Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
6245
View
43
Reply

Ramai Geram Tiz Zakyah Mandi Dengan Gajah, "Saya Pun Nak Jadi Gajah Lah" - Peminat

[Copy link]

Author: Cari-Amiey       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-12-2019 11:15 AM | Show all posts |Read mode
Aww..memang comel aksi pelakon Tiz Zaqyah yang mandikan gajah. Malah, sebenarnya itu merupakan impiannya yang sudah sudah lama disimpan.

Pelakon cantik ini, Tiz, 31 memuat naik gambar tersebut menerusi laman Instagram.



Kredit foto:




Sekali sekala mandi dengan gajah. Sebenarnya, dah lama sangat teringin nak main dengan anak gajah.

Akhirnya impian saya tercapai, tulisnya.

Tidak dapat dipastikan lokasi gambar tersebut dirakam, namun ramai yang percaya ia berada di Krabi, Thailand.

Menerusi video itu, ia menujukkan seekor gajah bergitu seronok berendam di tepian pantai.

Aksi gajah itu 'tergolek' dalam air begitu menarik perhatian warganet.



  


Ramai yang berasa teruja dan turut mahu pergi 'berjumpa' dengan gajah itu.

Dalam pada itu, ada juga komen-komen nakal yang mengusik Tiz.

"Saya pun nak jadi gajah jugaklah," tulis seorang lelaki.







Amboi, macam-macam pula warganet. Apa pun, selamat bercuti buat Tiz.- CARI


  
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Comelnya anak gajah
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 12:20 PM From the mobile phone | Show all posts
{:cryrun comel sgt
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Elokla..support penderaan gajah kat thailand tu...  Sorila tapi dlm sara sajeeda aku tgk tiz ni x lawa pun..cantik lg pelakon pmpn pakistan tu, uyaina dgn fauziah gaus
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 12:57 PM | Show all posts
comelnya anak gajah tue
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
CinnamonR replied at 9-12-2019 11:54 AM
Elokla..support penderaan gajah kat thailand tu...  Sorila tapi dlm sara sajeeda aku tgk tiz ni x la ...

Sejak bila dia ni lawa
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 02:42 PM | Show all posts
dua2 cantik haha
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Kita sebaya rupanya tiz {:run

Cc @hijau88
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 03:07 PM | Show all posts
comelnya gajah. ni penderaan gak ke?
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 03:33 PM | Show all posts
mandikan gajah takpa la. jangan tunggang gajah tu memang kene hencapla
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru 31????
Tgk kt drama akasia tu muka kedut2 mcm dah nk masuk 40an
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Comelnya cik jah
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 05:49 PM | Show all posts
CinnamonR replied at 9-12-2019 12:54 PM
Elokla..support penderaan gajah kat thailand tu...  Sorila tapi dlm sara sajeeda aku tgk tiz ni x la ...

cerita pukul 7 dengan zul aripin tu pon tengok dia tak lawa mana pon. rasanya sebab dia putih kot yg org dok kata lawa tuu
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 05:51 PM | Show all posts
Kemain suka anak gajah tu.. Comel
Meols suka tizzy.. Tapi hari tu terbaca kat mana kata sheols mendadih pulop.. Y tizzy?? Y??udah la industri kita ni penuh dgn kayu kayan.. Syg bakat tu tizzy oii.
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 07:41 PM | Show all posts
moocoww replied at 9-12-2019 05:51 PM
Kemain suka anak gajah tu.. Comel
Meols suka tizzy.. Tapi hari tu terbaca kat mana kata sheols mend ...

siyes la mendadih????
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 08:24 PM From the mobile phone | Show all posts
CinnamonR replied at 9-12-2019 12:54 PM
Elokla..support penderaan gajah kat thailand tu...  Sorila tapi dlm sara sajeeda aku tgk tiz ni x la ...

Pempuan pakistan tu mmg lawo sgguh nokss. Muka pun licin je. Hidung mancung. Jauh beza dgn tiz ni. Hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts
pearl.silver replied at 9-12-2019 04:49 PM
Baru 31????
Tgk kt drama akasia tu muka kedut2 mcm dah nk masuk 40an

Kalau tiz ni aku bolehkan jer...I dont mind...sedap je mata nengok lenggok dia...gebu gebas jugak..ngeh..ngeh
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2019 10:59 PM | Show all posts

Ada forumer beritau kat benang lepas.. Meols tumpang baca jah..
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 12:23 AM From the mobile phone | Show all posts
iqbalriad replied at 9-12-2019 09:13 PM
Kalau tiz ni aku bolehkan jer...I dont mind...sedap je mata nengok lenggok dia...gebu gebas jugak. ...

Gebu ke
Tp klu x silap tiz mmg pernah dulu berpenampilan badan memboyak.. Out habes..
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 01:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Sazida replied at 9-12-2019 08:24 PM
Pempuan pakistan tu mmg lawo sgguh nokss. Muka pun licin je. Hidung mancung. Jauh beza dgn tiz ni. ...

Kann...napela depa x pilih heroin malaysia yg lawo2...tapi jln cte sara sajeeda tu bohsan...xleh layan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.120187s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list