Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12743
View
108
Reply

Saya Nekad "Unfollow" Zara Zya Di Instagram - Hafreez Adam

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-12-2019 05:44 PM | Show all posts |Read mode
Baru dua bulan pertunangan pelakon Zara Zya dan Hafreez Adam diadakan dan kini sudah ada baur-baur keretakan di antara mereka.


Untuk pengetahuan anda, kedua-dua selebriti ini baru sahaja mengikat tali pertunangan pada Oktober lepas setelah menyemai cinta sejak dua tahun lalu.





Sumber:  IG



Tarikh perkahwinan pun sudah diatur oleh kedua-dua belah keluarga yang dikatakan bakal berlangsung hujung tahun 2020.


Namun, siapa sangka Zara Zya membuat pengakuan sendiri tentang status hubungan mereka kepada Harian Metro. Pelakon cantik itu mengakui bahawa dia dan Hafreez sedang dalam fasa mencari penyelesaian terbaik untuk masalah yang dihadapi.





Sumber: IG



Menurut Hafreez pula, tindakannya yang tidak lagi mengikuti Zara di laman Instagram adalah bertujuan untuk tidak mengeruhkan keadaan sedia ada kerana enggan menjadikan hubungan tersebut semakin negatif.


"Jadi, bagi mengelakkan banyak masalah dan cerita kurang enak, saya nekad untuk "unfollow" Zara di Instagram dan tidak membaca sebarang cerita negatif mengenainya di Instagram. Saya bimbang andai hubungan kami dilanda masalah, ada pihak cuba menokok tambah cerita.



Sumber: IG




"Saya kesal apabila ada pihak cuba menyebarkan cerita negatif mengenai kami. Bagaimanapun, saya enggan ambil serius dan menganggap perkara ini sebagai dugaan orang bertunang." kata Zara.





Sumber: IG



Semoga pasangan ini tabah menghadapi masalah dan menyelesaikan permasalahan yang berlaku di antara mereka dengan cara baik dan matang. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 05:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Lah. Kenapa pulak ni?
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
yela hapris.. unfollow  lebih baik & follow je ig kurex..
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 06:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex: yela hapris.. unfollow  lebih baik & follow je ig kurex..


Hahahaha yela kurex. Kutip la si haprez ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 10-12-2019 05:53 PM
yela hapris.. unfollow  lebih baik & follow je ig kurex..

Kalau tengok closeup muka si hapris ni penuh kawah2.. Tu pun ko selera gak ke rex?
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 06:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Megikari replied at 10-12-2019 06:27 PM
Kalau tengok closeup muka si hapris ni penuh kawah2.. Tu pun ko selera gak ke rex?

tak pun.. suruh follow je.. apa salahnya kita meramaikan follower.. uhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa2 lah korg berdua..
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by yatiehanny at 10-12-2019 07:04 PM

This guy is so petty. Kan senang jgn layan IG terus. Saje Mengundang kontroversi sebab Sendu ler tuh. Belum kawen, buat keputusan mcm budak hingusan. Entah apa2
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 07:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulilah..zaman masa bercinta dulu x de ig ke apa.habis kurang pn x call antara sama lain...tu pn tipon rumah aje.
Alhamdulilah...dpt juga harung dugaan bertunang.
So..tuk korang berdua..semoga kuat lalui dugaan semasa bertunang...
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 07:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Unfollow ig merupakan petanda akhir sesuatu hubungan bakal menuju kehancuran.. bf/gf, pertunangan, perkahwinan.
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa benda lahh....tak gentlemen langsung....zara zya punya cantik...baik....pun kau nak tinggalkan...hanya sebab cemburu ke??
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada akak kesah??
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 08:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Bercinta dengan lelaki tak matang dan kuat emosi macam perempuan ni payah, dalam pada tak mahir nak selesaikan masalah guna logik, kerjanya merempan ja, bertabah lah boleh buat.
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Cemburu buta ke si hapris ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 08:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Coverina kah?
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 08:47 PM | Show all posts
so zara zya still folo mamat ni kat ig ke x?
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 10-12-2019 06:33 PM
tak pun.. suruh follow je.. apa salahnya kita meramaikan follower.. uhuhu

Ape ig kurex? Meh i polo
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 09:18 PM From the mobile phone | Show all posts
So far tak kuar lg statement dr zara
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 09:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Lelaki sejati kuat sentap mcm ni ke?
Hurmmm! Sesuatu sgt!
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 09:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Sskjp lagi..
Matang sket boleh tak?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.106363s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list