts
Alhamdulillah....tahniah
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Ptt baru ni mak mertua dia masakkan utk dia ..katanya permintaan izara..ngidam letteww rupanya..baik mertua dia..nmpk sgt sporting
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Cucucaca replied at 1-1-2020 12:39 PM
Tak baik tu dolu dolu. Tapi laki Izara ni da lama baik sejak balik Malaysia kan.

Tinggal si Ana ...

Adoi ko salah faham nok. Aku ckp anak laki sulong tok k menantu pd hisyammudib. Dulu umah forom kata x baik dgn tok t sb dendam psl mencaras sampai mak nya bercerai gitu . Laki izara dan tya mmg ngam dgn tok t bercuti pn selalu.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah izara dan suami
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah!
Semoga selamat semuanya nnt
Elok je simpan berita baik sampai 6 bln
Xde la tergedik tunjuk 2 line
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 02:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Wah dendiam dah 6 bulan. Tahniah Izara dan suami. Semoga dipermudahkan urusan mengandung dan bersalin nanti.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah Izara. Syukur. Perut sheols tak nampak sangat. Patut acik bawang tak perasan.
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2020 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Yass.. mesti comel gebu gebu macam izara
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.118124s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list